Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس دانشگاه علوم پزشکی کاشان گفت: در حال حاضر ۶۳ بیمار حاد تنفسی در بیمارستان های منطقه بستری هستند که ۴۶ نفر در بیمارستان شهید بهشتی کاشان و ۱۷ نفر در بیمارستان سیدالشهدا(ع) آران و بیدگل بستری هستند.

دکتر «سید علیرضا مروجی» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در شمال استان اصفهان، گفت: طی ۲۴ ساعت گذشته ۸ بیمار حاد تنفسی در بیمارستان های شهرستان های کاشان و آران و بیدگل بستری شده اند که ۷ نفر از اهالی کاشان و ۱ نفر از آران و بیدگل هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

رئیس دانشگاه علوم پزشکی کاشان با بیان اینکه در حال حاضر ۶۳ بیمار حاد تنفسی در بیمارستان های منطقه بستری هستند، افزود: از مجموع بیماران بستری در این دو شهرستان، در حال حاضر ۲۲  بیمار در بخش ویژه تحت مراقبت و درمان هستند.

 

مروجی بیان داشت: از ابتدای شیوع ویروس کرونا تاکنون ۱۱۹ هزار و ۵۴۳ بیمار به مراکز بستری و سرپایی تشخیصی و درمانی دو شهرستان کاشان و آران و بیدگل مراجعه کرده اند.

 

رئیس دانشگاه علوم پزشکی کاشان افزود: در این مدت، ۱۳ هزار و ۱۴۴ مورد مبتلای قطعی شناسایی شدند که  ۸  هزار و ۱۴۷ بیمار پس از طی کردن مراحل درمان و بهبودی از بیمارستان های این دو شهرستان ترخیص شده اند.

 

سید علیرضا مروجی، مهم ترین راه مبارزه با کرونا را قطع زنجیره شیوع آن دانست و افزود: شهروندان باید ضمن استفاده از ماسک و حفظ فاصله اجتماعی از تردد در مکان‌های شلوغ و پر ازدحام جدا خودداری کنند تا به قطع زنجیره انتقال و شکست کامل کرونا کمک کنند./

پایان پیام/513

منبع: شبستان

کلیدواژه: سید علیرضا مروجی شهرستان آران و بیدگل دانشگاه علوم پزشکی کاشان رییس دانشگاه علوم پزشکی کاشان آران و بیدگل کاشان کرونا آران و بیدگل بستری هستند حاد تنفسی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۶۶۰۵۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استطاعت جسمی ۸۳ هزار زائر حج تمتع ۱۴۰۳ نهایی شد

به گزارش خبرنگار مهر، سید علی مرعشی، با بیان اینکه استطاعت جسمی ۸۳ هزار زائر حج تمتع نهایی شد، گفت: داروهای مورد نیاز به همراه ۳۸۰ نفر از کادر پزشکی متخصص هلال احمر سه روز قبل از عزیمت اولین کاروان زائران اعزام خواهند شد.

وی با بیان اینکه در مکه یک بیمارستان ۶۰ تخت خوابی داریم؛ گفت: این بیمارستان دارای بخش ویژه مجهز و کامل است؛ همچنین یک بخش رادیولوژی، سونوگرافی، اکوکاردیوگرافی، آزمایشگاه مجهز، بخش دندانپزشکی و بخش‌های بستری زنان و مردان را هم داریم.

رئیس مرکز پزشکی حج و زیارت هلال احمر گفت: در مدینه خدمات در دو درمانگاه ۱۶ ساعته و شبانه روزی انجام می‌شود و همچنین یک مرکز ۱۰ تختخوابی را هم در مدینه داریم.

مرعشی خاطر نشان کرد: در صورتی که به خدمات بستری و اعمال جراحی مختلف نیاز داشته باشیم؛ از بیمارستان‌های عربستان استفاده خواهیم کرد.

کد خبر 6091429 علی قدمی

دیگر خبرها

  • استطاعت جسمی ۸۳ هزار زائر حج تمتع ۱۴۰۳ نهایی شد
  • پرداخت ۷۲۴ میلیاردی مستمری تامین اجتماعی آران و بیدگل
  • مکمل‌های پروبیوتیک شدت صرع را در کودکان کاهش می‌دهد
  • بازیگر کلیدی سریال نون خ از کوه افتاد و در بیمارستان بستری شد
  • ابراز خرسندی شهروندان آران و بیدگل از بهسازی معابر شهر + فیلم
  • آمریکا و رژیم صهیونیستی بیش از پیش منزوی شده اند
  • سعید آقاخانی از کوه افتاد و در بیمارستان بستری شد
  • بازیگر کلیدی سریال نون خ از کوه افتاد و در بیمارستان بستری شد  + عکس
  • برپایی بیمارستان تخصصی صحرایی در شهرستان دلفان
  • فعالیت ۴۱۶سفیر دانش‌آموز رضوی در آران و بیدگل