Web Analytics Made Easy - Statcounter

کتاب «از چیزی نمی‌ترسیدم»، زندگینامه‌ خودنوشت سردار سلیمانی است که توسط انتشارات مکتب حاج قاسم منتشر شده است. - اخبار فرهنگی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم به نقل از روابط عمومی نشر مکتب حاج قاسم، با تکمیل مراحل آماده‌سازی و چاپ کتاب «از چیزی نمی‌ترسیدم»، روز چهارشنبه 24 دی ماه تعداد 500 نسخه از این کتاب به صورت محدود (پیش از عرضه‌ سراسری) در فروشگاه به‌نشر خیابان انقلاب اسلامی به فروش می‌رسد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فروش ویژه این کتاب برای آن دسته از مخاطبان که علاقه دارند پیش از دیگران کتاب زندگینامه‌ خودنوشت حاج قاسم سلیمانی را تهیه و مطالعه کنند، صورت می‌گیرد.

این طرح از ساعت 15 تا 17 روز چهارشنبه در فروشگاه انتشارات آستان قدس رضوی (به‌نشر) واقع در خیابان انقلاب اسلامی، روبروی درب اصلی دانشگاه تهران پلاک 1244 انجام می‌شود و طی این 2 ساعت این فروشگاه با رعایت پروتکل‌های بهداشتی اقدام به عرضه‌ این کتاب می‌کند.  

کتاب «از چیزی نمی‌ترسیدم» هفته‌ گذشته با حضور خانواده شهید سلیمانی، خانواده‌ شهدای دفاع مقدس و مدافع حرم و جمعی از مسئولان رونمایی شد.

کتاب «از چیزی نمی‌ترسیدم» زندگینامه‌ خودنوشت حاج قاسم سلیمانی به قلم خود ایشان است که توسط انتشارات مکتب حاج قاسم در 136 صفحه و با قیمت 22 هزار تومان به چاپ رسیده است.

اعتراف موساد به ترور شهید طهرانی مقدم و دانشمندان هسته‌ای ایران

انتهای پیام/ 

منبع: تسنیم

کلیدواژه: سردار قاسم سلیمانی کتاب کتاب و ادبیات سردار قاسم سلیمانی کتاب کتاب و ادبیات چیزی نمی ترسیدم حاج قاسم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۶۶۰۹۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اسوههای زندگی را با این کتاب بشناسیم

مجموعه "اسوه"، با نگاهی تاریخی به زندگی ائمه اطهار(ع) برای نخستین‌بار در سی و پنجمین دوره نمایشگاه کتاب تهران عرضه می‌شود. - اخبار فرهنگی -

صفا امیری، مدیر نشر بین‌المللی براق، در گفت‌وگو با خبرنگار فرهنگی خبرگزاری تسنیم، با اشاره به فعالیت‌های این نشر در سی و پنجمین دوره نمایشگاه کتاب تهران گفت: نشر براق امسال با 27 عنوان کتاب جدید برای گروه سنی کودک و نوجوان در این رویداد فرهنگی حضور خواهد داشت. 

وی ادامه داد: شش عنوان از مجموعه "انتظار" برای نخستین‌بار عرضه خواهد شد. در این کتاب، زندگی امام زمان(عج) برای گروه سنی کودک روایت می‌شود. زندگی‌نامه حضرت قائم(عج)، نواب ایشان، وظایف منتظران، شباهت‌هایی که ایشان با دیگر افرادی دارند که در قرآن و احادیث ذکر شده است و ... از جمله موضوعاتی است که در این مجموعه به آن پرداخته شده است. 

امیری از مجموعه "اسوه" با عنوان دومین مجموعه جدید این نشر برای نمایشگاه یاد کرد و افزود: این مجموعه تلاش دارد زندگی 14 معصوم(ع) را در بستر تاریخی و با تکیه بر اسناد و منابع تاریخی بررسی و روایت کند. 

زمانه زر و زور و گل محمدی

مدیر نشر براق یادآور شد: مجموعه "سازنده کشتی کیست؟" از دیگر آثاری است که از این نشر برای اولین‌بار عرضه می‌شود. این مجموعه که به قلم حجت‌الاسلام و المسلمین حیدری ابهری نوشته شده، در نظر دار. موهبت و نعمت‌های الهی را بر مبنای آیات قرآن کریم برای کودکان با زبانی داستانی روایت کند. در واقع کودک با یادآوری نعمت‌ها، می‌آموزد که چگونه شاکر خداوند باشد.

سی و پنجمین دوره نمایشگاه کتاب تهران از روز 19 تا سی‌ام اردیبهشت‌ماه در مصلی امام خمینی(ره) برپاست. 

انتهای پیام/ 

دیگر خبرها

  • ویسی به سیم آخر زد؛ اصلا 10 میلیارد جریمه کنید، در جمهوری اسلامی ایران زندگی می‌کنیم و این می‌شود عدالت؟!
  • حضور ناشران پخته‌خوار در نمایشگاه کتاب محدود می‌شود
  • عرضه روایت ترس سربازرس مگره در بازار نشر
  • اسوههای زندگی را با این کتاب بشناسیم
  • به نشر با ۷۸۲ عنوان در نمایشگاه کتاب حاضر می‌شود
  • پیرترین معلم ایران یک قرن و ۷ سال عمر کرد | از ریاست آموزش و پرورش تا تالیف دو کتاب چاپ نشده
  • مذاکرات مهدی کروبی با شورای نگهبان به روایت آیت الله هاشمی /سردار سلیمانی و ناطق نوری مهمانم بودند /آقای حجازی از بهزاد نبوی دلخور بود
  • حضورآگاهانه مردم در انتخابات و انتخاب اصلح
  • رونمایی از کتاب ۱۰ جلدی یک سردار دراصفهان
  • «ما ملت شهادتیم» از شهید زاهدی تا سردار سلیمانی