Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرکلانتر یکم پلیس پیشگیری تهران از بازداشت سه سارقی خبر داد که با هم بردار بودند و گفت: این سارقان با تصادف ساختگی با خودرهایی مانند پورشه، مالباخته را متقاعد می‌کردند که وی در تصادف مقصر است و به این ترتیب از آنها تا سه میلیون تومان خسارت می‌گرفتند. - اخبار اجتماعی -

سرهنگ محمد کالوسی در گفت‌وگو با خبرنگار انتظامی باشگاه خبرنگاران پویا با اعلام خبر بازداشت سارقانی که با تصادف ساختگی اقدام به اخاذی از شهروندان می‌کردند، اظهار کرد: مأموران کلانتری 123 نیاوران موفق به بازداشت سه برادری شدند که با ایجاد تصادفات ساختگی، اقدام به اخاذی از شهروندان می‌کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرکلانتر یکم پلیس پیشگیری تهران بزرگ افزود: این سه برادر با خودروی پژو 405 و تردد در مناطق شمال تهران عمدتاً با خودروهای گران‌قیمت مانند پورشه تصادف ساختگی ایجاد می‌کردند و این تصادفات به نحوی طراحی می‌شد که خودروی مالباخته در آن مقصر شناخته شود یعنی متهمان سعی بر این داشتند که خودروهای مالباختگان در عقب خودروی آنها قرار گرفته باشد.

وی تصریح کرد: این برادرها پس از ایجاد تصادف، از خودروی پژو 405 پیاده شده و با رانندگان خودروهایی که با آنها تصادف کرده بودند، صحبت کرده و به نوعی آنها را متقاعد می‌کردند که مقصر هستند و از 500 هزار تومان تا سه میلیون تومان از مالباختگان خسارت گرفته بودند.

این مقام انتظامی ادامه داد: تاکنون در بررسی‌های انتظامی مشخص شده که این متهمان 67 مورد تصادف ساختگی را انجام داده و این تصادفات را در سررسیدی به ثبت رسانده بودند.

کالوسی با بیان اینکه این متهمان در دو ماه اخیر موفق به اخاذی 170 میلیون تومانی از مالباختگان شده بودند، خاطرنشان کرد: متهمان با مالباخته توافق می‌کردند که پلیس در صحنه حضور پیدا می‌کند و پس از شکایت دو نفر در کلانتری 123 نیاوران از متهمان، موفق به شناسایی و بازداشت آنها شدیم.

سرکلانتر یکم پلیس پیشگیری تهران بزرگ متذکر شد: این متهمان روز گذشته در طرحی در میدان نیاوران بازداشت شدند.

تهران| کشف 130 قبضه شبه‌سلاح + تصاویرپلیس با "صاعقه" بر سر حاملان سلاح سرد فرود آمد + تصاویر

انتهای پیام/

 

منبع: تسنیم

کلیدواژه: کلانتری پلیس پیشگیری راهور پلیس 110 عملیات پلیس کشفیات کشفیات پلیس پلیس کلانتری پلیس پیشگیری راهور پلیس 110 عملیات پلیس کشفیات کشفیات پلیس پلیس تصادف ساختگی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۶۶۱۸۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خودروهای الکتریکی آینده به صحنه آمدند

بزرگترین نمایشگاه خودروی چین آینده تمام برقی را به نمایش می‌گذارد و البته برندهای محلی غالب هستند.

به گزارش ایسنا، بزرگترین نمایشگاه خودروی چین روز پنجشنبه (۲۵ آوریل) در پکن آغاز به کار کرده و معروف‌ترین های خودرو، جدیدترین خودروهای الکتریکی خود را به نمایش گذاشتند که نشان می‌دهد چگونه بزرگ‌ترین بازار خودروی جهان در حال حاضر و بدون توجه به گذشته، در وضعیت کاملاً الکتریکی قرار دارد.

برگزارکنندگان اعلام کردند که خودروسازان قرار است  ۱۱۷ مدل جدید در مقابل ۹۳ مدل سال گذشته را در نمایشگاه شانگهای ارائه کنند، در حالی که در مجموع ۲۷۸ خودروی جدید انرژی نو به نمایش گذاشته خواهند شد که ۷ مورد بیشتر از سال گذشته است.

این نمایشگاه که تا اوایل ماه آینده برگزار می‌شود، در حالی برگزار شده که فروش خودروهای انرژی نو در اوایل آوریل به نقطه عطفی رسید و بیش از ۵۰ درصد از خودروهای فروخته شده در چین را تشکیل داد. خودروسازان تلاش می‌کنند با اعلام مدل‌های جدیدتر و ارزان‌تر و تبلیغات، از یک جنگ قیمتی یک ساله که حاشیه سود را کاهش داده  و فروش افزایش یافته است، عقب نمانند.

