Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا- نخست وزیر تشکیلات خودگردان فلسطین، تهدید کرد کشور‌هایی که محصولات شهرک‌های صهیونیستی را خریداری می‌کنند، تحت تعقیب قضایی قرار خواهند گرفت.
به گزارش خبرگزاری آریا به نقل از شبکه تلویزیونی الجزیره، نخست وزیر تشکیلات خودگردان فلسطین، با اشاره به اینکه واردات کالا‌های تولید شده در شهرک‌های صهیونیستی، نقض قوانین بین المللی است، تهدید کرد کشور‌هایی که محصولات این شهرک‌ها را خریداری می‌کنند، تحت تعقیب قضایی قرار خواهند گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


محمد اشتیه، به کشور‌هایی که کالا‌های تولید شده در داخل شهرک‌های احداث شده در زمین‌های اشغالی کرانه باختری را تولید می‌کنند، هشدار داد تحت پیگرد قضایی قرار خواهند گرفت.
اشتیه در ابتدای جلسه هفتگی کابینه فلسطین در رام الله، گفت: تعامل با شهرک ها، نقض قوانین بین المللی است.
وی افزود: خبر‌ها درباره اقدام بعضی کشور‌های عربی در وارد کردن روغن زیتون و عسل از شهرک‌ها در کرانه باختری، در حالی منتشر می‌شود که کشور‌های غیرعربی حاضر به وارد کردن این محصولات نیستند. این اقدام، بیانگر نادیده گرفتن مصیبت اشغالگری و جنایت‌های آن و بی توجهی به ظلم در حق فلسطینی‌ها یا درک نکردن این مسئله است که این شهرک‌ها و تعامل با آنها، بر خلاف قوانین بین المللی است و هر کسی این اقدام را انجام دهد، خودش را با احتمال پیگرد کیفری و حقوقی در دادگاه‌های بین المللی قرار خواهد داد و بدون شک ما این کار را انجام خواهیم داد.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: واردات صهیونیستی بین المللی شهرک ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۶۶۱۶۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تداوم تظاهرات هزاران صهیونیست ضد نتانیاهو در تل‌آویو

به گزارش خبرگزاری مهر، به نقل از المیادین، هزاران نفر از ساکنان سرزمین‌های اشغالی، عصر امروز (دوشنبه) با تجمع در خیابان کاپلان تل‌آویو علیه نخست وزیر این رژیم شعار سرداده و خواستار برگزاری انتخابات زودهنگام شدند.

در همین ارتباط، روزنامه صهیونیستی یدیعوت آحارنوت از تظاهرات هزاران شهرک نشین در تل آویو خبر داد.

به گزارش این روزنامه صهیونیستی، خواسته اصلی تظاهرات کنندگان مبادله اسرا با مقاومت در غزه و تعویق عملیات نظامی علیه رفح است.

معترضان همچنین با سر دادن شعارهایی، خواستار امضای توافق تبادل اسرا با جنبش حماس و بازگرداندن اسرای صهیونیست از نوار غزه شدند.

شهرک‌نشینان دیشب هم در اعتراض به سیاست‌های بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر رژیم صهیونیستی و عدم انعقاد توافقی برای آزادی اسیران از غزه تظاهرات کردند.

دیشب هم هزاران صهیونیست در خیابان «کاپلان» در تل‌آویو تجمع کرده و خواستار برگزاری انتخابات زود هنگام شدند.

کد خبر 6092586

دیگر خبرها

  • تداوم تظاهرات هزاران صهیونیست ضد نتانیاهو در تل‌آویو
  • سناتور آمریکایی ارزیابی دولت از جنگ غزه را زیر سئوال برد
  • کالا‌های وارداتی که دلارشان ارزان ماند؛ اما تورمشان قد کشید
  • کالا‌های وارداتی که دلارشان ارزان ماند؛ اما تورمشان قد کشید/ رانت ارزی به سود مردم یا وارداتچی ها؟
  • اسیر صهیونیست: احساس می‌کنیم ما را رها کرده‌اید+ فیلم
  • تامین ارز واردات کالا‌های اساسی از ۴.۲ میلیارد دلار گذشت
  • جزئیات دیدار و گفتگوی مقام بلندپایه نظامی ایران با وزیر دفاع بلاروس
  • گمرک به جای بانک مرکزی، شفاف سازی کرد/ ۲۴ میلیارد دلار برای ۱۰۰ واردکننده/ لیست دقیق دریافت کنندگان دلار ۲۸۵۰۰ تومانی را منتشر کنید
  • احتمال کاهش عرضه لپ تاپ؛ بازار راکد و متقاضی بلاتکلیف است
  • گمرک به جای بانک مرکزی، شفاف سازی کرد/ ۶۶ میلیارد دلار برای ۱۰۰ واردکننده/ لیست دقیق دریافت کنندگان دلار ۲۸۵۰۰ تومانی را منتشر کنید