Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه سلامت خبرگزاری فارس، علیرضا زالی، رئیس ستاد مقابله با کرونا در کلانشهر تهران در رزمایش قرارگاه پدافند زیستی منطقه ۲۱طرح شهید حاج قاسم سلیمانی، ناحیه مقاومت بسیج میثم تمار با اشاره تحقق منویات مقام معظم رهبری و به کارگیری روشی موثر در ردیابی موارد جدید ابتلا، در قالب اجرای این طرح اجتماعی و محله محور، اظهار کرد: این خدمت پیوسته و مستمر طی این دوماه، تجلی اراده بلند تمامی دست اندرکاران طرح حاج قاسم سلیمانی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: مهمترین دستاورد این طرح ملی به خصوص در استان تهران، همگرایی و تعامل سازنده نهادهای مدیریتی، سیاسی، انتظامی و بهداشتی است. همه عزیزان در این طرح با تقابلی ستودنی در راه اهداف ملی گام بر می دارند و امروز شاهد این ممارست تیمی ارزشمند هستیم.

زالی تبلور همگرایی جمعی در ذیل طرح سردار حاج قاسم سلیمانی، در طول چند سال اخیر را بی سابقه دانست و گفت: در منطقه ۲۱نیز همچون سایر مناطق استان، همگرایی بی بدیلی را میان سازمان آموزش و پرورش منطقه، بسیج، هلال احمر، نیروی انتظامی و شبکه بهداشت شاهد هستیم. البته نکته قابل تقدیر پوشش صد درصدی جمعیت این منطقه در قالب این طرح محله محور است.

رئیس ستاد مقابله با کرونا در کلانشهر تهران کاهش چشمگیر آمار مرگ و میر و ابتلا در کشور و به ویژه در پایتخت طی دو ماه اخیر را رهین و وام دار اجرای طرح سردار حاج قاسم سلیمانی اعلام کرد و افزود: در تهران از ابتدای آذرماه تا کنون، شاهد کاهش ۷۹درصدی در آمار مرگ و میر، ۷۱درصدی در آمار مراجعه بیمارستانی و ۷۶درصدی در آمار مراجعه روزانه افراد به مراکز بهداشت و درمان بوده ایم.

وی اضافه کرد:همچنین در این بازه زمانی در میزان بستری در بخش مراقبت‌های ویژه، کاهش ۴۱درصدی گزارش شده است.

زالی تصریح کرد: این کاهش آمار در هفته‌های دی ماه نیز پیوسته و پویا ادامه داشته؛ به طوری که در هفته سوم نسبت به هفته دوم دی ماه ۷.۵درصد کاهش در میزان مرگ و میر و ۱۱.۵درصد در میزان بستری گزارش شده است.

رئیس ستاد مقابله با کرونا در کلانشهر تهران ضمن تقدیر از همراهی‌های تمامی نهادهای دست اندرکار اجرای این طرح محله محور، عنوان کرد: باید قدرشناس مردم فهیم هم باشیم که با رفتار ستوده مدنی و شهروندی همراه مجریان و تیم های حمایتی طرح شدند.

زالی متذکر شد: اوج توفیق طرح ردیابی بیماران در زمان کاهش آمار حاصل می شود، امیدواریم اجرای این طرح کماکان با نشاط ادامه داشته باشد.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: علیرضا زالی رئیس ستاد مقابله با کرونا در کلانشهر تهران طرح شهید سلیمانی حاج قاسم سلیمانی مرگ و میر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۶۵۸۹۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعلام آمار فروش سالن‌های دولتی تئاتر

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط‌عمومی اداره کل هنرهای نمایشی، آمار فروش و تعداد تماشاگران نمایش‌های مجموعه تئاتر شهر، تالار هنر و همچنین تماشاخانه سنگلج تا پایان روز پنجشنبه ۱۳ اردیبهشت‌ ۱۴۰۳ اعلام شد.

نمایش «گالیله» به کارگردانی شهاب‌الدین حسین‌پور که از ۲۹ فروردین در تالار اصلی با ظرفیت ۵۷۹ مخاطب و قیمت بلیت ۳۰۰ هزار تومان اجرای خود را آغاز کرده است، با مجموع ۱۳ اجرا و میزبانی از ۵ هزار و ۳۱۷ مخاطب (با احتساب بلیت تمام‌بها، نیم‌بها، تخفیف‌دار و مهمان) توانست به فروشی معادل ۱ میلیارد و ۲۳۸ هزار تومان دست پیدا کند.

نمایش «روال عادی» به کارگردانی کیارش رُست که اجرای خود را از ۳۰ فروردین در تالار چهارسو، با ظرفیت ۱۳۲ نفر و قیمت بلیت۱۸۰ هزار تومان آغاز کرده است، با مجموع ۱۳ اجرا و میزبانی از ۸۴۱ مخاطب توانست به فروشی معادل ۱۱۵ میلیون و ۹۷۴ هزار تومان برسد.

نمایش «توقف اتانازی» به کارگردانی محمدرضا عطایی فر که اجرای خود را از ۲۳ فروردین در تالار چهارسو با ظرفیت۱۳۲ نفر و قیمت بلیت۱۸۰ هزار تومان آغاز کرده است، با مجموع ۱۹ اجرا و میزبانی از ۱ هزار و ۳۵۲ مخاطب، توانست به فروشی معادل ۱۸۳ میلیون و ۹۶۰ هزار تومان دست پیدا کند.

نمایش «آن بُرد» به کارگردانی مهدی زندیه و آیدین تمبرچی نیز که اجرای خود را از ۲۳ فروردین در تالار قشقایی با ظرفیت ۹۶ نفر و قیمت بلیت ۱۷۰ هزار تومان آغاز کرده است، با ۲۱ اجرا و میزبانی از ۱ هزار و ۸۰۵ مخاطب، فروشی معادل ۲۷۳ میلیون و ۵۸۱ هزار تومان داشته است.

