Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-04-26@08:34:35 GMT

تهیه ۱۵۰ هزار تبلت برای دانش آموزان نیازمند

تاریخ انتشار: ۲۳ دی ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۶۶۰۷۴۷

تهیه ۱۵۰ هزار تبلت برای دانش آموزان نیازمند

حسینی گفت: تاکنون توانسته ایم ۱۵۰ هزار تبلت برای دانش آموزان نیازمند تهیه کنیم.

 

به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری شبستان، سید جواد حسینی، معاون وزیر آموزش و پرورش و رییس سازمان آموزش و پرورش استثنایی در نشست مشترک با معصومه ابتکار معاون رییس جمهور در امور زنان و خانواده که برای طرح توجیهی نهضت ملی هدایت به صورت مجازی برگزار شد، گفت: وزارت آموزش و پرورش اولین نهادی بود که به دلیل شیوع ویروس کرونا مجبور شد تا مدارس را تعطیل کند اما آموزش را تعطیل نکرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

رییس سازمان آموزش و پرورش استثنایی با اشاره به راه اندازی شبکه شاد دانش آموزان افزود: دانش آموزان از طریق شبکه شاد به آموزش دسترسی پیدا کرده اند اما با این وجود نزدیک به 30 درصد از دانش آموزان از آموزش ها در فضای مجازی به وسیله ابزارهای ارتباطی هوشمند بی بهره هستند.

 

وی با اشاره به کمبود ابزارهای ارتباطی میان دانش آموزان گفت: امروزه تبلت و گوشی تلفن همراه کارکرد آموزشی همانند مدارس را برای دانش آموزان دارند و اگر کسی تبلت یا گوشی تلفن هوشمندی را به دانش آموزی اهدا کند، گویا یک مدرسه ایجاد کرده است.

 

حسینی بیان کرد: ابزارهای ارتباطی همانند تلفن و موبایل برای آموزش می تواند از ترک تحصیلی دانش آموزان به ویژه دختران پیشگیری کند؛ بنابراین یکی از کارکردهای تامین تبلت همین موضوع است.

 

رییس سازمان آموزش و پرورش استثنایی با اشاره به ماموریتی که وزیر آموزش و پرورش به او برای تامین تبلت داده است، گفت: باید با استفاده از ظرفیت های دولت و ظرفیت های عمومی بتوانیم با شناسایی دانش آموزان نیازمند منابعی را برای تهیه تبلت شناسایی کنیم و از این رو تاکنون 12 هزار میلیارد تومان تامین شده است.

 

حسینی تصریح کرد: تاکنون 150 هزار تبلت برای دانش آموزان فراهم کرده ایم و 30 هزار خیریه و 150 شبکه نیکوکاری نیز کمک کرده اند. همچنین بنیاد برکت، اتاق بازرگانی، ستاد اجرایی فرمان امام (ره) و اتحادیه انجمن های اسلامی از نهادهایی هستند که به ما در تهیه تبلت دانش آموزی کمک کرده اند. 

 

 

 

پایان پیام/260

منبع: شبستان

کلیدواژه: اهدای تبلت و گوشی تبلت دانش آموزان برای دانش آموزان آموزش و پرورش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۶۶۰۷۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خبر‌های کوتاه از نقاط مختلف چهارمحال و بختیاری

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مرکز چهارمحال و بختیاری؛ در این مجموعه می‌توانید خبر‌های زیر را ببینید:
- قدردانی از کارکنان سپاه در سامان
- جلسه قرارگاه شهید سلیمانی در اردل
- حضور دانش آموزان سامانی در اردوی دور روزه حاج قاسم
- غرق شدن کودک در فلارد
- شورای آموزش و پرورش لردگان
- شورای آموزش و پرورش بلداجی
- نواخته شدن زنگ سلامت در لردگان
- پاکسازی ورودی شهر لردگان با مشارکت دانش آموزان
- مسابقه نقاشی به مناسبت روز زمین پاک در کیان

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی دانلود

دیگر خبرها

  • چرا اردستان معاونت آموزشی و پرورشی ندارد؟
  • پیش بینی ۵۲ میلیارد اعتبار در حوزه عمرانی آموزش و پرورش رزن
  • هوشمندسازی مدارس گناباد به ۲۰۰ کلاس درس ارتقا یافت
  • طرح مراقبت‌های روانی اجتماعی دانش‌آموزان در سمنان اجرا شد
  • از متن تا حاشیه تغییر کتب درسی
  • آغاز ثبت‌نام اینترنتی کتب درسی دانش‌آموزان
  • تمامی مدارس بهشهر تک نوبته هستند
  • ۱۰۰۰ هنرستان جدید در کشور ساخته می‌شود
  • نیمی از دانش آموزان کشور راهی هنرستان می‌شوند
  • خبر‌های کوتاه از نقاط مختلف چهارمحال و بختیاری