Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرعامل سازمان مدیریت میادین شهرداری تهران از احداث بازار‌های جدید میوه و تره بار با اولویت محله‌های پرجمعیت و کم‌برخوردار خبر داد و گفت: نحوه ارائه خدمات میادین میوه و تره بار با فروش غیر حضوری انواع محصولات سرعت می‌یابد. به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، سید سعید راد درباره احداث بازار‌های جدید میوه و تره بار اظهارداشت:شرط بقای هر سازمان، توانمندی آن سازمان در سازگاری با تغییرات پیرامونی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وضعیتی که با آن روبه‌رو هستیم، سبک زندگی خاصی را پدید آورده است و سازمان مدیریت میادین میوه و تره بار تلاش کرده تا خود را به سرعت با این شرایط هماهنگ و همسو کند.

وی با بیان اینکه دوره آزمون و خطا گذشته است و نباید شهروندان هزینه آزمون و خطای مدیران را بپردازند، اظهار کرد: اگر چه اصرار داریم که این تحولات به سرعت صورت گیرد، اما نباید دقت را فدای سرعت کنیم و لازم است تغییرات مد نظر با انجام مقدمات و تدارکات مورد نیاز، طبق برنامه‌ریزی قبلی و با آگاهی و هماهنگی کامل صورت گیرد.

راد با تأکید بر اینکه همه باید خود را نسبت به مسائل و مشکلات شهروندان مسوول بدانیم، تصریح کرد: یکی از موضوعاتی که می‌تواند به حل برخی مسائل و مشکلات شهری از جمله تراکم ترافیک و آلودگی هوای ناشی از آن کمک کند، ارائه خدمات آنلاین (برخط) به مشتریان است که توسعه آن در دستور کار این سازمان قرار دارد.

مدیرعامل سازمان مدیریت میادین شهرداری تهران تأثیر توسعه بازار‌های میوه و تره بار محله‌ای در کاستن از سفر‌های درون‌شهری و کاهش آلودگی هوا را مورد تأکید قرار داد و خاطرنشان کرد: با توجه به آمادگی این سازمان برای احداث بازار‌های جدید میوه و تره بار با اولویت محله‌های پرجمعیت فاقد بازار و محله‌های کم‌برخوردار آمادگی کامل دارد که البته تحقق این مهم، مستلزم اختصاص زمین مناسب از سوی شهرداری‌های مناطق است.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: بازار میوه شهرداری تهران شهروندان بازار میوه احداث بازار های جدید میوه و تره بار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۶۵۸۷۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زیر ساخت‌ بازار فروش عشایر چهارمحال‌ و بختیاری فراهم می‌شود

رئیس سازمان بسیج سازندگی کشور با بیان این که نداشتن اقدامات زیر ساختی برای مردم عشایری دلیلی برای کمبود زمینه توسعه است، گفت: زیر ساخت‌های بازار فروش دامداران عشایری فراهم خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از چهارمحال‌وبختیاری، محمد زهرایی امروز _چهارشنبه، دوازدهم اردیبهشت_ در حاشیه افتتاح پروژه‌های محرومیت‌زدایی در منطقه دهدلی اظهار کرد: یکی از مشکلات اساسی ساکنان عشایرنشین چهارمحال‌وبختیاری، نبود زیر ساخت‌های لازم است که برای به وجود آوردن زمینه توسعه لازم است.

وی افزود: قرار بر این است که برای فروش بهتر محصولات دامداری و کشاورزی مردم عشایری با همکاری دولت سیزدهم و دستگاه‌های مجری، زیرساخت‌های این توسعه فراهم شود.

رئیس سازمان بسیج سازندگی کشور با اشاره به مسیر صعب‌العبور و هزینه این زیر ساخت‌ها تصریح کرد: سازمان بسیج سازندگی به‌عنوان یکی از مجری‌ها در کنار دولت برای این کار مهم قرار گرفته و با استفاده از امکانات ماشین‌آلات و نیروهای بسیجی برای آسان‌سازی این طرح اقدام می‌کند.

زهرایی تاکید کرد: مسیر فراهم کردن این زیر ساخت‌ها در کوتاه مدت به پایان نخواهد رسید و به صبوری مردم غیور عشایرنشین نیز احتیاج داریم.

وی با اشاره به نقش مردمان عشایری به‌عنوان رزمندگان خط مقدم افزود: مردمان عشایری امنیت مرزها را فراهم می‌کنند به همین دلیل نباید این عمل ارزشمند از نظر سیاستمداران کشور دور بماند.

کد خبر 749875

دیگر خبرها

  • زیر ساخت‌ بازار فروش عشایر چهارمحال‌ و بختیاری فراهم می‌شود
  • گرانی میوه ناشی از ضعف نظارتی دستگاه‌هاست
  • انواع دستگاه بسته بندی و ماشین آلات بسته بندی صنعتی
  • قیمت مصوب انواع میوه اعلام شد/ جدول قیمت
  • قیمت انواع میوه در میادین تره بار
  • قیمت انواع میوه در میادین و بازارهای میوه و تره بار
  • ضوابط صادراتی جدید محصولات جنگلی اعلام شد
  • اعلام قیمت عمده انواع میوه و سبزی+جدول
  • قیمت‌ میوه و تره‌ بار امروز ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ + جدول
  • قیمت خودرو امروز ۱۰ اردیبهشت + جدول