Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش باشگاه خبرنگاران دانشجویی (ایسکانیوز)، جریان حکمت ملی عراق با صدور بیانیه‌ای تحریم شخصیت‌های رسمی عراق توسط آمریکا را مداخله آشکار در امور داخلی عراق دانست.

در این بیانیه آمده است: جریان حکمت ملی تصمیمات صادره از سوی وزارت خزانه‌داری آمریکا در حق شخصیت‌های رسمی عراقی که بخشی از دولت به شمار می‌روند را پیگیری می‌کند و آن را مداخله آشکار در امور داخلی عراق به بهانه‌ها و نام‌های مختلف می‌داند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

جریان حکمت ملی با محکوم کردن این اتهام‌زنی‌های خارجی، آن را نقض صریح حاکمیت ملی و دخالت در امور داخلی عراق قلمداد کرد و مخالفت خود را با اتهامات نسبت داده شده به برخی شخصیت‌های رسمی عراق اعلام کرد.

محمدمهدی ملکی کد خبر: 1087406 برچسب‌ها عمار حکیم عراق حشدشعبی

منبع: ایسکانیوز

کلیدواژه: عمار حکیم عراق حشدشعبی امور داخلی عراق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۶۵۹۹۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بیانیه مقاومت عراق درباره حمله به هدف حیاتی در حیفا

به گزارش «تابناک» به نقل از مهر، مقاومت اسلامی عراق بامداد شنبه با صدور بیانیه‌ای اعلام کرد که به یک هدف حیاتی در بندر اشغالی حیفا در فلسطین اشغالی حمله کرده است.

در ادامه مسیر مقاومت در برابر دشمن صهیونیستی و حمایت از غزه و در پاسخ به جنایات رژیم غاصب علیه غیرنظامیان فلسطینی، مقاومت عراق با صدور بیانیه‌ای از حمله پهپادی به یک هدف حیاتی و مهم در حیفای اشغالی خبر داد.

رسانه جنگ نیروهای مقاومت عراق اعلام کرد که این حمله با چندین پهپاد صورت گرفته است.

در بیانیه رزمندگان گروه‌های مقاومت اسلامی عراق بر تداوم حملات به اهداف رژیم اسرائیل در پاسخ به جنایت‌های این رژیم در هدف قرار دادن غیرنظامیان تأکید شده است.

دیگر خبرها

  • طوفان عراق، منشأ گرد و غبار امروز خوزستان
  • علت حذف بیانیه استقلال: فرار از جریمه میلیاردی!
  • نقشه پراکندگی نیروهای مقاومت از یمن تا فلسطین
  • آگاهی افکار عمومی و حقایقی که جنگ غزه برای دنیا آشکار کرد
  • جریان حکمت عراق ۲هزار نسخه کتاب به کتابخانه‌های عمومی اهدا کرد
  • تداوم عقب‌نشینی نرخ ارز در بازار غیر رسمی/ قیمت دلار به کانال ۵۰ هزار تومان بازمی‌گردد؟
  • اینفلوئنسر عراقی و ستاره « تیک تاک » کشته شد
  • شبکه تلویزیونی آمریکایی درباره چین به بلینکن خط داد!
  • بیانیه مقاومت عراق درباره حمله به هدف حیاتی در حیفا
  • دفتر بن‌گویر بیانیه داد