Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از لرستان،  سید موسی خادمی،استاندار لرستان اظهار کرد: طرح‌های جهش تولید باید طبق تفاهم نامه‌های صورت گرفته امسال تکمیل شوند.

او  ادامه داد: علاوه بر ۱۰ طرح تکمیل شده، ۲۰ پروژه پیشرفت فیزیکی بالای ۸۰ درصد دارد و ۲۶ طرح مابقی نیز با سرعت کمتری در حال اجرا است که باید با رفع مشکلات پیش رو، برای تسریع در روند آن‌ها اقدام شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

استاندار لرستان همچنین با تاکید بر تکمیل پروژه‌های نیمه تمام گفت: منابع مالی عامل تعیین کننده در اتمام طرح‌ها است که بخشی از طرح‌های جهش تولید استان نیز مشکل اعتباری دارند که باید از طریق مرکز حل شود.

خادمی با تاکید بر واگذاری پروژه‌ها به عنوان یکی از موارد دستور کار اقتصاد مقاومتی تاکید کرد: دستگاه‌های اجرایی هرچه سریع‌تر از طریق ماده ۲۷ نسبت به واگذاری برخی پروژه‌ها از جمله ایستگاه‌های پمپاژ، استخر‌های پرورش ماهی و تعدادی مراکز فنی و حرفه‌ای اقدام کنند.

هدف از اجرای ماده ۲۷، اجرای سیاست‌های دولت در خصوص قانون الحاق موادی به قانون تنظیم بخشی از مقررات مالی دولت مبنی بر واگذاری طرح‌های تملک دارایی‌های سرمایه‌ای جدید، نیمه‌تمام، تکمیل شده و آماده بهره‌برداری در قالب قرارداد و شرایط مورد تصویب شورای اقتصاد به بخش خصوصی می‌باشد که واگذاری امور به مردم و کم شدن تعهد دولت در بخش اعتبارات را به دنبال خواهد داشت.

انتهای پیام/ب

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: استانداری لرستان طرح جهش تولید افتتاح طرح طرح ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۶۵۹۲۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عقب ماندگی نهضت ملی مسکن درکرمان با ظرفیت صنعت ومعدن جبران شود

به گزارش خبرنگار مهر، ارسلان ملکی، صبح سه شنبه در سفر به استان کرمان و دیدار با محمد مهدی فداکار استاندار کرمان با تاکید بر ظرفیت این استان در بخش صنعت گفت: باید از این ظرفیت برای جبران عقب‌ماندگی‌های گذشته در بخش مسکن و دیگر بخش‌های اقتصادی استان کرمان استفاده شود.

وی افزود: یکی از برنامه‌های مهم سازمان ملی زمین و مسکن، تأمین مسکن کارگران شریف صنایع است که وجود شرکت‌های صنعتی، معدنی و کارخانجات بزرگ در استان کرمان باعث شده تا ظرفیت ویژه‌ای برای همکاری و هم افزایی در تأمین مسکن کارکنان آنها فراهم گردد.

وی تصریح کرد: قانون جوانی جمعیت و حمایت از خانواده یکی از سیاست‌های تشویقی صحیحی است که به عنوان تکلیف قانونی برعهده دولت قرار دارد و باید ظرفیت‌های مناسب برای اجرای این تکلیف فراهم شود.

معاون وزیر راه و شهرسازی در این دیدار بر اتمام روند تأمین زمین و تسریع در پیشبرد پروژه‌های آماده‌سازی برای تحقق هرچه سریع‌تر وعده خانه‌دار شدن مردم توسط دولت تاکید کرد.

وی با بیان اینکه دولت‌های قبلی سیاست‌های درستی در قبال موضوع مسکن نداشته‌اند، ادامه داد: تاکید درست رئیس‌جمهوری بر ساخت مسکن به عنوان یک اولویت دولت و تکلیف قانونی برای ساخت ۴ میلیون مسکن می‌تواند عقب‌ماندگی‌های گذشته را در بخش مسکن جبران کند.

مالکی، تشکیل سکونت‌گاه‌های غیر رسمی و عدم اجرای پروژه‌های کافی مسکن را از جمله سیاست‌های نادرست گذشته خواند و افزود: اجرای سیاست‌های درست در حوزه مسکن می‌تواند از ایجاد چالش‌های بعدی برای مدیران استانی جلوگیری کند.

حل مشکل پروژه‌های باقی مانده در استان، رفع مشکلات تسهیلات مسکن و تقویت زیرساخت‌ها از دیگر موارد مطرح شده در نشست مدیرعامل سازمان ملی زمین و مسکن با استاندار کرمان بود.

کد خبر 6099769

دیگر خبرها

  • عقب ماندگی نهضت ملی مسکن درکرمان با ظرفیت صنعت ومعدن جبران شود
  • ارتقای تخت‌های بیمارستانی هرمزگان در دستور کار دولت
  • رستگاری ورزشگاه خرم‌آباد به‌وقت دولت سیزدهم
  • جهش تولید در حوزه کشاورزی لرستان
  • ساخت مرکز جامع سرطان قم ۳۹ درصد پیشرفت فیزیکی دارد
  • تاکید استاندار بر کمک دولت به تسریع در تکمیل طرح‌های راهبردی گلستان
  • تکمیل زنجیره‌های تولید، محور توسعه استان اردبیل است
  • پایداری تولید در نفت و گاز مارون با تکمیل ۲۲ پروژه در ۱۴۰۲
  • پایداری تولید در نفت و گاز مارون با تکمیل ۲۲ پروژه در سال ۱۴۰۲
  • پروژه های مهم عمرانی شهرستان تا پایان دولت تکمیل شود