Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون آموزشی جهاددانشگاهی استان سمنان از شناسایی و معرفی کارآفرینان برتر استان به عنوان پیشرانان طرح توسعه مشاغل خانگی در استان سمنان خبر داد و گفت: در همین راستا از کارگاه های تولیدات صنایع دستی با هدف شناسایی و معرفی پیشرانان طرح ملی توسعه مشاغل خانگی بازدید انجام می شود.

به گزارش خحبرگزاری برنا از سمنان؛ علی منصفی راد در بازدید از کارگاه تولیدی صنایع دستی صفیه مونسان، یکی از پیشران های طرح ملی توسعه مشاغل خانگی در استان سمنان در شهرستان سرخه گفت: این بازدید در جهت شناسایی و معرفی پیشرانان طرح ملی توسعه مشاغل خانگی در استان سمنان در جهت اجرای بهتر و همچنین حمایت و پشتیبانی از مشاغل خانگی انجام می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: در اجرای طرح ملی مشاغل خانگی، متقاضیان پس از ثبت نام در سامانه ی مشاغل خانگی به آدرس inhb.ir ، اطلاعات شغلی آنها پایش و رصد می شود و برای توانمندسازی شغلی و با هدف پایدارسازی مشاغل و اتصال به بازار به افراد پیش ران متصل خواهند شد.

معاون آموزشی جهاددانشگاهی استان سمنان با بیان اینکه طرح ملی مشاغل خانگی در کشور با همکاری جهاددانشگاهی و وزارت کار، تعاون و رفاه اجتماعی اجرا می شود، افزود: در این طرح افراد کارآفرین که مشاغل خانگی نوین در استان راه اندازی نموده اند به عنوان پیشران شناسایی و معرفی می شوند و نقش بسیار تأثیرگذاری در اجرای طرح ملی مشاغل خانگی بر عهده خواهند داشت.

منصفی راد ادامه داد: این طرح که در سه مرحله شناسایی ظرفیت‌ها و پتانسیل‌های اشتغال در حوزه مشاغل خانگی در استان، توانمندسازی متقاضیان و اتصال به بازار طراحی شده است، سعی در ایجاد اشتغال و پایدارسازی مشاغل موجود برای حدود ۵۴ هزار نفر در ۳۱ استان کشور دارد .

وی اظهار کرد: مجموعه جهاددانشگاهی استان سمنان در راستای اجرای موفق طرح ملی مشاغل خانگی در استان از تمام ظرفیت ها و پتانسیل های خود استفاده خواهد کرد، امید است با پیاده‌سازی موفق این طرح در استان که نیازمند همراهی، همکاری و هم‌اندیشی بخش‌های مختلف دولتی و خصوصی است، شاهد نهادینه شدن سهم مشاغل خانگی در اقتصاد کشور به‌ویژه در سال «جهش تولید» باشیم.

معاون آموزشی جهاددانشگاهی استان سمنان با اشاره به ویژگی‌های این طرح گفت: توجه به بازار، توانمندسازی متقاضیان و عدم اتکا به وام، توجه به پیشرانان ملی، منطقه ای، استانی و محلی، شبکه سازی استانی و ملی، توجه به نقش و جایگاه برندسازی کیفیت محصولات و بسته بندی در اتصال به بازار توجه به تجارت الکترونیک و فروش الکترونیکی محصولات از ویژگی‌های شاخص در اجرای این طرح است.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: توسعه مشاغل خانگی در استان سمنان جهاددانشگاهی استان سمنان طرح ملی توسعه مشاغل خانگی طرح ملی مشاغل خانگی شناسایی و معرفی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۶۶۰۶۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نوجوان سمنانی به بخش داستانِ باشگاه ادبی «قاف» راه یافت

ایسنا/سمنان  اسامی۵۳ نوجوان راه‌یافته به باشگاه ادبی «قاف» در بخش داستان اعلام شد و نام زینب جهان‌پرور از استان سمنان نیز در میان آن‌ها به چشم می‌خورد.

  اسامی ۵۳ نوجوان راه‌یافته از سراسر کشور به باشگاه رویش استعدادهای برتر ادبی نوجوان (قاف) در بخش داستان اعلام شد که نام زینب جهان‌پرور از استان سمنان نیز در میان آنها به چشم می‌خورد. 

فرایند انتخابِ اعضای باشگاه قاف در دو مرحله انجام گرفت. در مرحله اول، آثار اعضای مراکز کانون پرورش_فکری کودکان و نوجوانان مورد بررسی و داوری قرار گرفت و در مرحله دوم اعضا برای گفت‌وگو دعوت شدند. گفت‌وگوها به شکل غیرحضوری در فضای اسکای‌روم ازسوی گروه ارزیابی، در پنج جلسه شش ساعته انجام گرفت. 

در پایان ۵۳ نفر به عنوان اعضای منتخب داستان انتخاب شده و به باشگاه رویش استعدادهای برتر نوجوان ادبی (قاف) کانون پرورش فکری راه پیدا کردند.
بر اساس اعلام روابط‌عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان سمنان، اسامی راه‌یافتگان به باشگاه رویش استعدادهای برتر ادبی نوجوان قاف (بخش داستان) معرفی شده و زینب جهان‌پرور از استان سمنان هم در فهرست معرفی‌شدگان قرار دارد.

اردوی منتخبیپ باشگاه قاف داستان به‌زودی با حضور اعضای برگزیده این بخش برگزار خواهد شد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • روز کارگر فرصتی برای معرفی مشاغل خاص
  • هفته ۲۵ لیگ برتر فوتبال؛ برتری خانگی شمس‌آذر مقابل پیکان
  • شمس آذر ۲ - ۱ پیکان/ شاگردان دقیقی به رده هفتم صعود کردند
  • املاک مازاد دستگاه‌ها باید شناسایی و معرفی شوند
  • معرفی 10 مورد از نژاد های خرگوش خانگی در دنیا (+عکس)
  • پیروزی خانگی روستوف در غیاب محبی
  • نوجوان سمنانی به بخش داستانِ باشگاه ادبی «قاف» راه یافت
  • معرفی آوین شاپ فروشگاه تجهیزات نظافت صنعتی و خانگی
  • پرداخت ۱۲۰ درصدی تسهیلات مشاغل خانگی شهر همدان
  • عملیات کنترل آفت در ۵۰۰ هکتار از تاغزارهای شاهرود آغاز شد