Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، در ادامه رقابت‌های دور رفت مرحله دوم لیگ برتر هندبال زنان امروز(سه شنبه) تیم‌های سنگ آهن بافق و کربنات سدیم فیروزآباد از ساعت ۱۰:۳۰ دقیقه صبح در تالار هندبال شهید قاسم سلیمانی واقع در فدراسیون هندبال به مصاف یکدیگر رفتند.

شاگردان ناهید غارسی در حالی پا به این مسابق گذاشته بودند که در دیدار اول خود برابر سپاهان مغلوب شده و در سوی دیگر تیم تحت هدایت سارا مرادی جوان در تیم کربنات سدیم نیز با شرایطی مشابه و پس از متحمل شدن شکست برابر تاسیسات دریایی برابر سنگ آهن صف آرایی کرده بودند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شاگردان غارسی پس از گذشت دقایقی از زمان بازی لحظه به لحظه مسلط تر شده و تیم جوان کربنات سدیم اسیر اندیشه‌های تهاجمی تیم تحت هدایت غارسی شد و نیمه اول در پایان با حساب ۱۳ بر هشت به سود بافقی ها به پایان رسید.

در نیمه دوم نیز تیم سنگ آهن به برتری خود ادامه داد و در نهایت با نتیجه ۲۸ بر ۲۳ پیروزی را از آن خود کرد.

در دومین دیدار نیز از ساعت ۱۳ امروز(سه شنبه) طلایی‌پوشان اصفهان در تالار هندبال شهید قاسم سلیمانی برابر تاسیسات دریایی صف‌آرایی کردند.

در ۱۰ دقیقه ابتدایی بازی تیم تاسیسات دریایی تهران توانست با اختلاف ۲ گل از طلایی‌پوشان پیشی بگیرد. در این دقایق بازیکنان سپاهان ۲ پنالتی را از دست دادند.

حملات تاسیسات دریایی بیشتر توسط مریم یوسفی بازیکن باتجربه و ملی‌پوش هندبال کشورمان تدارک دیده می‌شد؛ بازیکنی که به تنهایی چند گل برای تیمش به‌ثمر رساند.

در ۱۰ دقیقه پایانی نیمه نخست الناز قاسمی ملی پوش تیم سپاهان با مصدومیت از زمین خارج شد.

با شروع نیمه دوم اوضاع تغییر کرد و در حالیکه در ۱۰ دقیقه ابتدایی این نیمه تیم تاسیسات دریایی با ۳گل اختلاف از سپاهان پیش افتاده بود، در دقیقه ۱۴ نتیجه  ۱۷ بر ۱۳ به سود نماینده اصفهان روی اسکوربورد تالار هندبال شهید قاسم سلیمانی نقش بست.

در دقیقه ۲۰ راضیه سهرابی بازیکن کلیدی و باتجربه تاسیسات دریایی از زمین مسابقه اخراج شد.

این دیدار جذاب در نهایت با نتیجه ۲۵ بر ۱۹ به سود فولاد سپاهان به اتمام رسید.

برچسب‌ها فدراسیون هندبال علیرضا پاکدل لیگ برتر هندبال

منبع: ایرنا

کلیدواژه: فدراسیون هندبال علیرضا پاکدل لیگ برتر هندبال فدراسیون هندبال علیرضا پاکدل لیگ برتر هندبال اخبار کنکور تاسیسات دریایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۶۶۱۳۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازتاب پیروزی سپاهان در جام حذفی توسط سایت پرتغالی

به گزارش خبرنگار مهر، تیم‌های فوتبال سپاهان و آبی‌پوشان جنوب (استقلال ملاثانی) روز گذشته جمعه ۷ اردیبهشت و در مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی رو در روی هم قرار گرفتند که این بازی در پایان با نتیجه دو بر یک به سود زردپوشان به پایان رسید تا شاگردان «ژوزه» مورایس گام به دیدار مرحله یک چهارم نهایی بگذارند. این بازی در وقت‌های قانونی ۹۰ دقیقه با تساوی یک بر یک به پایان رسید اما در نیمه دوم وقت‌های اضافه، رامین رضائیان توانست در دقیقه ۱۱۸ و از روی نقطه پنالتی گل پیروزی بخش تیمش را به ثمر برساند.

سایت پرتغالی «flashscore» در این رابطه نوشت: تیم سپاهان میهمان این بازی بود و همانطور که انتظار می‌رفت، بازی را بهتر آغاز کرد و از قدرت بالایی برخوردار بود و در نیمه اول توسط کاوه رضایی در دقیقه ۴۰ به گل رسید. در نیمه دوم نیز همه انتظار پایان بازی را داشتند که پاک پرور بازیکن تیم استقلال ملاثانی در دقایق پایانی گل تساوی را برای تیمش وارد دروازه سپاهان کرد.

در نهایت سپاهان توانست در وقت‌های اضافه گل صعود به مرحله یک چهارم نهایی را به ثمر برساند تا «ژوزه مورایس» در این بازی نیز سربلند از زمین خارج شود. مورایس و شاگردانش هفته آینده دیداری حساس با پرسپولیس دارند که این بازی ممکن است سرنوشت قهرمانی در لیگ ایران را تعیین کند.

کد خبر 6089449

دیگر خبرها

  • برتری تیم فوتسال ایران برابر تایلند در نیمه اول +ویدئو
  • قاسمپور: خط دفاع پرسپولیس سردرگم است/ آلومینیوم چیزی برای از دست دادن نداشت
  • دفاع متزلزل پرسپولیس پیش از جدال حساس با سپاهان
  • بازتاب پیروزی سپاهان در جام حذفی توسط سایت پرتغالی
  • سپاهان نزدیک‌تر از همیشه به جام قهرمانی
  • ژست برنده اکبرپور در خوش و بش با سپاهانی‌ها!
  • تیم فوتبال سپاهان راهی یک چهارم نهایی شد
  • جدال نوراللهی و اینیستا برنده نداشت
  • آقای گل سپاهان را راهی یک چهارم نهایی کرد
  • پیروزی سپاهان در نیمه اول برابر آبی پوشان جنوب