Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از فردیس، مجتبی جانعلی، مدیرکل ورزش و جوانان استان البرز، پیش از ظهر امروز در حاشیه نشست ستادساماندهی امور جوانان شهرستان فردیس که در محل فرمانداری این شهرستان برگزار شد، با اشاره به فقر سرانه‌های ورزشی در استان، گفت: تلاش می‌کنیم با  تکمیل پروژه‌های ناتمام به افزایش سرانه‌های ورزشی کمک کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل ورزش و جوانان استان البرز افزود: در این راستا با حمایت وزیر ورزش و جوانان ۱۵ میلیارد تومان اعتبار برای تکمیل مجموعه ورزشی ۶ هزار نفری انقلاب استان در نظر گرفته شده و مناقصه آن نیز برگزار شده است. این مجموعه تا کنون ۷۵ درصد پیشرفت فیزیکی داشته که تلاش می‌کنیم این  پروژه را تا‌ پیش از پایان این دوره دولت، به بهره برداری برسانیم.

جانعلی در ادامه به ضعف تخصیص و جذب اعتبارات پروژه‌های ورزشی شهرستان فردیس اشاره کرد و گفت: اعتبار پروژه خانه جوان در فردیس ۳ میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان از محل اعتبارات استانی است که از این میزان تا کنون ۶۰۰ میلیون تومان تخصیص یافته و پیشرفت ۵۵ درصدی دارد که امیدواریم با حمایت فرماندار فردیس و تخصیص و جذب ۳ میلیارد اعتبار باقیمانده، بتوانیم خانه ورزش فردیس را تا پیش از پایان دولت به اتمام برسانیم.

وی همچنین حمایت فرماندار و دستگاه‌های خدمات رسان در خصوص تامین انشعاب و  راه اندازی استخر شهرک وحدت را خواستار شد و افزود: این استخر در سال‌های گذشته افتتاح شده اما به دلیل نداشتن انشعاب به بهره برداری نرسیده و مورد استفاده مردم قرار نگرفته است.

این مقام مسؤول ادامه داد: امیدواریم ادارات خدمات رسان با دریافت مبلغ ۱۰۰ میلیون تومان که از سوی اداره کل ورزش به عنوان پیش پرداخت تامین می‌شود، انشعابات مورد نیاز این مکان را وصل کنند و مابقی مبلغ انشعابات را نیز به صورت اقساطی در سال آتی از اداره ورزش دریافت کنند تا این مکان در اسرع وقت در دسترس عموم قرار گیرد. 

مدیر کل ورزش و جوانان البرز با تاکید بر لزوم استفاده از ظرفیت خیرین در توسعه سرانه‌های ورزشی استان، بیان کرد: با توجه به شرایط اقتصادی کشور استفاده از ظرفیت خیرین را مد نظر داریم که در این راستا انجمن خیرین ورزشی در استان تشکیل شده است. 

وی اضافه کرد: در راستای توسعه سرانه‌های ورزشی از سرمایه گذاران بخش خصوصی برای ایجاد مجموعه‌های ورزشی استقبال می‌کنیم و در خصوص اخذ موافقت اصولی و تسهیلات قابل ارائه همکاری لازم را با بخش خصوصی خواهیم داشت. 

مدیرکل ورزش و جوانان استان البرز افزود: البرز با ۵۰ سانتی‌متر سرانه ورزشی، دارای کمترین سرانه ورزشی در سطح کشور است و میزان فضاهای ورزشی روباز و سرپوشیده مربوط به اداره کل ورزش و جوانان البرز ۷ درصد است که نسبت به استاندار های لازم بسیار ضعیف است. 

این مقام مسؤول در خصوص برنامه‌ها و اقدامات اداره کل  ورزش و جوانان در حوزه ساماندهی امور جوانان، یادآور شد: در این راستا از طرح‌هایی که در حوزه اشتغال، کار آفرینی، ازدواج و سایر امور مرتبط به حوزه جوانان ارائه شود استقبال می‌کنیم و تامین اعتبار آن در شورای داوری وزارت ورزش مطرح و پیگیری می‌شود. 

وی افزود: همچنین در حوزه  برگزاری کارگاه‌های ازدواج به مبلغ یک میلیارد تومان با بانک کارآفرینی قرارداد داریم که برای برگزاری کارگاه‌های آموزشی ازدواج به صورت رایگان برای زوج‌های جوان اقدام می‌شود.

