Web Analytics Made Easy - Statcounter

با پیگیری کمیته پیگیری و نظارت مصوبه شهر دوستدار کودک، کد کودک در سامانه 137 و 1888 شهرداری تهران راه‌اندازی شد.

به گزارش برنا؛ الهام فخاری، مسئول کمیته پیگیری و نظارت مصوبه شهر دوستدار کودک از ایجاد کد کودک در سامانه 137 و 1888 شهرداری تهران خبر داد و گفت: ما در شورای شهر تهران مصوبه‌ای با عنوان شهر دوستدار کودک داریم که این موضوع شامل حضور کودکان در شهر، حقوق آنها و خدماتی است که در شهر باید به آنها ارایه بشود تا در کنار زندگی سالم، فرصت پرورش استعدادهایشان فراهم آید که پیرو این مصوبه پیگیر ثبت بخش کودک در سامانه‌های تماس مردمی شهرداری تهران بودیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مسئول کمیته پیگیری و نظارت مصوبه شهر دوستدار کودک با اشاره به اینکه پیرو مصوبه شورای شهر تهران فعالیت‌هایی برای ارایه بهترین خدمات به کودکان انجام می‌شود، بیان کرد: از ادوار گذشته اقداماتی برای این موضوع صورت گرفته که مستندات آن موجود است و در این دوره نیز روی این موضوع به صورت سیستماتیک‌تر و منظم‌تر فکر شده است.

فخاری افزود: ما این موضوع را در نظر گرفته‌ایم که باید مطالبه شهروندی را در امور کودکان کنیم به این معناکه کودکان یا والدین آنها اگر در شهر موردی را می بینند که نیازمند اصلاح است و یا نیازمند ایجاد است، به شهرداری گزارش بدهند.

او تاکید کرد: در همین راستا مکاتبه‌ای با پیروز حناچی شهردار تهران داشتیم که در سامانه 137 و 1888 شهرداری تهران «کد شهر دوستدار کودک» را تعریف کنیم تا نیازهای کودکان و مشکلاتی که برای آن ها در شهر وجود دارد در آنجا گزارش شود.

به گفته او، تمامی پیام‌های مربوط به مهدکودک‌های وابسته به شهرداری تهران، زمین بازی کودکان، خط‌کشی روبروی مدارس ابتدایی، کارت بلیت مرتبط با حمل و نقل و خدمات حوزه حمل و نقل کودکان و مصادیق مشابه از طریق «کد دوستدار کودک» قابل گزارش است.

عضو شورای شهر تهران با بیان اینکه هم‌اکنون با مساعدت شهرداری تهران کد کودک در سامانه 137 و 1888 ثبت شده است، مطرح کرد: در این دوره مدیریت شهری از جمله شورای شهر و شهرداری تهران مساله کودکان برایشان مهم است و درنهایت با همکاری سازمان بازرسی شهرداری و معاونت اجتماعی به عنوان نهادی که دبیرخانه شهر دوستدار کودک آنجا برقرار است، این کد تعریف شده است.

مسئول کمیته پیگیری و نظارت مصوبه شهر دوستدار کودک در پایان اظهار کرد: از این به بعد مردم هر مساله‌ای در حوزه کودک داشته باشند می توانند آن را در سامانه 137 و 1888 شهرداری تهران گزارش دهند و ما از طریق شورای شهر به گزارش ها رسیدگی می‌کنیم و شهرداری تهران هم به واحد مربوطه اعلام و به آن رسیدگی می‌کند.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: کد کودک سامانه 137 و 1888 شهرداری تهران کد کودک در سامانه 137 و 1888 شورای شهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۶۵۶۳۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مزایای راه‌اندازی مسیر ریلی افغانستان- قزاقستان و امکان اتصال آن به ایران

تین نیوز

شماری از آگاهان امور اقتصادی افغانستان می گویند که این کشور می تواند خط آهن قزاقستان را که از طریق این کشور به جنوب آسیا وصل می شود، از طریق اسلام قلعه به خط آهن ایران وصل کند.

