Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-07@04:27:10 GMT

قدرت پاسخگویی به دشمن را در همه عرصه‌ها داریم

تاریخ انتشار: ۲۳ دی ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۶۶۱۱۷۳

قدرت پاسخگویی به دشمن را در همه عرصه‌ها داریم

به گزارش  ایرنا از روابط عمومی ارتش، ‌امیر «محمدحسین دادرس» صبح امروز سه شنبه در مراسم ششمین دوره اختتامیه رزم مقدماتی مشترک دانش پژوهان آموزشگاه‌های درجه‌داری ارتش که در مرکز آموزش ۰۱ شهدای وظیفه نیروی زمینی ارتش برگزار شد، گفت: دانش آموختگان درجه‌داری ارتش که امروز مفتخر به دریافت سردوشی شده‌اند در مسیر نورانی ولایتمداری و سربازی امام زمان (عج الله) گام نهاده اند که این سعادت دنیا و آخرت را در پی دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی خطاب به دانش آموختگان درجه داری ارتش گفت:  شما خادمان ملت شریف ایران اسلامی و ادامه دهنده راه شهدای بزرگی چون صیاد شیرازی، سلیمانی، بابایی، نامجو و کلاهدوز هستید؛  شما در بین مشاغل بسیاری که می‌توانستید انتخاب کنید و از آرامش و رفاه بیشتری برخوردار باشید؛ مسیری را انتخاب کردید که مورد توجه اولیا الهی است و هرکسی به این توفیق نائل نمی‌شود.

جانشین فرمانده کل ارتش یادآور شد: امروز سرباز آمریکایی در خدمت یک انسان جانی و یک نظام شیطانی قرار دارد و غایت مسیر کفر و الحاد و شیطان چیزی جز هلاکت نیست؛ آنها در یمن، عراق، سوریه و فلسطین مردم مظلوم و بی‌دفاع را به خاک و خون می‌کشند و اگر خدمات شایان شما پیروان مکتب جهاد و شهادت نبود، امروز این صحنه‌های جنایت در ایران اسلامی هم اتفاق می‌افتاد.

امیر دادرس گفت: در مقابل جنایات سربازان آمریکا در منطقه و جهان، سرباز ایرانی امروز تحت زعامت و ولایت فردی است که همچون معصومین زندگی کرده است و ما افتخار می‌کنیم در جایی خدمت می‌کنیم که خدمت به مردم تکلیف شرعی محسوب می‌شود.  اگر دلیر مردی و رشادت شما عزیزان و دیگر همکاران در نیروهای مسلح نبود، قطعاً ما هم وضعیتی نامناسب در منطقه داشتیم.

وی در ادامه با اشاره به توان پهپاد نیروهای مسلح، گفت: رزمایش گسترده پهپاد ارتش که صدها پهپاد در آن ارائه شد بیانگر دانش پهپادی و حرکت بر لبه دانش روز دنیا بود؛ هر یک از این پهپادها می‌تواند پاسخ مناسبی برای هر حرکت نادرستی از سوی دشمنان باشد.

جانشین فرمانده کل ارتش با بیان اینکه امروز در تمامی عرصه‌ها به برکت رهنمودهای رهبر فرزانه ما قدرت پاسخگویی به دشمن را داریم، گفت:  اگر تحریم‌ها نبود ما امروز به این سطح از توانایی در همه عرصه‌های نظامی اعم از زمینی، هوایی، دریایی، زیر دریایی نمی رسیدیم.

امیر دادرس افزود: در وضعیتی هستیم که می توانیم هر نگاه ناپاک و دست ناپاک را برابر نوع و اندازه تهدید از بین ببریم، این به برکت حضور هوشمندانه شما در این عرصه است.

وی ادامه داد:  شما در حوادث طبیعی به مردم خدمت میکنید و خادمان ملت هستید و مردم از دیدار شما لذت می‌برند و توان، سلامت و آمادگی شما خاری در چشمان دشمنان است.  

جانشین فرمانده کل ارتش خطاب به‌ دانش آموختگان درجه‌داری گفت: شما در دوره ای زندگی می‌کنید که اگر بصیرت نداشته باشید قطعاً راه و مسیرتان درست پیش نمی‌رود. امروز فضای مجازی یک فضای ناامن است که اگر بصیرت نداشته باشیم تحت تاثیر این فضا همدوش دشمن خواهیم شد.

