Web Analytics Made Easy - Statcounter

یک عضو شورای شهر ارومیه از برگزاری جلسه فوق‌العاده شورا برای تعیین تکلیف مدیریت شهرداری ارومیه بعد از دستگیری حضرت‌پور خبر داد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از اروم‌نیوز، دستگیری اعضای شهرداری و شوراهای شهر در نقاط مختلف کشور این روزها تیتر اخبار رسانه‌ها و کانال‌های خبری شده است و به جای آنکه خبر تلاش این بخش برای بهبود اوضاع شهری را بشنویم و ببینیم هر روز شاهد خبر بازداشت یک مقام شهری به دلیل جرایم و مفاسد اقتصادی و مدیریتی هستیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدتی قبل بود که خبر دستگیری یکی از شهرداران آذربایجان‌غربی نقل محافل شد تا مردم متوجه شوند مدیران و مسوولان شهری نیز زیر ذره‌بین دستگاه‌های امنیتی قراردارند.   سریال ادامه‌دار بازداشتی‌های شهرداری و شورای شهر در آذربایجان‌غربی به جایی رسید که برخی مدیران شهری این استان برای جواب‌گویی به عملکرد خود و شفاف سازی در این رابطه توسط سربازان گمنان امام زمان (عج) بازداشت شدند.   قطار این بازداشتی‌ها تا شهرداری ارومیه و پشت در اتاق "محمد حضرت‌پور" شهردار ارومیه هم رسیده بود و هنوز کسی باور نداشت که حضرت پور نیز با این عملکرد و زد و بند سیاسی که دارد توسط سربازان گمنام بازداشت شود.   اما جریان عدالت‌گستر به گونه‌ای اقدام می‌کند که باید تمام مدیران در مقابل اعمال خود شفاف‌سازی کنند تا نقطه سیاهی در پرونده خدمت آنها وجود نداشته باشد.   از روز گذشته خبرهای ضد و نقیضی در خصوص بازداشت محمد حضرت‌پور شهردار ارومیه در کانال‌های خبر دست به دست شد تا اینکه این خبر توسط اعضای شورای شهر ارومیه مورد تأیید قرار گرفت.   حجت‌الاسلام محمد خلیل‌پور یکی از اعضای شورای شهر ارومیه با اعلام خبر دستگیری "محمد حضرت‌پور" به اروم نیوز گفت: سربازان گمنام امام زمان (عج) ‌حضرت‌پور را برای پرسش و پاسخ به اداره اطلاعات منتقل کردند.   جلسه فوق‌العاده شورای شهر برای تعین تکلیف شهردار ارومیه   اما ماجرا به این جا ختم نشد و اعضای شواری شهر دست به کار شدند تا شهر اولین‌ها بدون مدیریت باقی نماند و دستور تشکیل جلسه فوری دادند.   محمدرضا علیزاده امامزاده دیگر عضو شورای شهر ارومیه در این خصوص گفت: با توجه به دستگیری شهردار ارومیه، جلسه فوق العاده اعضای شورای شهر برای انتخاب سرپرست شهرداری برگزار می‌شود.   وی با اشاره به بازداشت محمد حضرت پور شهردار ارومیه اظهار داشت: هیئت رئیسه شورا در پیام ارسالی خود اعلام کرده که ساعت 10:30 امرز جلسه‌ای در صحن رسمی شورا تشکیل شده و احتمال می‌رود که اولین موضوع مطروحه در صحن، انتخاب سرپرستی شهردار باشد.   امام‌زاده بیان کرد: امروز از هیات رئیسه شورا سوال می‌شود که اگر از موضوع دستگیری شهردار مطلع بودند، به چه دلیل تا ساعت ۱۹ روز گذشته این جلسه را برگزار نکرده و به امروز موکول کرده‌اند.   عضو شورای شهر گفت: بنابراین جلسه اعضای شورا برگزار شده و احتمال می رود که در مورد دستگیری شهردار ارومیه و موضوع سرپرستی آینده آن باشد.   بنابراین گزارش، با توجه به اینکه قوه قضاییه مبارزه با فساد را در اولویت برنامه‌های خود قرار داده است و در این رابطه خط قرمزی برای دستگاه قضا وجود ندارد باعث تجدید حس مطالبه گری در جامعه شده است و برخودر نیروهای امنیتی نیز در این رابطه وارد فاز جدیدی شده است تا مردم در مبارزه با فساد امیدوارتر شوند.   انتهای پیام/

