Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-05-03@19:02:07 GMT

همسرم را به خاطر چشم و هم چشمی کشتم!

تاریخ انتشار: ۲۳ دی ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۶۵۳۸۳۹

همسرم را به خاطر چشم و هم چشمی کشتم!

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان، سرهنگ مقصود رستگار، رئیس پلیس آگاهی خراسان شمالی در تشریح این جنایت گفت: با اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر خفگی زنی ۲۹ ساله با گاز مونوکسید کربن در یکی از مناطق شهرستان بجنورد بلافاصله کارآگاهان پلیس آگاهی برای بررسی موضوع به محل اعزام شدند. اما مأموران در بررسی اولیه جسد آثار فشار جسم رشته‌ای در گردن و کبودی صورت و انگشت وسط دست راست زن جوان را مشاهده کردند و فرضیه قتل قوت گرفت؛ بنابراین مأموران برای بررسی موضوع به خانه مقتول رفته و اقدام به انجام تحقیقات گسترده از خانواده وی کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بیشتر بخوانید:

اعتراف به قتل مرد طلافروش با آمپول بی هوشی

همسر مقتول در ابتدا منکر هرگونه نزاع و درگیری بود و علت مرگ وی را گازگرفتگی عنوان می‌کرد، اما پس از تحقیقات فنی و تخصصی کارآگاهان سرانجام متهم لب به اعتراف گشود و گفت: با همسرم آن شب به خانه یکی از آشنایان رفته بودیم. چون آن‌ها اقدام به خرید وسایل خانگی جدید کرده بودند پس از بازگشت به خانه و به خاطر چشم و هم چشمی با یکدیگر جر و بحث کردیم. ما یک نوزاد داریم که گرسنه‌اش شده بود و مدام گریه می‌کرد، اما همسرم از شیر دادن به کودک خودداری می‌کرد با دیدن این صحنه در یک لحظه کنترل خود را از دست داده و با فشار بر گلویش وی را به قتل رساندم.

رئیس پلیس آگاهی استان در پایان با اشاره با اینکه متهم پس از تشکیل پرونده، برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضایی تحویل داده شد از شهروندان خواست تا با توجه به شرایط اقتصادی از چشم و هم‌چشمی پرهیز کنند و آستانه تحمل خود را بالا ببرند تا شاهد این‌گونه حوادث ناگوار نباشیم.

منبع:ایران

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اخبار حوادث قتل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۶۵۳۸۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قتل زن ٨٢ ساله و سرقت طلاهای او در این شهر

به گزارش خبرآنلاین در تحقیقات مقدماتی معلوم شد که سارق یا سارقان به‌زور وارد خانه مقتول شده و پس از قتل او طلا و جواهرش را به سرقت برده‌اند.

همشهری نوشت: شواهد به‌دست‌آمده در صحنه جنایت نشان می‌داد که عامل جنایت با انگیزه سرقت وارد خانه زن سالخورده شده است. کارآگاهان جنایی با استفاده از سرنخ‌ها در حال تحقیق در این‌ باره به شواهدی دست یافتند که نشان می‌داد 2سارق خشن در حال ورود به شیراز هستند و به این ترتیب، هر دو نفر به شکلی غافلگیرانه دستگیر شدند.

سردار رهام‌بخش حبیبی، فرمانده انتظامی استان فارس درباره جزئیات این پرونده گفت: مأموران پلیس آگاهی استان فارس موفق شدند در کمتر از 10روز عامل جنایت و همدستش را شناسایی کنند. کارآگاهان پلیس آگاهی استان و شهرستان‌های خرمبید و آباده با هماهنگی قضایی و اقدامات فنی موفق شدند سارق به عنف و همدستش را در ورودی شیراز دستگیر کنند و آنها پس از انتقال به پلیس آگاهی و در بازجویی اولیه به سرقت به عنف همراه با قتل زن 82ساله در آباده اقرار کردند.

متهم به قتل و همدستش که از سارقان حرفه‌ای هستند در بازجویی‌های تخصصی به 6فقره سرقت به عنف در شهرستان‌های خرمبید و آباده اعتراف کردند. به‌گفته او، متهمان برای سیر مراحل قانونی روانه دادسرا شدند و تلاش‌ برای دستگیری مالخران ادامه دارد.

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1901966

دیگر خبرها

  • اعتراف ستاره سابق لیورپول: همیشه مضطرب بودم
  • دستبند پلیس آگاهی آذربایجان غربی بر دستان کلاهبردار میلیاردی
  • دستبند پلیس آگاهی آذربایجان غربی بردستان کلاهبردار میلیاردی
  • قاتل ۴۱ ساله در رشت دستگیر شد
  • دستگیری ۲ خواهر قاتل پدر در تهران
  • شناسایی و دستگیری قاتل در خرم‌آباد
  • انهدام ۲ باند سارقان و کشف ۶۱ فقره سرقت منزل در زنجان
  • قتل زن ٨٢ ساله و سرقت طلاهای او در این شهر
  • اعتراف سارق به ۲۷ فقره سرقت سیم و کابل در شاهرود
  • یک پلیس انگلیسی به خاطر حمایت از حماس دادگاهی می‌شود