برچسب‌ها یمن محمدحسین دادرس سوریه ارتش جمهوری اسلامی ایران ایالات متحده آمریکا عراق فلسطین

منبع: ایرنا

کلیدواژه: یمن محمدحسین دادرس سوریه یمن محمدحسین دادرس سوریه ارتش جمهوری اسلامی ایران ایالات متحده آمریکا عراق فلسطین اخبار کنکور درجه داری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۶۶۱۱۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پاسخگویی به مطالبات مردم، در دستور کار مدیران خراسان جنوبی

قناعت استاندار خراسان جنوبی در جلسه بررسی مشکلات روستای مهموئی که با حضور معاون عمرانی استانداری، فرمانداران بیرجند و قاینات، اعضای شورای اسلامی این روستا و جمعی از مدیران استان برگزار شد، گفت: مدیران دولت سیزدهم با همه توان در جهت رفع مشکلات مردم گام برمی‌دارند و در این زمینه از هیچ اقدامی فرو گذار نخواهیم بود.

او با اشاره به ویژگی هم افزایی و همگرایی مدیران در خراسان جنوبی، افزود: رفع مشکلات و پاسخگویی به مطالبات مردم به طور ویژه در دستور کار مدیران استان قرار دارد.

قناعت با بیان اینکه این جلسه پیرو مسائل مطرح شده در مراسم اعطای لوح سپاس ستاد عتبات عالیات به مردم روستای مهموئی برگزار شده، اظهار کرد: کار مردم مهموئی و اخذ بالاترین میزان مشارکت در بازسازی اعتاب مقدسه که منجر به کسب عنوان روستای نمونه کشور و استان برای این منطقه شد، بسیار حائز اهمیت و قابل تقدیر است.

استاندار خراسان جنوبی با تشکر از مردم روستای مهموئی، بیان کرد: رفع مشکلات این روستا کمترین کار ممکن در قبال این اقدام بزرگ و قابل توجه مردم در این منطقه است.

بیشتر بخوانید

 زنده شدن بارقه‌های امید در دل زرشک کاران خراسان جنوبی

او با ذکر این نکته که رفع برخی مشکلات، زمانبر است، تصریح کرد: با همراهی مدیران دستگاه‌های اجرایی، برای رفع مشکلات این روستا برنامه ریزی می‌شود.

قناعت عنوان کرد: در جهت فرهنگ سازی کمک به عتبات عالیات و ایجاد رقابت مثبت بین مناطق مختلف استان، در هر روستا یا شهری که در زمینه مشارکت در توسعه اعتاب مقدسه پیشتاز باشد، طی مراسم ویژه‌ای از مردم تقدیر شده و در کنار آن برای رفع مشکلاتشان برنامه ریزی می‌شود.

در این جلسه با حضور مدیران دستگاه‌های اجرایی درخصوص راهکار‌های رفع مشکلات روستای مهموئی همچون بهسازی راه، توسعه و بهینه‌سازی شبکه برق، روشنایی اطراف آرامستان و گلزار شهدا و زمین چمن بحث و تبادل نظر شد.

مهموئی روستایی از توابع بخش مرکزی شهرستان بیرجند است که به جهت اخذ بالاترین میزان مشارکت در بازسازی اعتاب مقدسه به عنوان روستای نمونه کشور و استان معرفی شده است.

پارسال به طور میانگین هر نفر از مردم این روستا با ۷۵۰ نفر جمعیت، مبلغ ۴۲۶ هزار و ۶۰۰ تومان به عتبات کمک کرده‌اند که در سطح استان و کشور یک رکورد است.

باشگاه خبرنگاران جوان خراسان جنوبی بیرجند

دیگر خبرها

  • طرح نور با پشتوانه‌ مردمی و با قدرت ادامه دارد
  • سامانه تامین مالی جمعی آبادیران عرصه‌ای برای جلب مشارکت مردم و تحقق شعار سال
  • «بسیج سازندگی» الگویی جدید از حکمرانی مردمی و خدمت بی‌منت است
  • حمله موشکی حزب‌الله به مقر فرماندهی لشکر اسرائیل در جولان
  • بسیج سازندگی؛ نهالی روییده از بطن حقیقت انقلاب اسلامی
  • قدرت رسانه‌ای اسرائیل نتوانست مانع دریافت حقیقت در جهان شود
  • پاسخگویی به مطالبات مردم، در دستور کار مدیران خراسان جنوبی
  • دشمن برای جوانان فضای مجازی آلوده را تدارک دیده است
  • خاتمی: دشمن برای کشور مشکل اقتصادی ایجاد کرده است/ دشمن می خواهد حیا و عفت بانوی ایرانی را نابود کند
  • نیازمند جهاد تعلیم و تربیت در حوزه های علمیه هستیم