Web Analytics Made Easy - Statcounter

شهردار زنجان گفت: در بودجه ۱۴۰۰ شهرداری برای ساماندهی و نصب تابلوهای معابر، خیابان‌ها و کوچه‌ها مزین به اسامی شهدا و تابلوهای تبلیغات محیطی مستقر در میادین و بلوارها با تصاویر ماندگار شهدای شهر پیش بینی‌های لازم انجام شده است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، حبیب یگانه در جلسه کمیته یادمان‌ها و گنجینه‌های کنگره ملی ۳۵۳۵ شهید استان زنجان با اشاره به اهمیت برگزاری این کنگره ملی در استان، اظهار کرد: لزوم همکاری و هماهنگی تمام دستگاه‌های اجرایی به لحاظ وظایف و تکالیف گسترده برای تحقق اهداف پیش بینی شده، ضرورت دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه مجموعه مدیریت شهری برای تهیه و تنظیم بودجه پیشنهادی، سعی دارد در خصوص اجرای المان‌های مرتبط با موضوع شهدا برنامه ریزی کند، ادامه داد: در بودجه ۱۴۰۰ شهرداری برای ساماندهی و نصب تابلوهای معابر، خیابان‌ها و کوچه‌ها مزین به اسامی شهدا و تابلوهای تبلیغات محیطی مستقر در میادین و بلوارها با تصاویر ماندگار شهدای شهر پیش بینی‌های لازم انجام شده همچنین ردیف‌های اعتباری مجزا نیز در این راستا در نظر گرفته‌ایم.

در ادامه احمد نصیری، عضو شورای اسلامی شهر زنجان با بیان اینکه یاد شهدا و رشادت‌های آنها نباید به فراموشی سپرده شود، گفت: برگزاری کنگره ۳۵۳۵ شهید استان فرصتی مغتنم برای حفظ یاد و خاطره شهدا است.

وی با اشاره به رونمایی از یادمان شهدای استان زنجان افزود: در طرح‌ها و پروژه‌های شهری برای نامگذاری، فعالیت‌های تبلیغات محیطی همچنین اجرا و نصب المان‌ها، اسامی و عناوین شهدای مورد توجه بوده است.

کد خبر 467984

منبع: ایمنا

کلیدواژه: شورای اسلامی شهر زنجان شهرداری زنجان یادمان شهدا بودجه ۱۴۰۰ یادواره شهدا شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۶۵۷۸۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ثبت عملکرد دستگاهها برای برگزاری کنگره شهدا در سامانه دولت

به گزارش خبرنگار مهر، سلمان خواست خدایی ظهر یکشنبه در نشست روابط عمومی‌های استان افزود: ستاد گرامی داشت کنگره ملی شهدای این استان نیازمند همکاری و پای کار بودن روابط عمومی‌ها در مستند سازی برنامه و ثبت در سامانه دولت است.

وی بیان داشت: برای برگزاری کنگره شهدا، در سامانه دولت پنج نهاد به ۳۰ اداره و سازمان در این مدت افزایش یافت.

خواست خدایی تصریح کرد: جلسات ستاد روابط عمومی‌ها در راستای کنگره ملی شهدا به شکل ماهانه برگزار می‌شود.

وی افزود: تبیین ارزش‌های دفاع مقدس برای نسل جوان اولویت اصلی برنامه‌های کنگره ملی شهدا است.

کد خبر 6091262

دیگر خبرها

  • در شورای سیاست‌گذاری کنگره ۱۲ هزار شهید استان تهران چه گذشت؟
  • انتقاد از اختصاص ردیف اعتباری خاص برای سفر رئیس جمهور
  • اختصاص اعتبار ۱۵۰۰ میلیاردی برای ترمیم حقوق کارکنان وزارت کشور
  • ۵۳۰ میلیارد ریال از حقوق دولتی معادن استان اختصاص یافت
  • ثبت عملکرد دستگاهها برای برگزاری کنگره شهدا در سامانه دولت
  • جزئیات اجلاس ۴۲۲ شهید شهرستان کهگیلویه اعلام شد
  • جزئیات اجلاسیه ۴۲۲ شهید شهرستان کهگیلویه اعلام شد
  • اختصاص ردیف بودجه‌ای به ۳۰ دانشگاه برتر
  • زندگی شهدای «تیم فوتبال آزادی سمنان» سریال می‌شود
  • همکاری همه جانبه آموزش‌ و پرورش در کنگره شهدای استان تهران