Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون سلامت، اصلاح و تربیت زندان‌های استان تهران اعلام کرد: با همکاری اداره کل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان، مجوز مراکز یادگیری محلی برای زندانیان بی‌سواد یا کم سواد ندامتگاه های زنان و تهران بزرگ صادر می شود. 

به گزارش ایسنا، علی اسمعیلی با تأکید بر ضرورت توسعه همکاری های متقابل زندان های استان تهران و آموزش و پرورش در جهت فراهم نمودن زمینه های تحصیل مددجویان اظهار داشت: تحصیل بیشترین تاثیر را بعد از خانواده بر روح و روان افراد گذاشته، شخصیت اجتماعی و فرهنگی در محیط های آموزشی پایه گذاری می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به همین دلیل در امر اصلاح و تربیت، به تحصیل و آموزش توجه ویژه اعمال می گردد.

معاون سلامت، اصلاح و تربیت زندانهای استان تهران ادامه داد: در همین راستا، جلسه کارگروه مشترک ادارات کل زندان های استان تهران و آموزش و پرورش شهرستان های استان در سالن اجلاس مرکز آموزشی و پژوهشی منطقه 7 برگزار شد که طی آن تفاهمنامه های این دو اداره کل در حوزه سوادآموزی به روزرسانی شده، راهکارهای جدید مورد بررسی قرار گیرد و همکاری این دو نهاد، گسترش می یابد.

وی همچنین گفت: طی جلسه کارگروه که با حضور زینالی معاون سوادآموزی و هاشمی معاون متوسطه اداره کل آموزش و پرورش شهرستان‌های تهران، اسفندیار رئیس اداره دوره های سوادآموزی، قهاری رئیس اداره واگذاریها، افضلی  رئیس آموزش و پرورش منطقه کهریزک و حیدری رئیس آموزش و پرورش منطقه فشافویه، ایزدپرست رئیس اداره فرهنگی تربیتی و رحیمی مسئول آموزش زندان های استان تهران و کارشناسان این حوزه برگزار شد، مقرر گردید مجوز مرکز یادگیری محلی برای زندانیان بیسواد یا کم سواد ندامتگاه های زنان و تهران بزرگ صادر شود که این مرکز می تواند تمام امور ثبت نام زندانی از دوره سوادآموزی، تحکیم و انتقال را انجام دهد.

اسمعیلی تصریح کرد: با توجه به زمان کوتاه اقامت برخی از زندانیان در زندان، مقرر گردید مجوز اجرای طرح جامع جهت مددجویان ندامتگاه های زنان و تهران بزرگ نیز به صورت ویژه در جلسه کمیسیون خاص آموزش و پرورش بررسی شود تا مددجویان بتوانند به صورت یک جا و در کمترین بازه زمانی با شرکت در آزمون مذکور، مدارک تحصیلی پایه ششم و دوره متوسطه اول را بدون درج نام زندان دریافت نمایند.

براساس این گزارش، پس از برگزاری جلسه کارگروه، به منظور آشنایی با محیط آموزشی زندان‌ها و رفع مشکلات تحصیلی مددجویان، در ندامتگاه زنان استان تهران حضور یافته، از بخش‌های مختلف این مرکز مانند هنرستان فرزانگان، کارگاه های اشتغال و حرفه آموزی، کلاس های فرهنگی تربیتی، آمفی تئاتر و کتابخانه مرکزی بازدید کردند. 

انتهای پیام 

منبع: ایسنا

کلیدواژه: زندان اداره کل زندان های استان تهران آموزش پرورش زندان های استان تهران آموزش و پرورش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۶۶۱۵۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تحویل بیش از ۳۸۰ دستگاه کولر به مدارس خوزستان

  به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان، محمد سعیدی پور با تاکید بر عزم راسخ نهضت مدرسه سازی در خوزستان، گفت: عمل به فرامین مقام معظم رهبری باهدف انتشار امید آفرینی و عدالت آموزشی در نظام تعلیم و تربیت راهبرد اصلی ما در اداره کل نوسازی مدارس است.   وی با بیان اینکه خدمت به آینده سازان کشور از افتخارات ما در اداره کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس خوزستان است، افزود: خداوند را شاکریم که در سال گذشته با همت و مدیریت جهادی و جذب مشارکت خیرین مدرسه ساز، توانستیم ۷۰۰کلاس درس را تحویل دانش آموزان خوزستانی دهیم.   سعیدی پور ادامه داد: تجهیز مدارس استان یکی از وظایف و تکالیف اساسی است که ما در این اداره کل پیگیری می‌کنیم. بالاخص توزیع تجهیزات سرمایشی و گرمایشی که براساس شاخص‌هایی ازجمله؛ اعتبارات استانی تخصیص یافته هر شهرستان،  تعداد کلاس تحویلی هر شهرستان، اقیلم آب و هوایی هر شهرستان، نیاز سنجی اعلام شده از سوی مدیران آموزش و پرورش هر منطقه، مصوبات تعیین شده سفر‌های مقامات استانی و کشوری به هر شهرستان  از جمله سفر ریاست جمهوری، وزیر آموزش و پرورش، ریاست سازمان نوسازی کشور و استاندار انجام می‌شود.   مدیر کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس خوزستان با اشاره به تحویل ۳۸۹ دستگاه کولر در یکسال اخیر به ۵ شهرستان، اضافه کرد: از این تعداد، ۱۰۶ کولر در رامهرمز، ۸۲ دستگاه در باغملک، ۷۵ دستگاه در بهبهان، ۷۰ دستگاه در شوش و ۵۶ دستگاه در مسجدسلیمان توزیع شد.   وی می‌گوید: ما در استان خوزستان به واسطه اقلیم آب و هوایی متنوع، در حوزه توزیع تجهیزات (سرمایشی و گرمایشی) با رعایت عدالت از برنامه ریزی منجسمی بهره‌مند هستیم.   سعیدی پور در پایان یادآور شد: وظیفه ما ایجاد بستر مناسب برای ارتقای کیفیت آموزش و‌پرورش و عدالت آموزشی در مناطق محروم و کم برخوردار  در استان خوزستان است؛ و برای رسیدن به این اهداف از هیچ تلاشی فروگذار نخواهیم کرد.

دیگر خبرها

  • تحویل بیش از ۳۸۰ دستگاه کولر به مدارس خوزستان
  • برگزاری آزمون استخدامی مشاغل کیفیت‌بخشی وزارت آموزش و پرورش
  • برگزاری آزمون استخدامی وزارت آموزش و پرورش توسط جهاددانشگاهی
  • برگزاری آزمون استخدامی مشاغل کیفیت‌بخشی وزارت آموزش و پرورش توسط جهاددانشگاهی
  • آموزش و پرورش را براساس سند تحول بنیادین اداره خواهیم کرد
  • شهرداری ایروان مایل به همکاری با اصفهان در حوزه‌های فرهنگی، اجتماعی و ورزشی است
  • اعتبارات خوبی برای به آموزش و پرورش بوشهر اختصاص یافت
  • بهره‌برداری از ۱۲ طرح و اهدای جهیزیه در زندان‌های هرمزگان
  • ۷۰ درصد مدارس شهرستان قوچان فرسوده است
  • رئیس شورای اسلامی شهر سمنان : اداره کل زندان‌ها از حساب شهرداری ۹۰۰ میلیون برداشت با آنکه به شهرداری بدهکار است