Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ساعت24»
2024-04-29@22:21:14 GMT

ضرورت ثبت‌نام سهام‌داران عدالت در سامانه سجام

تاریخ انتشار: ۲۳ دی ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۶۵۵۷۵۶

ساعت24-معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار بوشهر بر ضرورت ثبت نام سهام‌داران سهام عدالت در سامانه سجام تاکید کرد و گفت: این سهام‌داران که روش غیرمستقیم مدیریت سهام را انتخاب کرده‌اند، ضروری است به منظور برخورداری از مزایا و امتیازات آن در سامانه سجام ثبت نام کنند.

سعید زرین‌فر در جلسه هماهنگی اطلاع‌رسانی ثبت‌نام مشمولان سهم عدالت در سامانه سجام با تاکید بر ضرورت ثبت نام سهام‌داران سهام عدالت در سامانه سجام اظهار داشت: سهامدارانی که روش غیرمستقیم سهام عدالت را انتخاب کرده‌اند لازم است در سامانه سجام«سامانه جامع اطلاعات مشتریان»  در راستای تشکیل مجمع عمومی شرکت سرمایه‌گذاری سهام عدالت و انتخاب هیئت مدیره جدید، ثبت نام‌کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار بوشهر با اشاره به برنامه‌ریزی برای ثبت نام سهام‌داران سهام عدالت در سامانه سجام تصریح کرد: برای پیشگیری از انتشار ویروس کرونا تاکید می‌شود ثبت نام غیرحضوری و اینترنتی از طریق سامانه سجام انجام شود.

وی مجموعه سهام‌داران سهام عدالت در کشور را ۴۹ میلیون نفر دانست و افزود: از این تعداد ۶۱۰ نفر سهام‌دار سهام عدالت در استان بوشهر است که ۳۷۳ هزار سهام‌دار به روش غیرمستقیم ثبت‌نام کرده‌اند که از سهامدارانیکه روش غیرمستقیم انتخاب کرده‌اند تقاضا می‌شود نسبت به ثبت نام در سامانه سجام اقدام کنند.

این مسئول شرکت در انتخاب هیئت مدیره مجمع عمومی شرکت سرمایه‌گذاری، دریافت تسهیلات بانکی، و تخصیص سود سهام را از ویژگی‌ها و مزایای ثبت نام در سامانه سجام دانست.

سهم ۶۱۰ هزار نفری بوشهر از سهام عدالت

مدیرکل امور اقتصادی و دارایی استان بوشهر نیز با اشاره به اینکه ۴۹ میلیون نفر در کشور، سهامدار سهام عدالت هستند اظهار کرد: از این تعداد سهم استان بوشهر ۶۱۰ هزار نفر است.

رسول زارعی با بیان اینکه ۵۰ درصد جمعیت استان بوشهر دارای سهام عدالت هستند خاطرنشان کرد: پس از آزادسازی سهام عدالت در نیمه نخست اردیبهشت‌ماه امسال، نخستین اقدام این بود که از سهام‌داران خواسته شد تا روش مستقیم یا غیرمستقیم سهام‌داری خود را تعیین کنند.

وی روش سهامداری ۳۷۳ هزار نفر سهم‌داران عدالت استان بوشهر را روش غیرمستقیم دانست و بیان کرد: کسانیکه در تعیین روش سهام‌داری هیچ اقدامی نکرده‌اند، روش غیرمستقیم لحاظ شده است.

مدیرکل امور اقتصادی و دارایی استان بوشهر با اشاره به اینکه سهامدارانی که روش غیرمستقیم سهام عدالت را انتخاب کردند باید در سامانه سجام ثبت‌نام کنند افزود: افرادیکه ثبت‌نام کنند از مزایای سهام عدالت بهره‌مند خواهند شد.

زارعی از همه سهامداران عدالت استان بوشهر خواست با رعایت پروتکل‌ بهداشتی و بیشتر به صورت غیرحضوری و از طریق اینترنت خانگی با مراجعه به سایت سجام نسبت به ثبت‌نام در سامانه سجام اقدام کنند.

وی با اشاره به جاماندگان از دریافت سهام عدالت تصریح کرد: کمیسیون مجلس شورای اسلامی برای ثبت نام ۷ میلیون نفر از جاماندگان سهام عدالت در کل کشور طرحی مورد تصویب قرار داده است که به دولت برای جاماندگان مجوز ثبت نام می‌دهد.

منبع: ایسنا

منبع: ساعت24

کلیدواژه: سهام داران سهام عدالت عدالت در سامانه سجام ثبت نام سهام داران روش غیرمستقیم امور اقتصادی ثبت نام کنند استان بوشهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.saat24.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ساعت24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۶۵۵۷۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سامانه بارشی وارد بوشهر می‌شود/افزایش پوشش ابر و بارش پراکنده

فرج‌الله شکوهی‌پور در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: با توجه به نقشه‌های پیش یابی هواشناسی، تا روز سه شنبه در ساعاتی از بعد از ظهر تا اوایل شب در ارتفاعات، وزش باد و احتمال بارش پراکنده باران پیش بینی می‌شود.

وی اضافه کرد: از اواخر وقت سه شنبه تا روز پنجشنبه با ورود سامانه جدید و افزایش ناپایداری‌ها، افزایش پوشش ابر و بارش پراکنده باران مورد انتظار است.

مدیرکل هواشناسی استان بوشهر بیان کرد: سواحل استان نیز در این مدت متلاطم پیش بینی می‌شود.

وی ادامه داد: طی ساعات آینده آسمان استان صاف تا کمی ابری همراه با غبار محلی، گاهی وزش باد، در ساعاتی از ظهر تا اوایل شب در مناطق شمالی و ارتفاعات شرقی استان افزایش ابر، با احتمال وقوع ناپایداری‌های موقت جوی پیش‌بینی می‌شود.

شکوهی‌پور بیان کرد: جهت وزش باد متغیر، غالباً شمال غربی تا شمال شرقی با سرعت ۸ تا ۳۰ گاهی تا ۳۶ کیلومتر در ساعت و فردا در مناطق شمالی، ۱۰ تا ۴۰ کیلومتر در ساعت خواهد بود.

وی افزود: ارتفاع موج دریا ۳۰ تا ۹۰ گاهی تا ۱۲۰ سانتیمتر و فردا در سواحل شمالی ۶۰ تا ۱۲۰ و در فراساحل شمالی تا ۱۵۰ سانتیمتر خواهد بود.

کد خبر 6090906

دیگر خبرها

  • سامانه بارشی در راه بوشهر/ صدور هشدار نارنجی
  • سامانه بارشی وارد بوشهر می‌شود/افزایش پوشش ابر و بارش پراکنده
  • خبرخوش برای سهامداران عدالت/تا این تاریخ سود را پرداخت می‌کنیم
  • صاحبان صنایع استان بوشهر برای جذب دانشجویان بورسیه اقدام کنند
  • سود مرحله سوم سهام عدالت کی واریز می‌شود؟
  • افرادی که سهام عدالت دریافت نکرده‌اند بخوانند
  • تاریخ دقیق واریز مرحله سوم سود سهام عدالت مشخص شد
  • دارندگان سهام عدالت برای دریافت سود عجله کنند / فرصت یک هفته‌ای برای دریافت معوقات سود سهام عدالت
  • مبلغ دقیق مرحله سوم سود سهام عدالت / مرحله سوم سود سهام عدالت کی واریز می‌شود؟
  • افرادی که سهام عدالت دریافت نکرده اند این مطلب را بخوانند