به گزارش تین نیوز به نقل از بازار، ملا عبدالغنی برادر معاون اقتصادی دولت سرپرست افغانستان به تازگی با سریک ژومانگارین معاون نخست وزیر قزاقستان درمورد احداث شبکه راه آهن از قزاقستان به پاکستان از طریق ترکمنستان و افغانستان گفتگو کرد.

اکنون این موضوع مطرح است که ایجاد این شبکه خط آهن چه اهمیتی برای افغانستان و کشورهای منطقه دارد؟ و افغانستان چه سودی از آن می برد؟

شبیر بشیری آگاه امور اقتصادی در این ارتباط، گفت: افغانستان بدنبال گسترش تجارت دوجانبه با کشورهای همسایه و منطقه و همچنین گسترش شبکه حمل و نقل و ترانزیت افغانستان به عنوان یک کشور محصور در خشکی با کشورهای همسایه و منطقه است.

بشیری با بیان اینکه حکومت سرپرست افغانستان و بخش خصوصی افغانستان از ایجاد این شبکه راه آهن استقبال می کنند، اظهار داشت: با تطبیق این شبکه خط آهن، افغانستان بر اساس موقعیت ژئوپلیتیک که در منطقه دارد می تواند نقش استراتژیک را بازی کند و آسیایی مرکزی را به آسیایی جنوبی وصل کند.

این آگاه امور اقتصادی گفت: با ایجاد این خط آهن، ترانزیت و حمل و نقل تجارتی ایجاد می شود و افغانستان نقش پل ارتباطی میان آسیای مرکزی و آسیایی جنوبی را به خوبی ایفا می کند.

بشیری خاطرنشان کرد: در صورت محقق شدن این ایده تجارتی و حمل و نقلی، منافع اقتصادی زیادی عاید افغانستان و کشورهای منطقه خواهد شد.

در همین حال، آذرخش حافظی آگاه امور اقتصادی گفت: افغانستان به عنوان یک کشور محصور در خشکی به انواع مختلف حمل و نقل زمینی نیاز دارد و ایجاد خط آهن قزاقستان از طریق افغانستان به جنوب آسیا نقش ترانزیتی افغانستان را ارتقا بخشیده و حمل و نقل را تسهیل می کند.

حافظی افزود: ایجاد این شبکه برای رونق اقتصادی و ارایه بهتر خدمات، بالا رفتن نقش ترانزیت افغانستان اثر مثبت دارد و درعین حال و برای همگرایی منطقه ای مفید می باشد.

این آگاه امور اقتصادی افزود: ایجاد خط آهن قزاقستان از طریق افغانستان به جنوب آسیا، سبب گسترش مناسبات تجارتی، صنعتی و خدماتی میان آسیایی مرکزی و آسیایی جنوبی و سایر کشورهای منطقه می شود.

وی تصریح کرد: ما با جمهوری اسلامی ایران خط آهن از طریق اسلام قلعه را داریم و می توانیم خط آهن قزاقستان را که خاک افغانستان را به جنوب آسیایی وصل می کند، به جمهوری اسلامی ایران هم وصل کرده و این پروژه بزرگ اقتصادی را محقق کنیم.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

دیگر خبرها

  • راه اندازی پایگاه هوشمند سرای بازی کودک در مساجد
  • انتقاد استاندار گلستان از سنگ‌اندازی‌ در اجرای مصوبه رییس جمهور در آشوراده
  • مزایای راه‌اندازی مسیر ریلی افغانستان- قزاقستان و امکان اتصال آن به ایران
  • درخواست مکرون برای افزایش نظارت بر کودکان در شبکه‌های اجتماعی
  • مکرون خواستار نظارت والدین بر کودکان در شبکه‌های اجتماعی شد
  • مصوبه مجلس درباره ساماندهی بازار مسکن و اجاره‌بها
  • ابلاغ یک مصوبه مهم در حوزه ایمنی پایتخت | تهران امن‌تر می‌شود؟
  • اتخاذ بیش از ۵۰ مصوبه برای حل مسائل و مشکلات شرق شهرستان اصفهان
  • شرایط وخیم بیماران بیمارستان کمال عدوان غزه
  • «زنده باد درخت» بر روی بیلبورد‌های پایتخت