Web Analytics Made Easy - Statcounter

مراسم گرامیداشت حکیم مجاهد علامه مصباح یزدی (ره) به همت سازمان بسیج دانشجویی برگزار می‌شود. خبرگزاری میزان - مراسم گرامیداشت حکیم مجاهد آیت الله محمدتقی مصباح‌یزدی (ره) به همت سازمان بسیج دانشجویی روز چهارشنبه ۲۴ دی ماه ساعت ۹:۳۰ الی ۱۱:۳۰ در تالار اجتماعات سازمان بسیج دانشجویی برگزار می‌شود.   این مراسم به پاس ربع قرن مجاهدت علمی علامه مصباح در دوره طرح ولایت و خدمات ارزنده ایشان در اندیشه اسلامی و کادرسازی برای انقلاب اسلامی برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سخنرانان ویژه این مراسم، فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی سردار سرلشکر حسین سلامی، آیت الله محمود رجبی قائم مقام موسسه امام خمینی (ره) و حجت الاسلام و المسلمین حاجی صادقی مسئول حوزه نمایندگی سپاه پاسداران انقلاب هستند.   این برنامه با حضور فرزندان علامه مصباح یزدی و با نوای حاج امیر عباسی در مجتمع دانشجویی فرهنگی ۱۳ آبان (لانه جاسوسی سابق)، تالار بصیرت برگزار می‌شود.    علاقه مندان می‌توانند جهت شرکت در مراسم به دو صورت حضوری و مجازی در این مراسم حضور یابند. بصورت حضوری برنامه با حضور محدود ویژه دانش‌آموختگان طرح ولایت ساکن تهران و با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی برگزار می‌شود.   علاقه مندان می‌توانند بصورت مجازی هم در این برنامه حضور یابند. برنامه بصورت زنده و سراسری از طریق درگاه‌های اجتماعی آپارات (www.aparat.com/tvelayat_ir)، اینستاگرام (www.instagram.com/tvelayat_ir) و سایت طرح ولایت (www.tvelayat.ir) پخش خواهد شد.   بیشتر بخوانید: گرامیداشت آیت الله مصباح یزدی در گردهمایی مجازی ائمه جمعه   انتهای پیام/ برچسب ها: آیت الله مصباح یزدی بسیج دانشجویی کشور

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: محمدتقی مصباح یزدی آیت الله مصباح یزدی بسیج دانشجویی کشور بسیج دانشجویی برگزار می شود مصباح یزدی آیت الله

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۶۶۰۷۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مراسم تشییع مرحوم مسعود اسکویی برگزار شد

به گزارش خبرنگار مهر، مسعود اسکویی یکی از قدیمی ترین مجریان سازمان صداوسیما که سالیان زیادی را در رادیو ورزش فعالیت کرد و صدای ماندگارش در گوش اهالی ورزش خواهد ماند، روز ۱۲ اردیبهشت و پس از مدتها تحمل بیماری در سن ۸۵ سالگی درگذشت.

مراسم تشییع پیکر این پیشکسوت باسابقه رسانه صبح امروز یکشنبه با حضور بسیاری از چهره های ورزشی و اهالی رسانه از مقابل مسجدبلال صداوسیما برگزار و برای خاکسپاری در خانه ابدی اش به قطعه نام آوران بهشت زهرا منتقل شد.

در مراسم تشییع پیکر مرحوم مسعود اسکویی چهره هایی چون مهدی تاج، شروین اسبقیان، حمید استیلی، مناف هاشمی، عبدالحمید احمدی، حسن طباطبایی، میلاد تقوی و بسیاری از اهالی رسانه های دیداری و شنیداری حضور داشتند.

کد خبر 6096923

دیگر خبرها

  • برگزاری مراسم گرامیداشت دهه سرآمدی آموزش در دانشگاه بیرجند
  • مراسم تشییع مرحوم مسعود اسکویی برگزار شد
  • همایش طلایه داران اقتصاد مقاومتی در سمنان برگزار می‌شود
  • مراسم بزرگداشت مرحوم آیت‌الله صادق رزاقی در کرج برگزار می‌شود
  • مراسم تشییع پیکر مقدس معلم شهید امروز برگزار می‌شود
  • مراسم گرامیداشت عملیات بازی‌دراز در هفته جاری برگزار می‌شود
  • مراسم عزاداری امام صادق(ع) و گرامیداشت شهدای طلبه و روحانی ورامین
  • گرامیداشت از سالروز شهادت امام جعفر صادق(ع) در کابل
  • دسته عزای شهادت امام صادق(ع) با حضور آیت الله وحید خراسانی در قم
  • مراسم چهل و پنجمین سالگرد شهادت آیت الله مرتضی مطهری برگزار شد + عکس