Web Analytics Made Easy - Statcounter

رضا کرمانشاهی به اعتراضات سرمربیان دو تیم استقلال و پرسپولیس در دربی 94 واکنش نشان داد

رضا کرمانشاهی، داور دیدار استقلال و پرسپولیس درباره قضاوت دربی 94 صحبت کرد.

به گزارش طرفداری، رضا کرمانشاهی درباره قضاوت نود و چهارمین دربی پایتخت به تسنیم گفت:

قضاوت در دربی متفاوت از همه بازی ‌ها بود. وقتی در این دیدار بزرگ فوتبال ایران حضور دارید و قضاوت بازی بر عهده شما است، احساس غرور می ‌کنید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با وجود این احساس غرور، نیم ‌نگاهی به حواشی هم داریم تا خدای ناکرده مرتکب اشتباهی نشویم و تصمیمی نگیریم که عده ‌ای یک عمر ما را نبخشند. خدا را در نظر می ‌‌گیریم و سعی می‌ کنیم بهترین قضاوت‌ ‌مان را انجام دهیم و خوب سوت بزنیم.

کرمانشاهی در مورد اینکه به نظر می ‌رسید استرس کمی دارد، گفت:

شب قبل از بازی کمی استرس داشتم، اما وقتی وارد زمین شدم، استرس نداشتم. از خدا خواستم این دربی بهترین قضاوتم باشد. خودم هم صد در صد تلاش را انجام دادم تا اشتباهی مرتکب نشوم. شاید در دیدارهای قبلی به اعتقاد برخی ناظران دوندگی کمتری داشتم، اما در این بازی سعی کردم در همه صحنه‌ ها حضور داشته باشم.

داور دربی 94 عنوان کرد:

پیش از شروع بازی، فریدون اصفهانیان، علیرضا سهرابی، اعضای کمیته داوران، سهیل مهدی و رییس هیات فوتبال تهران در رختکن حضور پیدا کردند و انرژی می ‌دادند و آرزوی موفقیت می ‌کردند. این دیدار با همه بازی‌ های قبلی متفاوت بود و دوست داشتم سربلند بیرون بیایم.

کرمانشاهی در خصوص اینکه در صحنه ‌ای از بازی با اعتراض محمود فکری، سرمربی استقلال رو به ‌رو شد، گفت:

به مربیان حق می‌ دهم، آنها چند برابر ما تحت فشار هستند و ممکن است فریاد بزنند و اخم کنند. میلیون ‌ها هوادار از مربیان و بازیکنان دو تیم انتظار دارند که بازی را ببرند، در این سطح که می‌ شنویم تماشاگران راضی هستند تیم ‌شان جام نگیرد، اما دربی را ببرد. بنابراین به مربیان حق می‌ دهم که شاید در یک صحنه تصوراتی داشته باشند و واکنش نشان دهند. از همه افرادی که از من و تیم داوری حمایت کردند، تشکر می ‌کنم.

اخبار داغ 

پیام یحیی گل محمدی به وزیر ورزش: پرسپولیس یا جای من است یا جای رسول پناه! الکساندر نوری: استقلال باید از نتیجه خوشحال باشد؛ پرسپولیس از نظر فوتبالی بهتر بود لو رفتن راز شیطانی در بی آبرو شدن دختر ایلامی + جزییات اوزیل: مسی در اسپانیا خود را ثابت کرد اما رونالدو به هر کشوری رفته، بهترین بوده است دیگو سیمئونه بهترین مربی باشگاهی دهه دوم قرن 21 شد

منبع: طرفداری

کلیدواژه: رضا کرمانشاهی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۶۵۷۸۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آرسنال دربی لندن را برد و در صدر ماند/ کامبک تاتنهام کامل نشد!

تیم فوتبال آرسنال امروز در یک بازی حساس مقابل تاتنهام به پیروزی رسید و موقتا صدرنشین شد تا کورس قهرمانی به بین تیم آرتتا و گواردیولا همچنان ادامه داشته باشد.

به گزارش مشرق، تیم آرسنال امروز از هفته سی‌وپنجم رقابت‌های لیگ برتر انگلیس در دیداری خارج از خانه به مصاف تاتنهام رفت که این بازی درنهایت با نتیجه ۳-۱ به سود توپچی‌ها به پایان رسید.

شاگردان آرتتا نیمه نخست را طوفانی آغاز کردند و با گل به خودی پیرامیل هویبرگ در دقیقه ۱۵ از تاتنهام پیش افتادند. حملات آرسنال بیشتر شد و بوکایو ساکا در دقیقه ۲۷ و کای هاورتس در دقیقه ۳۸ به ترتیب گل‌های دوم و سوم را به ثمر رساندند تا توپچی‌ها برنده این نیمه باشند.

در نیمه دوم تاتنهام در دقیقه ۶۱ توسط کریستین رومرو یکی از گل‌های خورده را با استفاده از اشتباه داوید رایا جبران کرد. هئونگ مین سون ستاره کره‌ای تاتنهام در دقیقه ۸۷ از روی نقطه پنالتی اختلاف را با آرسنال به یک گل رساند اما زمان برای تغییر نتیجه کافی نبود تا تاتنهام یک شکست خانگی را متحمل شود.

آرسنال با این پیروزی ۸۰ امتیازی شد و با ۲ بازی بیشتر از منچسترسیتی صدرنشین شد. اختلاف توپچی‌ها با سیتی در حال حاضر ۴ امتیاز است.

دیگر خبرها

  • پیش بازی دورتموند - پاری سن ژرمن؛ نبردی برای غرور
  • مس رفسنجان - گل گهر سیرجان؛ در انتظار دربی ال کرمانو | پیش بازی
  • احساس غرور بیش از ۷۰ درصد مردم از عملیات وعده صادق
  • بیش از ۷۰ درصد مردم از عملیات وعده صادق احساس غرور کردند/ تغییر نام جزیره ابوموسی
  • بیش‌ از ۷۰ درصد مردم از عملیات وعده صادق احساس غرور کردند
  • آرتتا و موفقیتی که ونگر حسرتش را داشت!‏
  • کری‌خوانی خاص ستاره آرسنال برای اسپرز! (عکس)‏
  • آرسنال با فتح دربی شمال لندن یک قدم به قهرمانی نزدیک‌تر شد
  • آرسنال دربی لندن را برد و در صدر ماند/ کامبک تاتنهام کامل نشد!
  • پیروزی اینتر در نخستین قضاوت تمام زنانه سری A