Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-05-02@12:47:50 GMT

حضور زلاتان در مصاف میلان با تورینو قطعی شد

تاریخ انتشار: ۲۳ دی ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۶۵۳۵۴۰

حضور زلاتان در مصاف میلان با تورینو قطعی شد

ستاره سوئدی تیم فوتبال میلان این تیم را در مصاف با تورینو در جام حذفی ایتالیا همراهی می‌کند. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، استفانو پیولی سرمربی تیم فوتبال میلان اعلام کرد که زلاتان ابراهیموویچ ستاره میلان روسونری در مصاف امشب (سه‌شنبه) مقابل تورینو در مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی ایتالیا به میدان خواهد رفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

میلانی‌ها امشب از ساعت 23:15 (به وقت تهران) در ورزشگاه خانگی خود سن‌سیرو میزبان تورینویی هستند که در ابتدای هفته آن را در هفته هفدهم سری A شکست دادند. آنها فصل گذشته برای شکست دادن این تیم در جام حذفی 120 دقیقه زمان لازم داشتند، اما با حضور زلاتان، امسال ممکن است کارشان برای صعود آسان‌تر شود.

پیولی در این خصوص به شبکه رای اسپورت ایتالیا گفت: با توجه به ذهنیت و انگیزه‌مان، باید تلاش کنیم که تمام بازی‌ها را ببریم. تیم ما تیم جوانی است، اما باشگاه‌مان باشگاه باپرستیژی است. هدف‌مان صعود است، اما حریف هم تیمی بسیار مصمم است. اکنون وضعیت همه بازیکنان‌مان بهتر از قبل است، اما همه آنها با تیم تمرین نکرده‌‌اند. البته هنوز یک جلسه تمرینی دیگر هم داریم.

سری A ایتالیا| ادامه صدرنشینی میلان با شکست تورینو

 

پیولی ادامه داد: این بازی برای زلاتان مهم خواهد بود. مهمترین چیز این است که او بتواند مصدومیت عضلانی‌اش را پشت سر بگذارد. او باید با حضور در میدان ریتم بازی‌اش را دوباره پیدا کند. بنابراین در این بازی به میدان خواهد رفت.

زلاتان ابراهیموویچ از دوم آذر که میلان موفق شد ناپولی را در سن‌پائولو با نتیجه 3 بر یک شکست دهد، به دلیل مصدومیت دیگر نتوانسته است قرمزومشکی‌پوشان را همراهی کند.

جدیدترین خبرها و تحلیل‌های ایران و جهان را در صفحه اینستاگرامی تسنیم بخوانید. (کلیک کنید)

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: تورینو میلان زلاتان ابراهیموویچ تورینو میلان زلاتان ابراهیموویچ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۶۵۳۵۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هشدار سعید محمد به مجلس دوازدهم/ شکست قطعی است اگر...

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، سعید محمد، فرمانده پیشین قرارگاه خاتم الانبیا (ص) و کاندیدای انتخابات ۱۴۰۰، در شبکه اجتماعی ایکس نوشت: «سخنان کامران غضنفری درمورد پیشنهاد اعطای وام و خودرو و عضویت در کمیسیون دلخواه در قبال رای به فرد مشخص برای ریاست مجلس بسیار نگران‌کننده بود. اگر از همین ابتدا تطمیع جای شایسته‌سالاری را بگیرد مجلس دوازدهم قبل از شروع به کار محکوم به شکست خواهد بود که البته اینبار فرق میکند.»

او این مطلب را با هشتگ تحول منتشر کرده است.

27215


‏⁧

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1902090

دیگر خبرها

  • هشدار سعید محمد به مجلس دوازدهم/ شکست قطعی است اگر...
  • حذف پنج نماینده دیگر ایران در بوکس آسیا
  • اعزام گلبال به پارالمپیک قطعی شد
  • دفاع بالوتلی از جنجال ستاره اینتر علیه تئو هرناندز
  • بالوتلی: چالهان اوعلو و هواداران میلان؟ اگر من بودم هزار برابر بدتر رفتار می‌کردم!
  • برنز محشری در بوکس قطعی شد
  • میلان به دنبال هایجک موتا از یوونتوس
  • خبر خوشحال‌کننده برای سردار آزمون از پایتخت ایتالیا
  • قطعی شدن مدال سلطانی و حذف شعبان در بوکس جوانان آسیا
  • سلطانی نخستین نشان ایران را قطعی کرد