Web Analytics Made Easy - Statcounter

حضور دو بازیکن ایرانی در جمع بهترین‌های فوتسال جهان باز هم قابلیت‌های فوتسال ما را به رخ کشید.

به گزارش ایسنا، با توجه به تعطیلی رقابت‌های ورزشی به دلیلی شیوع بیماری کرونا که دامن رقابت‌های فوتسالی قاره آسیا را هم گرفت، سایت معتبر فوتسال پلنت امسال در انتخاب ایرانی‌ها برای قرار گرفتن در جمع بهترین‌های جهان حساسیت به خرج داد و در بخش هایی مثل بهترین تیم ملی، بهترین مربی باشگاهی، بهترین مربی ملی و بازیکن جوان گزینه‌ای از ایران حضور نداشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با این حال در آخرین لیست‌های اعلام شده توسط این سایت معتبر نام علیرضا صمیمی به عنوان یکی از ۱۰ دروازه بان برتر جهان و حسین طیبی به عنوان یکی از ۱۰ بازیکن برتر جهان در سال ۲۰۲۰ دیده می‌شود تا درخشش این دو بازیکن بار دیگر نام ایران را در فوتسال جهان بر سر زبان‌ها بیندازد.

با وجود لغو مسابقات فوتسال جام باشگاه‌های آسیا، علیرضا صمیمی در لیگ برتر ایران عملکرد خوبی داشت و در قهرمانی مس سونگون نقش بسزایی ایفا کرد و حسین طیبی نیز پس از درخشش در تیم غیرت قزاقستان راهی پرتغال و تیم بنفیکا شد و در این تیم نیز عملکرد خوبی داشت تا نام او نیز در جمع ۱۰ فوتسالیست برتر جهان در سال۲۰۲۰ قرار بگیرد.
انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: علیرضا صمیمی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۶۵۸۳۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

متس هوملس بهترین بازیکن دیدار دورتموند و پاری سن ژرمن

مرد اول میدان در بازی دورتموند و پاری سن ژرمن، یک مدافع بود.

دیدار رفت دورتموند و پاری سن ژرمن در مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا ۲۰۲۳/۲۴ با برتری ۱-۰ زنبورها خاتمه یافت. متس هوملس که تاثیر زیادی در استحکام فاز دفاعی دورتموند و ثبت کلین شیت خانگی داشت، در نهایت جلوتر از بازیکنانی چون نیکلاس فولکروگ و جیدون سانچو به عنوان بهترین بازیکن زمین انتخاب شد.

از دست ندهید ????????????????????????

تونی کروس: پاس گلم جلوی بایرن خیلی خاص نبود شاهکار کارلتو؛ بازهم شکست‌ناپذیری مقابل بایرن بزرگترین بازیکنان ناکام تاریخ لیگ قهرمانان یحیی شکایت کند 5 میلیارد تومان جریمه می‌گیرد

دیگر خبرها

  • حضور پالمر، هاورتس و برونو فرناندز در جمع نامزدهای بهترین بازیکن آوریل لیگ برتر
  • حضور محبی در فهرست نامزدهای بهترین بازیکن لیگ برتر روسیه
  • تمجید رایس از ستاره سیتی: در جهان بهترین است!
  • لیگ‌برتر فوتسال ایران در حال پوست‌اندازی است
  • متس هوملس بهترین بازیکن دیدار دورتموند و پاری سن ژرمن
  • گام بزرگ مدعی لیگ برتر فوتسال با حفظ ستاره
  • حمید طیبی: در ازبکستان قدرت خود را به رخ فوتسال جهان خواهیم کشید
  • فوتسال ایران درجام‌جهانی موفق می‌شود/برخی انتقادات غیرمنصفانه بود
  • شرایط درمانی و تمرینات حسین طیبی خوب است
  • رودیگر: ام باپه را در فینال لیگ قهرمانان شکست می‌دهیم؛ بلینگام بهترین بازیکن جهان است