Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-06@23:24:03 GMT

یونایتد باز هم ستاره‌های جوانش را قرض می‌دهد

تاریخ انتشار: ۲۳ دی ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۶۶۰۵۴۳

یونایتد باز هم ستاره‌های جوانش را قرض می‌دهد

اوله‌گنار سولسشر، سرمربی منچستریونایتد، تایید کرد که این تیم می تواند در پنجره زمستانی تعدادی از جوانان آیند‌ه‌دار و با استعداد خود را موقتا و به شکل قرضی به تیم های دیگر بفرستد.

به گزارش "ورزش سه"، اوله‌گنار سولسشر، سرمربی شیاطین سرخ، تایید کرده است که این تیم همچنان به قرض دادن جوانان با استعداد خود به دیگر تیم ها ادامه خواهد داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

یونایتد تابستان گذشته اجازه داد تا 11 بازیکن این باشگاه با قراردادهای موقت به دیگر باشگاه ها بروند. این باشگاه نشان داده که پیشرفت فردی بازیکنان جوان خود را مهمتر از بالا بردن سطح نیمکت ذخیره های خود می داند.

 

یونایتد در فرستادن بازیکنان جوان خود به تیم هایی که برای آنها مناسب باشد و بتوانند به خوبی در آن جا بیافتند، بسیار محتاطانه عمل کرده و هر چند همه این انتقال‌ها به نتایج مثبت نرسیده، اما هنوز هم نکات مثبت این رویکرد منچستریونایتد، بسیار بیشتر از نکات منفی بوده است.

 

ایتان لیرد آخرین بازیکن جوان منچستریونایتد است که این تیم را ترک کرد و به شکل قرضی به تیم دونس پیوست.

 

 

ناتان بیشاپ، دروازه‌بان جوان این تیم، نیز اکنون پس از امضای قرارداد با یونایتد، قرار است به باشگاه دیگری قرض داده شود.

 

 

سولسشر در رابطه با قرض دادن بازیکنان جوان یونایتد به دیگر تیم ها گفت: "فکر می کنم که قدم بعدیِ ناتان بیشاپ، باید یک قرارداد قرضی باشد. به طور حتم او می تواند برای لیگ یک و یا حتی چمپیونشیپ آماده باشد. ایتان لیرد هم در بازی برابر برنلی برای ما به زمین می رود که می تواند امتحان خوبی برای او باشد.

لازم است که این بچه ها از تیم زیر 23 سال یک قدم فراتر بگذارند، چرا که گاهی اوقات بازی در آن سطح شما را برای بازی مردانه آماده نمی کند."

منچستر یونایتد اوله گونار سولسشر

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: منچستر یونایتد اوله گونار سولسشر تیم ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۶۶۰۵۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیام مهم: تن‌هاخ حاضر نیست از یونایتد برود!

به گزارش "ورزش سه"، عملکرد ضعیف منچستریونایتد در این فصل باعث شده است که بحث جدایی تن‌هاخ از این باشگاه در پایان فصل جاری بسیار جدی شود و انتظار می‌رود که او پس از اتمام مسابقات از هدایت این تیم کنار گذاشته شود.

با این حال، مدیران این باشگاه در حال بررسی شرایط و گزینه‌هایی هستند که در اختیار دارند تا بهترین تصمیم ممکن را برای این تیم در تابستان پیش رو بگیرند و به نظر می‌رسد که این مربی هلندی هم به هیچ وجه به ترک نیمکت شیاطین سرخ فکر نمی‌کند و شاید این کار را برای آنها دشوار کند.

تن‌هاخ روز گذشته در گفتگو با خبرنگاران و در پاسخ به سوالی درباره این شایعات اظهار داشت:« باور من این است که فصل آینده هم سرمربی منچستریونایتد خواهم بود. آگاهانه و با هوشیاری قراردادی بلند مدت امضا کردم و کسی نیستم که بگذارم و بروم.»

سرمربی یونایتد تا تابستان 2025 با این باشگاه قرارداد دارد و گفته می‌شود که اگر آنها قصد قطع همکاری با او را داشته باشند، باید مبلغ 17 میلیون یورو غرامت پرداخت کنند که در شرایط مالی فعلی یونایتد شاید چندان آسان نباشد.

دیگر خبرها

  • ستاره یونایتد بعد از باخت: تقصیر ما بازیکنان است!
  • پائز 18 بازیکن را به تیم ملی والیبال دعوت کرد؛ ترکیبی از ستاره‌ها و چهره‌های جوان
  • انگیزه‌های خاص ستاره جوان آلومینیوم!
  • ستاره جوان فوتبال ایران میلیون دلاری شد
  • رسمی: فصل برای ستاره یونایتد تمام شد
  • درخشش نیمه‌نهایی ‏CL‏ تکلیف این ستاره را مشخص کرد
  • پیام مهم: تن‌هاخ حاضر نیست از یونایتد برود!
  • پیشنهاد عجیب به ستاره چلسی: به یونایتد برو!
  • یونایتد مشتری ستاره قرضی رئال شد
  • آماده باش اوسمار به ستاره جوان پرسپولیس