نمایش «پس از» به کارگردانی مرتضی کوهی نیز که اجرای خود را از ۲۳ فروردین در تالار قشقایی، با ظرفیت ۹۶ نفر و قیمت بلیت۱۴۰ هزار تومان آغاز کرده است، با ۱۹ اجرا و میزبانی از ۱ هزار و ۶۴۲ مخاطب به فروشی معادل ۱۹۱ میلیون و ۶۶۰ هزار تومان دست پیدا کند.

نمایش «آبی گونه» به کارگردانی کاوه مهدوی که از ۲۳ فروردین در تالار سایه با ظرفیت ۷۲ نفر و قیمت بلیت ۱۵۰ هزار تومان اجرای خود را آغاز کرده است،‌ با مجموع ۱۹ اجرا و میزبانی از ۶۶۴ مخاطب به فروشی معادل ۶۸ میلیون و ۶۵۵ هزار تومان دست پیدا کند.

نمایش «کان لم یکن» به کارگردانی سید علی موسویان که از ۲۶ فروردین در تالار سایه با ظرفیت صندلی۷۲ نفر و قیمت بلیت ۱۵۰ هزار تومان روی صحنه رفته است، با ۱۷ اجرا، ۴۶۷ مخاطب جذب کرده و به فروشی معادل ۴۴ میلیون و ۴ هزار تومان دست پیدا کرده است.

نمایش «نظام ابن عربی» به کارگردانی یاسمین عباسی که از ۲ اردیبهشت‌ در کارگاه نمایش با ظرفیت صندلی ۲۶ نفر و قیمت بلیت ۱۰۰ هزار تومان به صحنه رفته است، با ۱۱ اجرا میزبان ۲۲۲ مخاطب بوده و به فروش ۱۷ میلیون و ۸۰۰ هزار تومان دست پیدا کرده است.

در تماشاخانه سنگلج، نمایش «سلطان عمرا بمیرد» به کارگردانی محمدجواد کبودرآهنگی که از ۴ اردیبهشت‌ ۱۴۰۳به صحنه رفته است؛ نهمین اجرای خود را پشت سر گذاشت و در مجموع، میزبان ۴۳۱ تماشاگر بوده است. این نمایش با احتساب بلیت‌های تمام بها، نیم‌بها، مهمان و تخفیف‌دار با بلیت ۱۰۰ هزار تومانی و ظرفیت سالن۲۳۶ نفری، مبلغ ۷ میلیون و ۷۹۰ هزار تومان فروخته است.

همچنین نمایش «جادوی شهرزاد» به کارگردانی احمد دهقان نیز که اجرای خود را از ۹ اردیبهشت‌ ۱۴۰۳ آغاز کرده است با ۴ اجرا توانسته است ۲۰۴ تماشاگر را به تماشاخانه سنگلج جلب کند. این نمایش با بلیت ۸۰ هزار تومانی و ظرفیت سالن۲۳۶ نفری، مبلغ ۷ میلیون و ۲۱۶ هزار تومان فروش داشته است.

در تالار هنر، نمایش«انگشتر اسرارآمیز» به کارگردانی میثم یوسفی که از ۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ در سالنی با ظرفیت ۲۴۴ نفری به صحنه رفته است، با ۱۱ اجرا و قیمت بلیت ۱۰۰ هزار تومان، توانست ۱ هزار و ۱۰۰ تماشاگر را جلب کند و به فروش ۷۱ میلیون و ۱۸۱ هزار تومان دست پیدا کند.

همچنین نمایش «آکادمی پرندگان» به کارگردانی حسین مزینانی که از ۲۲ فروردین‌ ۱۴۰۳ در تالار هنر با ظرفیت ۲۴۴ نفری به صحنه رفته است، با ۲۱ اجرا و قیمت بلیت ۱۰۰ هزار تومان، توانسته ۱ هزار و ۱۳۲ تماشاگر را جلب کند و فروش ۷۸ میلیون و ۴۶۸ هزار تومانی داشته باشد.

نمایشنامه‌ «پینوکیو» به کارگردانی داود زارع که ۷، ۱۳ و ۱۴ اردیبهشت‌ در تالار هنر با ظرفیت ۲۴۴ نفری نمایشنامه‌خوانی شد، با ۳ اجرا و قیمت بلیت ۸۰ هزار تومان، توانست ۶۷۵ تماشاگر را به سالن جلب کند و به فروش ۵۵ میلیون و ۸۸ هزار تومانی برسد.

کد خبر 6097144 فریبرز دارایی

دیگر خبرها

  • دست پر «مکتب حاج قاسم» در نمایشگاه کتاب تهران
  • اتصال خیابان جمالی به بزرگراه شهید صیاد شیرازی با تصمیم کمیته شبکه معابر
  • برگزاری اردوی مدرسه تربیتی شهید سلیمانی ویژه دانشجویان دانشگاه فرهنگیان در کرمان
  • آمار پلیس فتا از جرایم غیراخلاقی در اینستاگرام
  • قیمت طلا و سکه امروز 16 اردیبهشت 1403
  • اعلام آمار فروش سالن‌های دولتی تئاتر
  • کاهش آمار جرایم مختلف در بوکان
  • اعلام آمار جدید قربانیان جنگ غزه
  • عادی شدن روند پرواز‌های فرودگاه بین المللی شهید سلیمانی اهواز
  • تعیین تکلیف شدن عملیات ساخت و ساز اردوگاه شهید چمران در سامان