Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تین نیوز»
2024-05-07@17:26:53 GMT

سفر به ژاپن به دلیل همه‌گیری کرونا ممنوع شد

تاریخ انتشار: ۲۳ دی ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۶۵۶۹۸۸

سفر به ژاپن به دلیل همه‌گیری کرونا ممنوع شد

تین نیوز

وزارت امور خارجه، دستورالعمل ممنوعیت سفر به ژاپن تا ۱۲ بهمن ماه را به سازمان هواپیمایی کشوری ابلاغ کرد.

به گزارش تین نیوز به نقل  ازمهر، وزارت امور خارجه در ابلاغیه‌ای به سازمان هواپیمایی کشوری، از نامه سفارت جمهوری اسلامی ایران در توکیو مبنی بر ممنوعیت ورود اتباع خارجی به ژاپن از ۸ دی تا ۱۲ بهمن خبر داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بر اساس این ابلاغیه، کلیه اتباع ژاپنی و غیر ژاپنی که وارد این کشور می‌شوند، تا ۱۴ روز در قرنطینه خواهند بود اما مسافران ترانزیتی به شرط عدم سفر به انگلیس و آفریقای جنوبی می‌توانند وارد این کشور شوند.

گفتنی است ژاپن قرار بود اول تا ۱۷ مرداد امسال (۱۳۹۹) میزبان المپیک «توکیو ۲۰۲۰» باشد که به دلیل شیوع کرونا، المپیک تابستانی لغو و به تابستان سال آینده شمسی (سال جاری میلادی) موکول شد.

 

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

منبع: تین نیوز

کلیدواژه: وزارت امور خارجه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تین نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۶۵۶۹۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

چرا اظهارات بایدن برای هند و ژاپن غافلگیرکننده بود

به گزارش گروه سیاست خبرگزاری علم و فناوری آنا، بیگانه هراس خواندن ژاپن و هند،‌ آن‌هم از سوی جو بایدن غافلگیرکننده بود؛ چرا که دولت او از زمان روی کار آمدن در سال ۲۰۲۱ همواره بر تقویت روابط با این دو کشور تأکید کرده است. 

بایدن که پیش‌تر اتحاد با ژاپن را به‌ویژه در مورد امنیت جهانی «اتحادی ناگسستنی» دانسته بود، در اظهارات اخیر خود با مقایسه اقتصاد دو کشور هند و ژاپن با چین و روسیه، دلیل شرایط بد اقتصادی این کشورها را عدم پذیرش مهاجران خوانده بود.

رئیس‌جمهور آمریکا در مراسم جمع‌آوری کمک‌های مالی در هتلی که عمده اهداکنندگان آن آسیایی-آمریکایی بودند گفت که اقتصاد ایالات‌متحده «به خاطر شما و بسیاری دیگر» در حال رونق است، چون ما «پذیرای مهاجران هستیم.»

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • مشعل المپیک پاریس فردا با استقبال 150 هزار نفر وارد بندر مارسی می‌شود
  • ۱۰ شخصیت برتر سریال «شوگان» که ما را شیفته این روایت حماسی ژاپنی کردند
  • رمزگشایی از یک پروژه مشکوک
  • چرا اظهارات بایدن برای هند و ژاپن غافلگیرکننده بود
  • گروه‌بندی فوتبال المپیک مشخص شد/ امباپه و مسی در پاریس؟
  • پشت‌پرده انتشار گسترده یک شایعه
  • رمزگشایی از یک پروژه مشکوک/ واکاوی پشت‌پرده انتشار گسترده یک شایعه دروغ درباره جامعه مسلمانان ژاپن
  • دستان مطمئن ژاپن را به المپیک برد
  • اولین مصاحبه شهاب زاهدی با شبکه معروف ژاپنی
  • اولین مصاحبه زاهدی با شبکه معروف ژاپنی