Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیر عامل شرکت گاز استان کردستان در راستای مسئولیت پذیری اجتماعی از تحت پوشش قرارگرفتن 797خانواده تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) ، سازمان بهزیستی و خانواده معزز ایثارگران خبر داد .

به گزارش خبرگزاری برنا از کردستان؛  احمد فعله گری در جلسه برنامه ریزی برای ایفای نقش موثردر فعالیت های عام المنفعه در قالب  مسئولیت اجتماعی گفت : در راستای کمک به قشر آسیب پذیر، مددجویان تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی(ره) ، سازمان بهزیستی و خانواده معزز ایثارگران تا ظرفیت مصرفی 6 متر مکعبی از حق انشعاب گاز رایگان برخوردار می شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: بر اساس بند (د) از ماده 39 قانون بودجه سال 92، افراد تحت پوشش سازمان‌ها و نهادهای حمایتی مثل کمیته امداد امام خمینی (ره) ،  سازمان بهزیستی و خانواده ایثارگران (جانبازان بالای 25 درصد ، خانواده شهداء)  می توانند از یک بار اشتراک پذیری رایگان شرکت گاز بهره مند گردند .

فعله گری در مورد آمار تعداد اشتراک پذیری مشمول ماده 39 بیان داشت : در سال جاری تا پایان آذرماه ، تعداد 190 خانواده  تحت پوشش سازمان بهزیستی به ارزش 401 میلیون 701 هزار و 800 ریال ،  تعداد 590 خانواده تحت پوشش کمیته امداد امام (ره) به ارزش 1 میلیارد و 239 میلیون 637 هزار و 660 ریال و تعداد 17 مورد خانواده های معزز ایثارگران (جانبازان بالای 25 درصد ، خانواده شهداء) به ارزش 40 میلیون و 701 هزار و 800 ریال از اشتراک پذیری رایگان استفاده کرده اند.

وی یادآور شده : جمع کل بودجه هزینه شده برای موارد فوق الاشاره در سال 98 بالغ بر 2 میلیارد و 946 ریال بوده است .

مدیر عامل شرکت گاز استان کردستان آمار اشتراک پذیری رایگان در 9 ماهه سال جاری را این گونه تشریح کرد : جمع کل خانواده تحت پوشش کمیته امداد امام (ره) ،  خانواده تحت پوشش سازمان بهزیستی و خانواده معزز ایثارگران تا پایان آذرماه  سال جاری 797 مورد راشامل می گردد که هزینه کل صرف شده برای موارد فوق 1 میلیارد و 681 میلیون و 509 هزار و 640 ریال می باشد.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: کردستان تحت پوشش کمیته امداد امام سازمان بهزیستی و خانواده خانواده تحت پوشش معزز ایثارگران اشتراک پذیری شرکت گاز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۶۵۸۵۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ماجرای «خبر خوش» برای مستمری بگیران بهزیستی و کمیته امداد چیست؟

زی‌سان: از چند روز گذشته خبری تحت عنوان «خبر خوش برای مستمری بگیران بهزیستی و کمیته امداد/ واریز این مبلغ تا ساعاتی دیگر برای مددجویان کمیته امداد و بهزیستی» در برخی رسانه‌های زرد و فیک‌نیوزها منتشر شده است. اما شواهد نشان می‌دهد دستکم تا هفته آینده خبری خوبی برای مددجویان کمیته امداد و مستمری بگیران بهزیستی مخابره نخواهد شد. 

ماجرا از این قرار است که هنوز تکلیف اضافه حقوق مستمری بگیران بهزیستی و کمیته امداد مشخص نشده است و محمد اسدی (رئیس کانون عالی بازنشستگان تامین اجتماعی کشور) درباره میزان افزایش حقوق مستمری بگیران توضیحاتی ارائه داد.

محمد اسدی (رئیس کانون عالی بازنشستگان تامین اجتماعی کشور) گفت: در روز‌های گذشته، نشستی با مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی و معاونان ایشان در مورد افزایش مستمری بازنشستگان و نرخ این افزایش داشتیم که به جمع‌بندی نرسیدیم؛ این نشست نتیجه‌ای نداشت و قرار شد هفته آینده مجدداً نشستی برگزار و در مورد میزان افزایش مستمری ۱۴۰۳ تصمیم‌گیری شود.

خواسته‌ی ما، اجرای دقیق مر قانون است؛ ما به صراحت خواستار اجرای قانون هستیم؛ به طور مشخص بایستی ماده ۹۶ قانون تامین اجتماعی اجرایی شده و مستمری بازنشستگان به اندازه‌ی میزان افزایش هزینه‌های زندگی افزایش یابد.

انتظار می‌رود نرخ افزایش مستمری بازنشستگان و مستمری‌بگیران سازمان تامین اجتماعی در نشست هفته آینده با مدیرعامل و مدیران و کارشناسان سازمان تعیین تکلیف شود

tags # افزایش حقوق سایر اخبار آیا انسان می‌تواند در فضا تولید مثل کند؟ | رابطه جنسی و زایمان در فضا چگونه است؟ بعد از فضا چه چیزی وجود دارد، جهان کجا تمام می‌شود؟! (تصاویر) مرکز واقعی جهان کجا است؟ فضانوردان چگونه در فضا دستشویی می‌کنند؟ | سرنوشت مدفوع انسان در فضا چه می‌شود؟

دیگر خبرها

  • سنجش بینایی بیش از ۱۶۲ هزار کودک سال گذشته در آذربایجان‌غربی
  • سنجش بینایی بیش از ۱۶۲ هزار کودک در آذربایجان‌غربی
  • خبر خوش به بانوان بهزیستی | فرزندان این گروه از خدمت سربازی معاف می‌شوند
  • استفاده از ظرفیت مردم در راستای جهش تولید، از مهم‌ترین راهبردهای کمیته امداد فارس
  • بیمه فراگیر خانواده ایرانی برای تحقق توسعه پوشش‌های بیمه‌ای در خوزستان
  • ماجرای «خبر خوش» برای مستمری بگیران بهزیستی و کمیته امداد چیست؟
  • هیچ معلولی پشت نوبت مستمری نیست
  • فرزندان این گروه از خدمت سربازی معاف می‌شوند
  • فعالیت ۴۲ مرکز مشاوره در لرستان
  • صنایع و معادن رفسنجان به مسئولیت‌های اجتماعی خود پایبند باشند