منبع: دانا

کلیدواژه: شورای شهر ارومیه جلسه فوق العاده شهردار ارومیه محمد حضرت پور شورای شهر اعضای شورا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۶۵۸۰۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

الزام شورای عالی معماری جهت تعیین حدود مرزی شهر پردیس

سخنگوی کمیسیون اصل نود گفت: شورای معماری باید نسبت به بازنگری و جابجایی حدود مرزی شهر پردیس اعلام نظر کند و تصمیمات لازم در چارچوب کمک به تولیدکنندگان در سال ۱۴۰۳ که به شعار «جهش تولید با مشارکت مردم» مزین شده است، اتخاذ شود. - اخبار سیاسی -

به گزارش گروه پارلمانی خبرگزاری تسنیم، علی خضریان سخنگوی کمیسیون اصل نود مجلس شورای اسلامی در تشریح نشست این کمیسیون در خصوص تعیین تکلیف مشکل مجوزهای مالکان زمین تپه سیف جاجرود اظهار داشت: این مجموعه صنعتی که در فاصله 120 کیلومتری شرق تهران قرار دارد، دارای زمین‌هایی با موقعیت تجاری است که از سال 1375 به متقاضیان آن اختصاص یافته است.

نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس در مجلس شورای اسلامی در ادامه تصریح کرد: این در حالی است که شرکت بالادستی عمران پردیس از تعیین تکلیف مالکیت این زمین‌ها با استناد به مصوبه هیأت وزیران، عدول کرده و از این رو شکایتی از سوی مالکان این زمین‌ها در خصوص طرز کار دستگاه‌های دولتی به ویژه وزارت راه و شهرسازی به کمیسیون اصل نود واصل شد. 

خضریان در ادامه با اشاره به نتیجه این جلسه، بیان داشت: در این جلسه ضمن بررسی جوانب موضوع و پس از استماع مشکلات نماینده مالکان و همینطور نمایندگان وزارت راه و سازمان حفاظت محیط زیست، مقرر شد گزارشی از سوی شورای عالی محیط زیست جهت تعیین تکلیف این منطقه و لکه‌های صنعتی فاصله 120 کیلومتری تهران ارائه شود. 

سخنگوی کمیسیون اصل نودم قانون اساسی در مجلس شورای اسلامی در پایان خاطرنشان کرد: بر اساس این گزارش شورای معماری باید نسبت به بازنگری و جابجایی حدود مرزی شهر پردیس اعلام نظر کند و تصمیمات لازم در چارچوب کمک به تولیدکنندگان در سال 1403 که به شعار «جهش تولید با مشارکت مردم» مزین شده است، اتخاذ شود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • تقدیر استاندار کرمان از اقدام مدیریت شهری رفسنجان/ دهه هشتادی‌ها مدیران فردای جامعه هستند
  • مشکل مجوزهای مالکان زمین تپه سیف جاجرود بررسی شد
  • قرارداد در چین؛ دلخوری در شورای شهر تهران/ چرا قرارداد زاکانی با چینی‌ها بحث‌برانگیز شد؟
  • تشکیل شورای راهبردی مدیریت شهری شیراز با چند حوزه خدمات‌رسان
  • الزام شورای عالی معماری جهت تعیین حدود مرزی شهر پردیس
  • بررسی مشکل مجوز‌های مالکان زمین «تپه سیف جاجرود» در کمیسیون اصل نود
  • تعیین تکلیف رینگ شهری یزد بعد از ۲۵ سال
  • طرح سوال از شهردار در دستور کار جلسه علنی روز دوشنبه شورا قرار دارد
  • تعیین تکلیف عوارض و کمیسیون‌های ماده ۵، ۷ و ۱۰۰ در سال ۱۴۰۳
  • جلسه نهایی تعیین تکلیف «برج‌های دوقلو» خرم‌آباد برگزار می‌شود