Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرآنلاین»
2024-05-07@22:07:26 GMT

دیدار رئیس موساد با پمپئو با محوریت ایران

تاریخ انتشار: ۲۳ دی ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۶۶۰۴۵۸

دیدار رئیس موساد با پمپئو با محوریت ایران

 «اور هیلر» خبرنگار نظامی کانال 13 تلویزیون رژیم صهیونیستی گفت که «یوسی کوهن» رئیس سازمان جاسوسی موساد دیشب با «مایک پمپئو» وزیر خارجه آمریکا در واشنگتن دیدار و درباره پرونده هسته‌ای ایران گفت‌وگو کرد.

در همین ارتباط، «باراک راوید» خبرنگار ارشد پایگاه اسرائیلی «واللا» در صفحه توئیتر خود نوشت که هدف از این دیدار که در یک رستوان انجام شد تحت فشار قرار دادن دولت ایران برای سخت تر کردن مذاکره احتمالی میان دولت بایدن و تهران است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این ملاقات ساعاتی بعد از آن انجام شده که پمپئو ادعا کرد که امروز در یک نشست خبری درباره ارتباط ایران با القاعده افشاگری می‌کند.

طبق گفته این روزنامه‌نگار پایگاه واللا رژیم صهیونیستی، قرار است اسنادی در رابطه با عملیات کشتن «ابومحمد المصری» نفر شماره ۲ القاعده در تهران هم منتشر شود.

پیش از این روزنامه نیویورک تایمز در گزارشی مدعی شده بود که عملیات کشتن المصری در تهران، عملیات مشترک سازمان‌های اطلاعاتی آمریکا و موساد بود.

«سعید خطیب‌زاده» سخنگوی وزارت خارجه ایران پیشتر ضمن رد ادعای ترور یک مقام گروه تروریستی القاعده در ایران، هر گونه حضور اعضای این گروه در ایران را تکذیب و به رسانه‌های آمریکایی توصیه کرد در دام سناریوپردازی‌های هالیوودی مقام‌های آمریکا و رژیم صهیونیستی نیفتند.

تدارک مایک پمپئو وزیر خارجه آمریکا برای ایراد سخنرانی به منظور آنچه «افشای اسناد اطلاعاتی» در رابطه با روابط ایران و القاعده خوانده شده است، در شرایطی انجام می‌گیرد که او و دونالد ترامپ آخرین روزهای حضور در دولت را سپری می‌کنند.

تدارک مایک پمپئو وزیر خارجه آمریکا برای ایراد سخنرانی به منظور آنچه «افشای اسناد اطلاعاتی» در رابطه با روابط ایران و القاعده خوانده شده است، در شرایطی انجام می‌گیرد که او و دونالد ترامپ آخرین روزهای حضور در دولت را سپری می‌کنند.

مقام‌های آمریکایی پیش از این هم ادعاهای بی اساسی درباره روابط ایران و القاعده مطرح کرده بودند اما ایران همواره این اتهام‌زنی‌ها را رد کرده است.

311311

کد خبر 1475594

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: مایک پمپئو رژیم صهیونیستی اسرائیل ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۶۶۰۴۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دیدار سفیر ایران در روسیه با امیرعبداللهیان

کاظم جلالی سفیر جمهوری اسلامی ایران در فدراسیون روسیه با امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه دیدار و گفتگو کرد. - اخبار بین الملل -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، سفیر کشورمان در این دیدار  گزارشی از آخرین وضعیت محل ماموریت خود روابط دو کشور ایران و روسبه ارایه کرد.

جلالی با اشاره به  گسترش روابط اقتصادی دو کشور، بر فراهم آمدن زیر ساخت های تعاملات تجاری از جمله موضوع ترانزیت  گمرک و مسایل پولی و بانکی تاکید کرد.

همچنین در این دیدار آخرین وضعیت موافقت نامه جامع دو کشور مورد برسی قرار گرفت.

 وزیر امور خارجه در این دیداد با توجه به رویکردهای مشترک دو کشور ایران و روسیه در بسیاری از مسایل بین المللی و منطقه ای، بر لزوم تلاش برای ارتقای بیش از پیش روابط دو کشور در حوزه های مختلف بویژه در زمین اقتصادی و تجاری در راستای توجه ویژه روسای جمهور دو کشور تاکید کرد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • دیدار سفیر ایران در روسیه با امیرعبداللهیان
  • گزارش امیرعبداللهیان از دیدار امروز رئیس اقلیم کردستان عراق
  • دیدار گروسی با وزیر خارجه ایران
  • دیدار امیرعبداللهیان و نیچروان بارزانی
  • دیدار رئیس اقلیم کردستان عراق با امیرعبداللهیان
  • کمک جامعه بین‌المللی به بخش صحت افغانستان
  • نویسنده گزارش جعلی بی‌بی‌سی چه کسی است؟ /دست به دست شدن یک سوژه میان منافقین، موساد و انگلیسی‌ها
  • نشست اضطراری رئیس سیا با نخست وزیر قطر با محوریت حماس و اسرائیل
  • دیدار رئیس سازمان فرهنگ با معاون وزیر خارجه ارمنستان
  • امیرعبداللهیان: باید رژیم اشغالگر آپارتاید اسرائیل را متوقف کنیم/ نحوه برخورد دولت‌های مسلمان با بحران غزه در تاریخ ثبت و ضبط خواهد شد/ دیدار گسترده وزیر خارجه با مقامات ارشد کشورهای اسلامی