Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-06@23:05:37 GMT

حمایت از تولیدکنندگان واکسن ایرانی ضروری است

تاریخ انتشار: ۲۳ دی ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۶۵۹۵۱۶

حمایت از تولیدکنندگان واکسن ایرانی ضروری است

به گزارش خبرگزاری مهر، عبدالحسین روح الامینی نجف آبادی در جلسه علنی امروز (سه شنبه) مجلس شورای اسلامی، در تذکر شفاهی خطاب به وزیر ارتباطات،گفت: لازم است هرچه سریع تر اختلافات زیرمجموعه این وزارتخانه به خصوص معیشت کارکنان و بازنشستگان برطرف و حساب های بسته شده نیز آزاد شود.

وی همچنین در تذکری به وزرای جهاد کشاورزی، امور خارجه و کشور درباره ساماندهی سیل کشتی های خارجی در خلیج فارس خواستار تعیین تکلیف آن ها شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نماینده مردم تهران در مجلس در ادامه از همت مجلس برای اصلاح بودجه تشکر کرد و گفت: اگر پیش از این جدی گرفته می شد در حوزه معیشت مشکلی نداشتیم.

روح الامینی در پایان ضمن تشکر از کلیه فعالان حوزه دانش بنیان برای تولید واکسن کرونا به خصوص ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره)، دانشگاهیان و صنعت داروسازی،گفت: دست اندرکاران این خیزش بزرگ نیازمند حمایت هستند و همچنین باید از طرح شهید سلیمانی در راستای کنترل کرونا که تاکنون بالاترین خاصیت را داشته حمایت شود.

کد خبر 5120423

منبع: مهر

کلیدواژه: عبدالحسین روح الامینی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات ویروس کرونا صحن مجلس مجلس شورای اسلامی صحن مجلس ایالات متحده امریکا محمد باقر قالیباف اسحاق جهانگیری برجام لایحه بودجه ۱۴۰۰ کمیسیون تلفیق وزارت امور خارجه سعید خطیب زاده محسن فخری زاده ویروس کرونا رحیم زارع ترامپ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۶۵۹۵۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مجلس از همسان‌سازی حقوق بازنشستگان حمایت می‌کند

 احمد نادری عضو هیات رئیسه و نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس در مجلس شورای اسلامی در شبکه اجتماعی ایکس نوشت: مجلس با تصویب پرداخت بدهی دولت به سازمان تامین اجتماعی و پیگیری تسریع در پرداخت ۱۳۰ همت به سازمان تامین اجتماعی، از همسان‌سازی حقوق بازنشستگان حمایت خواهد کرد.

او افزود: بعد از ابلاغ قانون برنامه هفتم توسعه کشور، اجرای همسان‌سازی حقوق بازنشستگان را دنبال خواهیم کرد.

باشگاه خبرنگاران جوان سیاسی مجلس

دیگر خبرها

  • میراحمدی: تصمیمات در خصوص سفر اربعین اتباع خارجی با ستاد مرکزی است
  • فهرست کاندیدا‌های مورد حمایت «رزما» اعلام شد
  • بیداری دانشگاهیان آمریکا حاصل رسوایی رژیم صهیونیستی است
  • توصیه مهم به مردم در خصوص دور دوم انتخابات
  • ادعای‌های متعارض اصلاح‌طلبان در خصوص انتخاب هیئت رئیسه مجلس/ از نگاه چپ‌ها قالیباف با پایداری ائتلاف می‌کند یا با اعتدالی‌ها؟
  • مجلس دوازدهم باید به بهبود معیشت مردم بپردازد
  • با «ساخت ایران» مشکل دارند!
  • عضو مجلس خبرگان: دشمن از فضای مجازی به عنوان قتلگاه جوانان استفاده می‌کند
  • مجلس از همسان‌سازی حقوق بازنشستگان حمایت می‌کند
  • جلوگیری از واردات واکسن‌های دامی دارای مشابه داخلی