Web Analytics Made Easy - Statcounter

با اعلام کدرشته‌های جدید مهلت ثبت‌نام در مرحله تکمیل ظرفیت پذیرش دوره کاردانی فنی و دوره کاردانی حرفه‌ای «ناپیوسته» نظام آموزش مهارتی دانشگاه جامع علمی کاربردی تمدید شد.

به گزارش گروه آموزش خبرگزاری برنا، سازمان سنجش آموزش کشور درباره تمدید مهلت ثبت‌نام و اعلام اصلاحات و رشته محل‌های جدید مربوط به مرحله پذیرش دوره کاردانی فنی و دوره کاردانی حرفه‌ای «ناپیوسته» نظام آموزش مهارتی دانشگاه جامع علمی کاربردی بهمن ماه سال ۱۳۹۹ اطلاعیه داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


در این اطلاعیه بیان شده است که با توجه به اعلام برخی اصلاحات و رشته محل‌های جدید مربوط به مرحله تمدید پذیرش و همچنین به‌منظور مساعدت برای ثبت‌نام متقاضیانی که تا ۲۲ دی ماه نسبت به مراجعه و ثبت‌نام اقدام نکرده‌اند، مقرر گردید مهلت این مرحله از پذیرش تا روز پنجشنبه ۲۵ دی ماه ۹۹ تمدید شود.   بنابراین علاقه مندان می‌توانند براساس جداول حاوی اطلاعات رشته محل‌های مندرج در اطلاعیه سازمان سنجش آموزش کشور به نشانی www.sanjesh.org و شرایط و ضوابط مندرج در دفترچه راهنمای مذکور و ضمن مشخص نمودن رشته و مراکز آموزشی مورد علاقه خود، با همراه داشتن مدارک و موارد اعلام شده به مراکز آموزشی محل پذیرش رشته مورد تقاضا مراجعه کنند.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: بدون کنکور کاردانی فنی و حرفه ای دوره کاردانی ثبت نام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۶۶۰۳۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لایحه تمدید مهلت اجرای قانون اساسنامه شرکت ملی پست تایید شد

سخنگوی شورای نگهبان از تایید لایحه دوفوریتی تمدید مهلت اجرای قانون اساسنامه شرکت ملی پست جمهوری اسلامی ایران خبر داد. - اخبار سیاسی -

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری تسنیم، هادی طحان نظیف سخنگوی شورای نگهبان با انتشار پیامی در صفحه شخصی خود در فضای مجازی  از تایید لایحه دوفوریتی تمدید مهلت اجرای قانون اساسنامه شرکت ملی پست جمهوری اسلامی ایران خبر داد.

تایید اصلاح قانون بیمه‌کارگران ساختمانی توسط شورای نگهبان

 

طحان نظیف نوشت: "لایحه دوفوریتی تمدید مهلت اجرای قانون اساسنامه شرکت ملی پست جمهوری اسلامی ایران" در جلسه شورای نگهبان مطرح و مغایر با موازین شرع و قانون اساسی شناخته نشد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • لایحه تمدید مهلت اجرای قانون اساسنامه شرکت ملی پست تایید شد
  • مهلت انتخاب رشته دکتری برای بار دوم تمدید شد / جزییات
  • تمدید دوباره مهلت انتخاب رشته آزمون دکتری ۱۴۰۳
  • تمدید مهلت انتخاب رشته آزمون دکتری ۱۴۰۳
  • مهلت انتخاب رشته آزمون دکتری ۱۴۰۳ تا دهم اردیبهشت تمدید شد
  • مهلت انتخاب رشته دکتری برای بار دوم تمدید شد
  • تمدید مجدد مهلت انتخاب رشته آزمون دکتری نیمه‌ متمرکز ۱۴۰۳
  • تمدید مهلت ثبت نام کارآموزی آزمون سردفتری
  • مهلت ثبت ششمین دوره جام باشگاههای کتابخوانی تمدید شد
  • مهلت ثبت‌نام دانشجویان در مسابقه ملی «سدید» تمدید شد