Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌‌ها-رئیس سازمان جهاد کشاورزی کردستان از فعالیت ۱۴۴۴ گاوداری صنعتی و نیمه‌صنعتی در استان خبر داد و گفت: دو میلیون و ۳۰۰ هزار تن شیر کشور در کردستان تولید می‌شود. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از قروه، محمد فرید سپری صبح امروز در مراسم افتتاحیه گاوداری 6 هزار راسی دشت گل که با حضور رئیس بنیاد مستضعفان کشور در این شهرستان برگزار شد، در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در کشو 8.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

2 میلیون راس گاو و گوساله صنعتی و نیمه صنعتی داریم که 11 میلیون تن شیر را تولید می‌کنند.

وی افزود: در استان کردستان نیز یک هزار و 444 واحد گاوداری صنعتی و نیمه صنعتی داریم که حدود 19 هزار و 300 تن شیر از این گاوداری‌ها برای مصرف بازارهای داخل و خارج استان تولید می‌شود.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان کردستان تصریح کرد: در کردستان 30 مرکز جمع‌آوری شیر وجود دارد که روزانه 100 تن شیر را جمع‌آوری می‌کنند. 

دلایل افزایش قیمت‌ و آشفته‌بازار لبنیات چیست؟/ وقتی "شیر" هم چندنرخی به مردم عرضه می‌شود +فیلم"لبنیات" چالش جدید مردم کاشان؛ چرا برای مسئولان امنیت غذایی اهمیتی ندارد؟

وی با بیان اینکه در سطح استان حدود 140 واحد ماست‌بندی و فرآورده‌های صنعتی وجود دارد، گفت: یکی از برنامه‌های‌مان تولید شیر و گوشت قرمز سالم برلی مصرف کشور و کردستان است.

سپری خاطرنشان کرد: حدود 2میلیون و 300هزار تن شیر تولید کشور در کردستان است.

انتهای پیام/487/ ت

منبع: تسنیم

کلیدواژه: تن شیر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۶۵۵۶۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمایت از تولید از اولویت دولت سیزدهم است

به گزارش خبرنگار مهر، احمد بنافی در بازدید از ۴ واحد صنعتی در حال احداث شهرک صنعتی برازجان گفت، تمام تلاش ما این است که از تولید حمایت کنیم و به همین منظور بر روی احیا واحدهای راکد و توسعه واحدهای تولیدی متمرکز هستیم.

فرماندار دشتستان افزود: حمایت از سرمایه‌گذاران نیز بخش دیگری از پیگیری‌های ما است.

رئیس شورای اشتغال شهرستان از روند توسعه زیرساخت‌های فاز دوم شهرک صنعتی برازجان نیز بازدید کرد و گفت: در تلاش هستیم که تعدادی از زون‌های طراحی شده را در سال جاری به متقاضیان واگذار کنیم.

کد خبر 6095371

دیگر خبرها

  • ۱۶ واحد تولیدی و صنعتی در استان اردبیل احیا شد
  • بیش از ۱۸۷ واحد صنعتی نیمه فعال و راکد به چرخه تولید بازگشتند
  • تجلیل از ایثارگران کارآفرین شهرک‌های صنعتی خراسان رضوی
  • احیای ۱۶ واحد تولیدی و صنعتی در استان اردبیل
  • حمایت از تولید از اولویت دولت سیزدهم است
  • نوآوری و خلاقیت لازمه عبور از بحران‌های اقتصادی
  • نظارت دامپزشکی کرمان بر کارخانجات شیر و مراکز عرضه شیر خام
  • رزن و درگزین باید با مشارکت مردم از کشاورزی به سمت صنعتی شدن برود
  • دستاورد ۵میلیارد یورویی اکسپو ایران
  • بیش از ۱۰۰ طرح نیمه تمام صنعتی برای ورود به چرخه تولید چشم انتظار حمایت دولت