Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر، علیرضا دبیر رئیس فدراسیون کشتی در اولین جلسه خود در استان کردستان با حامد جولایی مدیرکل ورزش و جوانان استان دیدار و گفت و گو کرد. دبیر در این دیدار که با حضور جمشید خیرآبادی رئیس هیأت کشتی استان برگزار شد، گفت: کردستان استان محرومی است اما استعدادهای فراوانی در آن وجود دارد. این استعدادها به خصوص در کشتی فراوانند و کشتی فرنگی استان کردستان پتانسیل این را دارد که مدال‌های جهانی و المپیک بدست آورد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تأکید کرد: باید نگاه ورزش استان به کشتی بعنوان ورزش ملی کشور، نگاه متفاوت و ویژه ای باشد تا استعدادهایی که در کردستان وجود دارند شکوفا شوند. کشتی باید در مناطقی از کردستان که علاقمند و پتانسیل بیشتری دارد، حمایت شود و رئیس هیأت وظیفه دارد که این پتانسیل‌ها و ظرفیت‌ها را فعال کند.

رئیس فدراسیون کشتی در مورد برنامه راهبردی کشتی کشور گفت: کشتی کشور نیازمند یک برنامه جامع و هدفمند برای ۸ سال آینده خود بود و با تلاشی که انجام شد و با نظرات کارشناسان مختلف توانستیم این سند را تدوین کنیم و دوشنبه هفته آینده آن‌را رونمایی خواهیم کرد.

حامد جولایی نیز در این دیدار با اعلام حمایت کامل اداره ورزش و جوانان استان از کشتی تصریح کرد: در چند روز گذشته یک خانه کشتی به هیأت کشتی استان اهدا کردیم و پیگیر آن هستیم که سالن‌های بیشتری را در اختیار هیأت کشتی قرار دهیم.

وی افزود: با توجه به اینکه قرار بود امسال میزبان جام باشگاه‌های جهان باشیم، اما به دلیل شیوع کرونا این امر میسر نشد. از فدراسیون کشتی می‌خواهیم. میزبانی جام تختی و یا جام باشگاه‌های جهان را در سال آینده به ما بدهد.

جولایی در پایان خاطرنشان کرد: آمادگی این را نیز داریم که هرساله یک دوره مسابقات در رده سنی جوانان برگزار کنیم.

در این دیدار وضعیت هیأت و ورزش کشتی استان کردستان مورد بررسی و ارزیابی قرار گرفت ضمن اینکه توسعه زیرساخت‌های ورزش کشتی و پیشرفت بخش ورزش قهرمانی این رشته در میان ورزشکاران کردستان با حمایت و پشتیبانی مسئولین ورزش استان و فدراسیون کشتی از مهمترین مباحث این دیدار بود.

کد خبر 5120418

منبع: مهر

کلیدواژه: علیرضا دبیر فدراسیون کشتی کشتی تیم فوتبال استقلال تهران تیم فوتبال پرسپولیس دربی 94 دربی لیگ برتر والیبال والیبال تکواندو لیگ برتر فوتبال ایران یحیی گل محمدی انتخابات فدراسیون فوتبال هندبال لیگ برتر تکواندو فدراسیون فوتبال فدراسیون کشتی فدراسیون کشتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۶۵۹۹۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جلسه دو ساعته حسن یزدانی با دبیر و کاوه برگزار شد

دارنده ۹ نشان کشتی المپیک و جهان امروز جلسه‌ای دو ساعته با رئیس فدراسیون و سرمربی تیم ملی آزاد داشت. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، در حالی که وزن 86 کیلوگرم یکی از اوزانی است که هنوز تکلیف ملی‌پوش آن مشخص نشده و به نظر می‌رسد کار انتخابی نماینده این وزن ایران در المپیک، به اواخر ماه آینده کشیده شود، امروز حسن یزدانی با حضور در فدراسیون کشتی جلسه‌ای بیش از دو ساعت با رئیس فدراسیون و سرمربی تیم ملی کشتی آزاد داشت.

او در این جلسه گزارش کاملی از وضعیت بدنش به علیرضا دبیر و محسن کاوه ارائه کرد و آنها در مورد همه برنامه‌های پیش رو و تمریناتی که تا پیش از این یزدانی برای بازگشت به تشک انجام داده، صحبت کردند.

یزدانی بعد از کسب نشان نقره جهانی 2023 بلگراد و طلای بازی‌های آسیایی، کتف خود را جراحی کرد.

این کشتی‌گیر که دو مدال طلا و نقره دو المپیک 2016 ریو و 2020 توکیو را در کارنامه دارد، در جلسه امروز، کادرفنی و فدراسیون را در جریان وضعیت کتفش، آمادگی بدنی‌ و تمریناتی که در این مدت انجام داده، قرار داد و درخصوص اینکه او در چه مسابقه‌ای قرار است کشتی بگیرد، صحبت شد.

حسن یزدانی تا امروز در چرخه انتخابی تیم ملی غایب بوده و بعد از بازی‌های آسیایی در هیچ مسابقه‌ای روی تشک نرفته است.

فدراسیون کشتی و کادرفنی باتوجه به عناوین قبلی و سوابق این کشتی‌گیر، برای او در چرخه سال 2024 این فُرجه را در نظر گرفتند که بعد از بهبود کتفش و زمانی که شرایط حضور در مسابقه را پیدا کرد، به مسابقه اعزام شود.

این در حالی است که امیرحسین زارع قهرمان سنگین وزن سال 2023 جهان، زمستان سال گذشته با کشتی گرفتن در تورنمنت زاگرب، ملی‌پوش شدن خود را قطعی کرده بود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • در جلسه حسن یزدانی با علیرضا دبیر و محسن کاوه چه گذشت؟
  • حسن یزدانی در فدراسیون کشتی آفتابی شد
  • جلسه دو ساعته حسن یزدانی با دبیر و کاوه برگزار شد
  • مراسم تجلیل از مقام آوران کشتی اصفهان برگزار شد
  • دلسوزی علیرضا دبیر برای فوتبالیست‌ها: طفلکی‌ها!
  • لبخند عباس جدیدی به انتخاب فدراسیون کشتی (عکس)
  • علیرضا دبیر:زخم زبان چیز خوبی نیست!
  • پیمان یوسفی و علی دبیر باز هم خبرساز شدند
  • (ویدئو) اولین واکنش علیرضا دبیر به شکست دیوید تیلور
  • رونمایی از طرح مرکز رشد و نوآوری اتاق بازرگانی سنندج