Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون امور مجلس، حقوقی و هماهنگی امور استان‌های وزارت ورزش و جوانان با رئیس فدراسیون پزشکی ورزشی دیدار و گفت‌وگو کرد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از پایگاه خبری تحلیلی پزشکی ورزشی ایران، جمشید تقی‌زاده، معاون امور مجلس، حقوقی و هماهنگی امور استان‌های وزارت ورزش و جوانان با غلامرضا نوروزی، رئیس فدراسیون پزشکی ورزشی دیدار و گفت‌وگو کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نوروزی رئیس فدراسیون پزشکی ورزشی شد

در این دیدار تقی‌زاده ضمن تبریک انتخاب مجدد دکتر نوروزی به عنوان رئیس فدراسیون پزشکی ورزشی، خدمات این فدراسیون به مجموعه ورزش کشور را بسیار مهم توصیف و ابراز امیدواری کرد که در دوره جدید مدیریت نوروزی، پزشکی ورزشی بتواند همچنان و با قدرت بیشتر خدمات خود را به جامعه ورزشی کشور ارائه کند.

همچنین نوروزی ضمن قدردانی از حمایت‌های وزارت ورزش و جوانان از فدراسیون پزشکی ورزشی و برشمردن اولویت‌ها و برنامه‌های کوتاه مدت، میان مدت و بلند مدت این فدراسیون، تصریح کرد: بی تردید فدراسیون پزشکی ورزشی هم در ستاد مرکزی و هم در هیئت‌های استانی خود را خادم مجموعه ورزش کشور می‌داند و در چارچوب وظایف، مسئولیت‌ها و اختیارات قانونی خود تا سرحد توان در جهت جلب رضایت جامعه ورزش کشور از طریق ارائه خدمات تخصصی گام بر خواهد داشت.

وی با تاکید بر استفاده از خرد جمعی و تجربیات سالیان متمادی خانواده پزشکی ورزشی، خاطرنشان کرد: علاوه بر برنامه‌هایی که در ستاد مرکزی به جد پیگیری خواهد شد، تلاش خواهیم کرد در استان‌ها با تعامل و همکاری با ادارات کل ورزش و جوانان استان‌ها به بهترین شکل ایفای نقش کنیم و در این راستا با توجه به توانمندی هیئت‌های استانی پزشکی ورزشی، ظرفیت علمی، آموزشی و درمانی موجود در استان‌ها دستیابی به خدمات پزشکی ورزشی را برای عموم ورزشکاران سراسر کشور تسهیل کنیم.

جدیدترین خبرها و تحلیل‌های ایران و جهان را در صفحه اینستاگرامی تسنیم بخوانید. (کلیک کنید)

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: فدراسیون پزشکی ورزشی فدراسیون پزشکی ورزشی رئیس فدراسیون پزشکی ورزشی وزارت ورزش و جوانان استان ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۶۵۹۶۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ورود وزیر ورزش به تایلند با استقبال سفیر ایران و تاج

به گزارش خبرگزاری علم و فناوری آنا، صبح امروز به وقت محلی وزیر ورزش و جوانان برای حضور به عنوان مهمان ویژه در دیدار نهایی رقابت‌های فوتسال جام ملت‌های آسیا وارد بانکوک تایلند شد.

ناصرالدین حیدری سفیر جمهوری اسلامی ایران در تایلند و مهدی تاج رییس فدراسیون فوتبال در بدو ورود وزیر ورزش و جوانان به بانکوک ضمن حضور در فرودگاه، به هاشمی خوش‌آمد گفتند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • پلمپ ۱۷ باشگاه ورزشی ورامین در دستور کار
  • حضور بیش از ۱۲۰۰ نفر ورزشکار در ویژه‌برنامه «ایرانی پهلوان»
  • زمان برگزاری انتخابات فدراسیون انجمن‌های ورزشی مشخص شد
  • ورود وزیر ورزش به تایلند با استقبال سفیر ایران و تاج
  • زمین‌های چمن ورزشگاه‌های جزیره خارگ نوسازی می‌شود
  • تکذیبه تشکیل و اعزام تیم ملی فوتبال دانشجویان
  • ابراز امیدواری مدیرکل ورزش استان برای افزایش سهمیه‌های المپیکی
  • هینن: باید بفهمم چرا والیبال چین در میان بزرگان جهان نیست
  • واکنش وزارت ورزش به تغییرات مدیریتی در استقلال و پرسپولیس
  • حضور وزیر ورزش در مراسم ترحیم کاپیتان پیشین تیم ملی بسکتبال