Web Analytics Made Easy - Statcounter

به مناسبت نخستین سالگرد شهادت سردار سلیمانی و ابو مهدی المهندس، «جمعیت معارف» لبنان،‌ وبیناری با عنوان «ویژگی‌های ایمانی و جهادی شخصیت دو شهید بزرگوار حاج قاسم سلیمانی و حاج ابو مهدی المهندس» را برگزار کرد.

به گزارش روابط عمومی سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی،به مناسبت نخستین سالگرد شهادت  سردار سلیمانی و ابو مهدی المهندس، «جمعیت معارف» با هدف پاسداشت از جانفشانی ها و جهاد آنها در میادین نبرد، نشستی وبیناری با عنوان «ویژگی های ایمانی و جهادی شخصیت دو شهید بزرگوار حاج قاسم سلیمانی و حاج ابو مهدی المهندس» و با حضور معاونت فرهنگی حزب الله حجت الاسلام و المسلمین اکرم برکات، دکتر عباس خامه یار رایزن فرهنگی کشورمان و محمد مُحیی، سخنگوی رسمی کتائب حزب الله عراق، برگزار نمود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

عباس خامه یار رایزن فرهنگی کشورمان در این نشست وبیناری با اشاره به این که دین اسلام، دین محبت و رحمت، دین علم، معرفت و رستگاری است گفت: ایمان یک ملکه درونی است که رابطه میان بنده و خالقش را تقویت می کند، و در مقابل، با پیروان دیگر ادیان و مذاهب، دین گذشت است.

وی افزود: حال اگر بخواهیم شخصیت سردار سلیمانی را معرفی کنیم، باید او را از خلال سخنرانی ها، توصیه ها و یادداشت هایش و از همان پنجره ای بنگریم که خود تلاش می کند از آن زاویه بنگرد، بنگریم. او خود را شاگرد کوچکی  از مکتب اهل بیت و ولایت می دانست و در همین مکتب نیز رشد کرد.

رایزن فرهنگی کشورمان در ادامه گفت: هدف ما از موفقیت های نظامی، دفاع از امنیت مردم و صلح و آرامش بوده است و همین گونه است شخصیت سردار سلیمانی که حضورش او در حقیقت برای محافظت از بشریت و اخلاق بوده است. همو بود که در برابر قدرت های مستکبر ایستاد و همزمان در برابر مصیبت های مردم در کنار آنها می گریست و به کمک آنها می رفت.

خامه‌یار در پایان گفت: سردار سلیمانی پیش از آن متوسل به سلاح شود به گفتگو و مذاکره می پرداخت و مبتکر دیپلماسی سیاسی بود. این صفات اخلاقی و انسانی وی بود که ستمگران و تکفیری ها را بر آن داشت تا ایشان را مورد هدف خود قرار دهند. زیرا در طول تاریخ، همیشه خیر در برابر شر قرار گرفته است.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: ابو مهدی المهندس سردار سلیمانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۶۵۹۷۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

طرح جهادی به صرف لبخند در گرگان برگزار شد

دریافت 41 MB کد خبر 6096669

دیگر خبرها

  • هدف از تکریم سرآمدان علمی و فرهنگی الگوسازی برای نسل جوان است
  • دست پر «مکتب حاج قاسم» در نمایشگاه کتاب تهران
  • سپاه حضرت ولیعصر به وجود افراد فعال و جهادی نیازمند است
  • «جایزه روزبه» به منتخبان مسابقه پارس آرا اعطا می‌شود
  • مسائل فرهنگی و اجتماعی در کف خیابان قابل حل نیست
  • ببینید | اعتراف جالب رابعه اسکویی: شماره تلفن طارمی را دارم! / افشاگری جالب خانم بازیگر از یک ویژگی جالب مهدی!
  • مذاکرات مهدی کروبی با شورای نگهبان به روایت آیت الله هاشمی /سردار سلیمانی و ناطق نوری مهمانم بودند /آقای حجازی از بهزاد نبوی دلخور بود
  • طرح جهادی به صرف لبخند در گرگان برگزار شد
  • حضورآگاهانه مردم در انتخابات و انتخاب اصلح
  • ۳ عامل مهم در شکل‌گیری شخصیت محمد‌رضا سنگری