Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از خبرگزاری رویترز، بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر رژیم صهیونیستی قصد دارد پیش از مراسم ادای سوگند جو بایدن، رئیس جمهور آمریکا در روز بیستم ژانویه (اول بهمن)، طرح غیرقانونی ساخت ۸۰۰ واحد مسکونی جدید را در کرانه باختری اشغالی به اجرا بگذارد.

بر این اساس، روزنامه جروزالم پست اعلام کرد یائیر لاپید، رئیس حزب یش آتید، حزب مخالف لیکود در کنست (پارلمان رژیم صهیونیستی) این اقدام نتانیاهو را «غیرمسئولانه» خواند و هشدار داد نتانیاهو دارد به تنش‌های غیرضروری با دولت بایدن دامن می‌زند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

لاپید گفت: «دولت بایدن هنوز مشغول به کار نشده است و نتانیاهو دارد ما را به سمت درگیری غیرضروری سوق می‌دهد. منافع ملی را باید در جریان انتخابات حفظ کرد. نتانیاهو اگر عاقل باشد با رئیس جمهوری که به تازگی در آمریکا روی کار آمده بی دلیل درگیر نمی‌شود.»

گروه چپ گرای «اکنون صلح» گفت نتانیاهو با اعلام این شهرک سازی می‌خواهد این پیام را به دولت بایدن بفرستد که «اسرائیل خواهان درگیری و رویارویی است».

نتانیاهو از قصد و نیت خود برای تشکیل «شورای عالی برنامه ریزی یهودا و سامره» (نامی که در منابع صهیونیستی برای اراضی اشغالی فلسطینی در کرانه باختری به کار می‌رود) خبر داد. نخست وزیر رژیم صهیونیستی دستور داده است طرح ساخت صد‌ها واحد مسکونی دیگر نیز در کرانه باختری اشغالی در دستور کار قرار گیرد.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: شهرک سازی اسراییل رژیم صهیونیستی بنیامین نتانیاهو کرانه باختری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۶۵۳۸۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز ساخت شهرک مسکونی کارکنان دادگستری هرمزگان

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز خلیج فارس؛ رئیس کل دادگستری هرمزگان گفت: این شهرک مسکونی در زمینی به مساحت بیش از ۱۸ هکتار در بولوار شهید رجایی بندرعباس ساخته می‌شود.

بیشتر بخوانید؛ واگذاری بیش از هزار واحد مسکونی به مددجویان هرمزگانی
مجتبی قهرمانی افزود: در شهرک مسکونی کارکنان دادگستری هرمزگان هزار و سیصد و چهل واحد مسکونی ساخته می‌شود.

دیگر خبرها

  • آغاز ساخت شهرک مسکونی کارکنان دادگستری هرمزگان
  • بازداشت ۵۱۰۰ کارگر فلسطینی به دست اشغالگران صهیونیست
  • عملیات ضدصهیونیستی در کرانه باختری | یک نظامی زخمی شد
  • عملیات جدید ضدصهیونیستی در کرانه باختری
  • عملیات جدید ضدصهیونیستی در کرانه باختری/ یک نظامی زخمی شد
  • شهادت یک فلسطینی در الخلیل در ادامه یورش‌ صهیونیست‌ها به کرانه باختری
  • بمباران نوار غزه و حمله به کرانه باختری
  • حمله نظامیان صهیونیست به کرانه باختری
  • حمله نظامیان صهیونیست به کرانه باختری+فیلم
  • بازداشت ۸ هزار و ۵۰۵ فلسطینی در کرانه باختری طی ۲۰۶ روز