انتهای پیام/ج

منبع: فارس

کلیدواژه: مجتبی جانعلی مدیرکل ورزش و جوانان استان البرز ورزشگاه انقلاب کرج کل ورزش و جوانان سرانه های ورزشی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۶۶۱۲۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شرکت ۲۰ هزار نفر در المپیاد ورزشی فرهنگی بسیجیان مازندران

به گزارش خبرنگار مهر, سردار سیاوش مسلمی عصر چهارشنبه در آئین اختتامیه مرحله نهایی اولین المپیاد ورزشی، فرهنگی و علمی پایگاه‌های مقاومت بسیج استان مازندران جام شهید مدافع امنیت روح الله عجمیان که به میزبانی شهرستان فریدونکنار برگزار شد، از همه کسانی که در پایین‌ترین سطح برگزاری این مسابقات (پایگاه‌های مقاومت محلات) تا بخش و شهرستان زحمت کشیدند تا این برنامه در عرصه‌های علمی، ورزشی و فرهنگی برگزار شود تقدیر و تشکر کرد.

فرمانده سپاه کربلا افزود: طبیعتاً این اقدام صورت نمی‌گرفت مگر با همکاری و هم افزایی که بین بخش‌های اداره کل ورزش جوانان استان، اداره ورزش شهرستان‌ها، شوراها و شهرداری‌ها، دهیاران و بخشداری‌ها و همچنین فرماندهان نواحی، حوزه‌های مقاومت و پایگاه‌های مقاومت ایجاد و زمینه لازم را فراهم کردند.

وی از شرکت حدود ۲۰ هزار نفر در این مسابقات خبر داد و گفت: به موجب برگزاری این مسابقات فضای خوبی برای جوانان ایجاد شد و حضور جوانان در این عرصه‌ها برای جسم، روح، فکر و برای آینده کشور که موجبات افتخار آفرینی را فراهم می‌کند، نقطه قوتی است.

سردار مسلمی با بیان اینکه خدمت به مردم فقط معیشتی نیست، اظهار کرد: همه ما در هر سطوحی که مسئولیت داریم باید یکی از اصلی ترین دغدغه‌ها پرداختن به نسل جوان و خدمت به مردم باشد باتوجه به اینکه خدمت به مردم، فقط معیشتی نیست و عرصه‌های فرهنگی، اجتماعی، سیاسی، اعتقادی و ورزشی همه این سطح می‌تواند عرصه خدمتگزاری باشد.

فرمانده سپاه کربلا از ۱۴۴ سالن ورزشی که در اختیار بسیجیان قرار داده شده، خبر داد و افزود: امروز افتخارمان این است که در مجموعه بسیج در خدمت مردم باشیم و به عنوان بخشی از جامعه ورزشی در استان مازندران انجام وظیفه کنیم و تاکنون ۱۴۴ سالن ورزشی در خدمت جوانان بسیجی استان مازندران قرار داده شده است.

سردار مسلمی با اشاره به مسئولیت خویش در کسوت رئیس هیئت کشتی بسیج کشور بیان داشت: امروز در حوزه ورزش کشتی، مازندران به عنوان قطب کشتی ایران است بر همین مبنا برنامه ریزی هایی را با هیئت کشتی استان برقرار کرده‌ایم که لیگ کشتی استانی و چندین تیم را در لیگ برتر و دسته یک داشته باشیم و ان شاءالله بتوانیم بخشی از سهم خودمان را به عنوان آورده مجموعه سپاه در حوزه کشتی تقدیم علاقه مندان کشتی کنیم.

کد خبر 6088037

دیگر خبرها

  • وزیر ورزش و جوانان: ۵٠٠ میلیارد تومان برای نوسازی تجهیزات فدراسیون‌ها در نظر گرفته‌ایم
  • بهره برداری از دفتر بسیج ورزشکاران شهرستان ساری
  • هاشمی: نیم همت برای نوسازی تجهیزات فدراسیون‌ها درنظر گرفتیم
  • وزیر ورزش: هر فدراسیون باید اساسنامه تخصصی خود را داشته باشد/ ۱۲۰۰ میلیارد برای بازسازی آزادی
  • حضور منتخبان جامعه جوانان ورزشی در مناطق عملیاتی جنوب
  • شرکت ۲۰ هزار نفر در المپیاد ورزشی فرهنگی بسیجیان مازندران
  • وعدۀ افتتاح ورزشگاه خرم‌آباد در سفر دوم رئیس‌جمهور
  • ترافیک مرکز کرج با بهره برداری از امتداد بلوار ماهان کاهش می یابد/ متمم موافقت نامه باغ ارتش بزودی در شورای شهر کرج مطرح می شود
  • قهرمانان واقعی شهدا هستند
  • وضعیت جاده‌ها / ترافیک سنگین صبحگاهی در آزادراه‌های البرز