Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا- رئیس جمهور با قدردانی از تلاش های گسترده شرکت های دانش بنیان و تمامی مراکز و سازمان ها از جمله ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) برای ساخت واکسن ایرانی کرونا، تصریح کرد که هدف دولت تهیه، تامین و ساخت واکسن مطمئن است و از همین رو مصمم به حمایت از شرکت های دانش بنیان و تمامی مراکزی است که سعی در تولید و خرید واکسن کرونا دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


به گزارش آریا، در پی نوشت گزارشی از فعالیت های شرکت های دانش بنیان و مراکز مختلف از جمله ستاد اجرایی فرمان امام (ره) در تولید واکسن ایرانی کرونا و مراحل پیشرفت در این زمینه، حجت الاسلام والمسلمین حسن روحانی، ضمن قدردانی از اقدامات انجام شده و تداوم حمایت دولت از اینگونه اقدامات، تصریح کرد: « تامین سلامت مردم ، هدف و اولویت اول دولت است و از همین رو تهیه ، خرید، تامین و ساخت واکسن مطمئن کرونا جزء اهداف اصلی در مقابله با این ویروس است، اینجانب از تمامی اقدامات ارزشمند تمامی شرکت های دانش بنیان و مراکز مختلف فعال در این زمینه از جمله ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) تشکر می کنم. دولت همچنان در کنار شرکت های دانش بنیان و ستاد اجرایی برای تولید واکسن کرونا خواهد بود و از همه دانشمندان فعال در این زمینه برای تولید واکسن مطمئن حمایت خواهد کرد».

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: دولت واکسن شرکت های دانش بنیان واکسن مطمئن ستاد اجرایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۶۵۶۲۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تولید سالانه ۴۰۰ هزار اکسل خودرو پژو در چهارمحال و بختیاری + فیلم

بهنام خسروی معاون امور صنایع صمت چهارمحال و بختیاری گفت: شرکت دانش بنیان در شهرکرد با تولید انبوه توانسته نیاز کشور به محور چرخ خودرو یا همان اکسل را به روش دانش بنیان تأمین کند.

وی افزود: این شرکت با درجه دانش بنیان یک، سالانه ۴۰۰ هزار اکسل گروه خودرو‌های پژو را برای شرکت ایران خودرو تولید می‌کند.

خسروی با اشاره به اینکه دستگاه هیدرو فورمیک هم در همین شرکت ساخته شده است، گفت: در این روش قطعه‌های فلزی با فشار سیال تغییر حالت می‌دهند.
وی اظهار کرد: برای این طرح نزدیک به ۲۰۰ میلیارد تومان سرمایه گذاری شده است.

بیشتر بخوانید

ساخت ضدیخ جایگزین نمک جاده در چهارمحال و بختیاری

خسروی گفت: پس از تحریم ها، شرکت پژو فرانسه از تحویل مستقیم این قطعه خودداری کرد که صنعتگران شهرکرد با کمک دانشگاه صنعتی اصفهان، طی سه سال تحقیق و توسعه موفق به کسب دانش هیدرو فورمیک شدند.

استفاده از مواد اولیه داخلی، ایجاد ارزش افزوده، قیمت به صرفه و کیفیت همتراز اروپا از مزیت‌های اکسل ایرانی است که سالانه مانع خروج حدود ۳۰ میلیون دلار ارز از کشور می‌شود. در دنیا این دانش نوین در صنایع هوا فضا و موشکی هم کاربرد بسیاری دارد.

باشگاه خبرنگاران جوان چهارمحال و بختیاری شهرکرد

دیگر خبرها

  • وزیر بهداشت: حمل دارو توسط سکو‌های اینترنتی موجب تسهیل امور مردم می‌شود
  • درمان کودکان زیر ۷ سال رایگان می‌شود
  • وزیر بهداشت: اولویت در تامین دارو شرکت های دانش بنیان داخلی هستند/ خدمات درمانی برای کودکان تا ۷ سالگی رایگان شد
  • تولید پانسمان بیماران پروانه‌ای شروع شده و در مرحله تحقیقاتی است
  • اعتراف یک شرکت تولیدکننده مهم واکسن کرونا به عوارض نادر و لخته خون
  • تولید سالانه ۴۰۰ هزار اکسل خودرو پژو در چهارمحال و بختیاری + فیلم
  • تحقق مشارکت مردم در رشد تولید با توسعه اقتصاد دانش بنیان
  • بازنشستگان مطمئن باشند که «همسان‌سازی حقوق» آن‌ها انجام می‌شود
  • بازنشستگان مطمئن باشند که «همسان‌سازی حقوق» آنان انجام می‌شود
  • طراحی و ساخت برج‌های تقطیر محصولی ازشرکتی دانش‌بنیان