Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از الفرات نیوز، «حسن فدعم» نماینده پارلمان عراق امروز سه شنبه سخنانی را در خصوص لزوم اخراج نیروهای نظامی ایالات متحده آمریکا از کشور عراق مطرح کرد.

بر اساس این گزارش، وی در این خصوص گفت: تمامی احزاب و جریان‌های سیاسی این کشور با اخراج نیروهای نظامی ایالات متحده آمریکا موافق هستند اما برخی از آنها موافقت‌شان را اعلام نمی‌کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این نماینده عراقی تأکید کرد که مصوبه سال گذشته پارلمان مبنی بر لزوم اخراج نیروهای نظامی بیگانه و در رأس آنها آمریکایی‌ها از خاک عراق لازم الاجراست و دولت باید سریع‌تر نسبت به عملیاتی ساختن آن اقدام کند.

پیشتر تعدادی از نمایندگان فراکسیون‌های مختلف پارلمانی اعلام کردند که باید مداخلات و اقدامات غیر قانونی آمریکا در عراق به ویژه در حق شخصیت‌های سیاسی این کشور متوقف شود. «بدر صائغ» نماینده ائتلاف سائرون بیان کرد که اخراج نظامیان آمریکایی از عراق به یک ضرورت تبدیل شده است به ویژه آنکه شرایط برای پایان دادن به حضور آنها در خاک عراق و اجرای مصوبه پارلمان مهیا است.

«مختار محمود» نماینده ائتلاف فتح نیز اعلام کرد که آمریکا به مداخلات خود در امور داخلی عراق از طریق تحریم کردن برخی شخصیت‌های عراقی ادامه می‌دهد؛ این در حالیست که دولت در قبال این مداخلات سکوت کرده و موضع محکمی در برابر دولت آمریکا اتخاذ نمی‌کند.

کد خبر 5120335 رامین حسین آبادیان

منبع: مهر

کلیدواژه: عراق ایالات متحده امریکا نظامیان آمریکایی خروج آمریکا از عراق ایالات متحده امریکا عراق دونالد ترامپ کنگره آمریکا انتخابات ریاست جمهوری آمریکا 2020 رژیم صهیونیستی فالح الفیاض قاسم سلیمانی فلسطین ایران جو بایدن عربستان سعودی مایک پمپئو حشد شعبی اخراج نیروهای

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۶۵۸۴۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تردد در محورهای گلستان جریان دارد

عادل مصدقی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر از باز بودن تمامی محورهای گلستان خبر داد و اظهار کرد: در پی بارندگی‌هایی که از روز گذشته در استان انجام شد صبح امروز شاهد طغیان رودخانه‌ها در برخی از محورهای استان بودیم که به همین دلیل مسدود شدند.

وی افزود: اکنون با تلاش نیروهای راهداری و اعضای ستاد بحران، تمامی محورهای ترددی در شهرستان‌های استان بازگشایی شده است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان گلستان گفت: با توجه به اینکه راهداران مشغول فعالیت هستند می‌طلبد رانندگان از تردد و سفرهای غیر ضروری تا اطلاع ثانوی خود داری کنند و حتماً از طریق سامانه ۱۴۱ از وضعیت راه‌ها مطلع شوند.

کد خبر 6088030

دیگر خبرها

  • بازداشت بیش از ۱۰۰حامی فلسطین در دانشگاه‌های آمریکا
  • دادستان جورجیا: دانشجویان را سرکوب کنید
  • تردد در محورهای گلستان جریان دارد
  • آمریکا : از طرح حمله اسرائیل به رفح اطلاعی نداریم
  • درخواست پنتاگون از دولت عراق درباره نیروهای آمریکایی
  • هشدار پنتاگون به عراق درباره ادامه حملات علیه نیروهای آمریکا
  • شویگو: اوکراین نیم‌ میلیون سرباز از دست داده است
  • نیوزویک: آمریکا رو به افول است
  • هشدار درباره خطر حملات پهپادی برای امنیت ملی آمریکا
  • دامی که آمریکا برای عراق پهن کرد