Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-05-05@08:34:49 GMT

ایجاد اورژانس اجتماعی در بیضا ضروریست

تاریخ انتشار: ۲۳ دی ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۶۵۴۰۷۸

ایجاد اورژانس اجتماعی در بیضا ضروریست

ایسنا/فارس نماینده مردم شهرستان‌های سپیدان و بیضا در مجلس شورای اسلامی، ایجاد پایگاه اورژانس اجتماعی در حوزه انتخابیه خود را یکی از جدی‌ترین نیازها اعلام کرد.

محسن علیزاده در دیدار با وحید قبادی دانا رئیس سازمان بهزیستی، افزود: امروزه در همه جوامع با توجه به شرایط موجود و به نسبت جو حاکم جامعه، یک ضرورت محسوب می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش ایسنا به نقل از روابط عمومی دفتر نماینده سپیدان و بیضا در مجلس، علیزاده با اشاره به اینکه امروز تنش و اضطراب جزئی لاینفک از زندگی در جوامع مختلف شده است، گفت: دولت‌ها در کشورهای مختلف برنامه‌هایی را برای مقابله با این شرایط و آرامش بخشیدن به جامعه اجرا می‌کنند، در ایران این اقدامات تحت عنوان اورژانس اجتماعی شناخته می‌شود.

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس خواستار توجه و اختصاص اعتبار ویژه برای رفع مشکلات مددجویان حوزه انتخابیه خود، نظیر تامین تبلت برای محصلین، اهداء جهیزیه، تامین امکانات کمک توانبخشی، تامین بسته های حمایت معیشتی، البسه، لوازم التحریر، تسهیلات اشتغالزایی و مسکن و ... شد.

رئیس سازمان بهزیستی نیز گفت: تکریم ارباب رجوع و پاسخگویی به درخواست های مددجویان از اولویت های کار در بهزیستی است و باید در کوتاه ترین زمان ممکن انجام شود.

وحید قبادی دانا گفت: یکی از رسالت های مهم سازمان بهزیستی ارائه خدمات به توان خواه ها و مددجویان است که در این راستا از هیچ تلاش و کوشش دریغ نخواهد شد و برای رفع مشکلات این عزیزان از تمامی ظرفیت ها استفاده خواهیم کرد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی شهرستانها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۶۵۴۰۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیگیری نوبت دهی الکترونیک در بیمارستان‌های تامین اجتماعی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما ؛ بیماران بیمارستان‌های ملکی تامین اجتماعی از مشکلات نوبت دهی الکترونیک گلایه داشتند این در حالی است که رئیس مرکز آمار و فناوری اطلاعات وزارت بهداشت گفت: بخشی از بیمارستان‌های تامین اجتماعی نتوانستند اتصال لازم را به لحاظ زیر ساخت سامانه‌ای فراهم کنند و این موضوع باید زودتر رسیدگی شود. با این حال مسئولان سازمان تامین اجتماعی اعلام کردند در تلاش هستند مشکلات اتصال به سامانه نوبت دهی الکترونیک وزارت بهداشت را بر طرف کنند.   کد ویدیو دانلود فیلم اصلی  

دیگر خبرها

  • کمک‌های مردمی به مددجویان بهزیستی افزایش یافت
  • آیا منابع متناسب‌سازی حقوق بازنشستگان جور شده است؟
  • حق بیمه بیش از ۴ هزار مددجوی کمیته امداد ماهانه پرداخت می‌شود
  • اختتامیه بیست ویکمین المپیاد کوهنوردی کارکنان سازمان تامین اجتماعی
  • مجلس از همسان‌سازی حقوق بازنشستگان حمایت می‌کند
  • ثبت دستمزد واقعی در لیست‌های بیمه‌ای حق کارگران است
  • اختتامیه ۲۱ المپیاد کوهنوردی کارکنان سازمان تامین اجتماعی در سی سخت
  • بهره گیری از ظرفیت‌های منطقه آزاد کیش با هدف خودکفایی مددجویان کمیته امداد
  • بیش از ۸۴ هزار تماس با مشاوره تلفنی بهزیستی مرکزی برقرار شد
  • پیگیری نوبت دهی الکترونیک در بیمارستان‌های تامین اجتماعی