Web Analytics Made Easy - Statcounter

سید محمد مرتضوی در گفتگو با خبرنگار مهر اظهارکرد: امروز در شورای شهر مصوبه خرید، حمل، نصب و اجرای پروژه سورتمه شهربازی (مجتمع گردشگری تفریحی شهربازی گرگان) در سایت هزارپیچ مصوب شد.

وی افزود: طول تقریبی پروژه ۷۸۰ متر بوده و با اعتبار بالغ بر ۳۴ میلیارد تومان اجرا خواهد شد.

مرتضوی بیان کرد: سورتمه از کشور چین خریداری شده و شرکت سازنده مکلف است اقدامات لازم در حوزه استاندارد و بازرسی را انجام دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس شورای اسلامی شهر گرگان گفت: تمام مجوزات قانونی برای نصب و بهره‌برداری از دستگاه‌های اداری مربوطه در ایران هم باید اخذ شود.

مرتضوی با بیان اینکه سایر تجهیزات و ریل ها هم از کشورهای صاحب برند و معتبر تهیه می شود، اضافه کرد: مدت پیش بینی شده برای حمل دستگاه‌ها به سایت شهربازی چهارماه بوده و حدود دو الی سه هفته برای نصب زمان لازم است.

طبق گفته وی پایه‌ها و فونداسیون بر اساس نقشه های سازنده، توسط شهرداری اجرا خواهد شد.

رئیس شورای اسلامی شهر گرگان با بیان اینکه حدود پنج ماه آینده سورتمه آماده بهره برداری است، عنوان کرد: امیدواریم با نصب سورتمه و راه اندازی از آن سرمایه گذاران وارد بخش های دیگر شهربازی مانند ترن‌هوایی، تاب و سرسره، هتل، مجموعه هاای اقامتگاهی و واحدهای تجاری شوند.

کد خبر 5120537

منبع: مهر

کلیدواژه: گرگان محمد مرتضوی شهرداری گرگان شورای شهر گرگان ویروس کرونا شیراز کرمانشاه بوشهر آمار کرونا آلودگی هوا گرگان شهرکرد آیت الله مصباح یزدی مجلس شورای اسلامی خطبه های نماز جمعه شیوع کرونا شهرستان کرج قاسم سلیمانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۶۶۱۲۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خشم هواداران الاتحاد از بنزما و گایاردو

هواداران الاتحاد پس از شکست تیمشان برابر الهلال خواستار اخراج مارچلو گایاردو و فسخ قرارداد کریم بنزما شدند.

به گزارش ایسنا، الاتحاد فصلی ناامیدکننده را سپری می‌کند. حتی رفتن نونو سانتو و آمدن مارچلو گایاردو هم جواب نداد و نه‌تنها نتایج این تیم عربستانی را بهتر نکرد که بدتر هم کرده است. الاتحاد در نیمه‌نهایی جام حذفی عربستان با آنکه الهلال یک نیمه ۱۰ نفره بود باز هم با نتیجه دو بر یک شکست خورد تا دستش از جام کوتاه بماند.

به نوشته روزنامه سعودی‌ اسپورت، هواداران الاتحاد به‌شدت از نتایج تیمشان عصبانی‌اند و به همین خاطر خواستار اخراج گایاردو و فسخ قرارداد بنزما شده‌اند. بنزما که تابستان پیش به الاتحاد پیوست عملکرد خوبی در این تیم نداشته و بازی‌های زیادی را به خاطر آسیب‌دیدگی از دست داده است. او به بازی با الهلال هم نرسید و به خاطر آسیب‌دیدگی این بازی را هم از دست داد.

طبق اعلام سعودی اسپورت هواداران عصبانی الاتحاد خواستار اخراج پنج بازیکن خارجی تیم و جذب چهره‌های سرشناس در تابستان شده‌اند و به همین خاطر پیش‌بینی می‌شود این تیم در تابستان تغییرات زیادی داشته باشد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • آمادگی سرمایه گذار برای ساخت مدرن ترین شهربازی در نیشابور
  • نقش اصحاب رسانه در تبیین حفظ زیست عفیفانه و جایگاه متعالی زن، مادر و خانواده حائز اهمیت است
  • قلم قرمز سرمربی پرسپولیس روی نام ۲ بازیکن
  • پلمب ۱۲ مورد وسیله بازی در شهربازی‌های اردبیل
  • وزیر کار: دائمی شدن قراردادهای کارگری در نوبت رسیدگی هیئت دولت قرار گرفت
  • مرتضوی: اصلاح قانون کار و دائمی شدن قرارداد کارگران در نوبت رسیدگی هیات دولت
  • ۱۲ وسیله بازی در شهربازی‌های اردبیل پلمب شد
  • وزیر تعاون: بیکاران به زودی از طریق سامانه‌ای شناسایی می‌شوند
  • خشم هواداران الاتحاد از بنزما و گایاردو
  • یک «نقاشی» چگونه راز ساخت اهرام مصر را فاش کرد؟ (+عکس)