در نمایشگاه خودروی پکن، بدون شک علاقه‌ای به خودروهای بنزینی نیست. ویلیام لی، بنیانگذار و مدیر عامل شرکت چینی خودروهای برقی نیو به رویترز گفت همه به دنبال جدیدترین فناوری‌ها در هوشمندسازی و خودروهای برقی هستند. اگر به این نمایشگاه سری بزنید دیگر در مورد خودروهای برقی شک نخواهید کرد زیرا این در واقع آینده نیست، بلکه همان چیزی است که در حال حاضر در حال وقوع است.

ازدحام جمعیت غرفه‌های تولیدکنندگان چینی مانند بی‌وای‌دی و شرکت تازه وارد در صنعت شیائومی قابل ملاحظه است. لی جون، مدیرعامل شیائومی گفت که تعداد سفارش‌های ثبت‌شده برای سدان SU۷ اسپورت این شرکت به ۷۵ هزار و ۷۲۳ دستگاه رسیده است.

بی‌وای‌دی، بزرگ‌ترین سازنده خودروهای برقی جهان، برندهای پریمیوم یانگ‌وانگ و دنزا خود را به‌شدت تبلیغ کرد و سعی داشت تصویر خود را به عنوان یک خودروساز ارزان‌قیمت از بین ببرد. همچنین Ocean-M، یک هاچ بک دیفرانسیل عقب اسپرت با قیمت ۲۰ هزار و ۶۹۹ تا ۲۷ هزار و ۵۹۸ دلار آمریکا را اعلام کرد که اولین خودروی تولیدشده بر روی پلت فرم جدید تمام الکتریکی خواهد بود. این خودروی سایز متوسط طبقه متوسط چین را هدف قرار می‌دهد و بسیار کمتر از قیمت خودروهای برقی رایج در آمریکای شمالی و اروپا به فروش می‌رسد.

خودروسازان خارجی که در تلاش برای بازنشانی راهبردهای خود در چین هستند، برنامه‌هایی را برای سرمایه‌گذاری بیشتر در تولید و تحقیقات محلی اعلام کردند و نیسان موتور و مزدا موتور ژاپن از خودروهای طراحی‌شده برای رانندگان چینی رونمایی کردند.

خودروساز آمریکایی جنرال موتورز برای اولین‌بار خودروهای موتورهای سنتی را از خط تولید خود کنار گذاشت، در حالی که مرسدس بنز آلمان با نمایش تعداد انگشت شماری از خودروهای برقی جدید، شایعات مبنی بر کنار گذاشتن برقی‌سازی را رد کرد.

تسلا دوباره از نمایشگاه صرف نظر کرد. آخرین شرکت آن در نمایشگاه در سال ۲۰۲۱ بود.

رئیس شرکت خودروسازی گریت وال موتور گفت با ورود صنعت خودروسازی چین به عصر جدیدی از جهانی‌شدن و قدرت رو به رشد برندهای داخلی چینی، حرکت وسایل نقلیه چینی به صحنه جهانی نیز به روند جدیدی تبدیل شده است. سیستم‌های کمک رانندگی پیشرفته طراحی شده داخلی مشابه فناوری خودران تسلا (FSD) نیز توسط چندین خودروساز به‌عنوان نقاط کلیدی فروش به بازار عرضه شد.

بی‌وای‌دی اعلام کرد که در سه ماهه دوم دو مدل  را در بازار انبوه سری Dynasty و Ocean مجهز به سیستم کمکی رانندگی پیشرفته خود (ADAS) عرضه خواهد کرد، در حالی که اکسپنگ گفت که به طور مداوم نرم‌افزار را با سرعتی فوق‌العاده سریع ارتقا خواهد داد که آن را از رقبا جلوتر می‌کند.

بر اساس گزارش رویترز، شرکت خودروسازی چینی گروه گاک اعلام کرد که از ژانویه ۲۰۲۵ مدل‌های پرچمدار مجهز به سیستم پیشرفته همیار راننده(ADAS) هوآوی را روانه بازار خواهد کرد. این یکی از هفت برند خودروساز دولتی است که برای استفاده از فناوری ADAS هوآوی با هوآوی همکاری کردند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • اتفاق تلخ در بسکتبال/ سومین نوجوان حادثه تصادف هم پر کشید
  • بازداشت سرایدار خیانتکار یک مزون در شمال تهران
  • جذب دانشجویان توسط صاحبان صنایع از طریق سامانه سیب
  • خودروهای الکتریکی آینده به صحنه آمدند
  • لحظه تصادف و واژگونی خودروی وزیر امنیت داخلی اسرائیل + فیلم
  • وزیر امنیت داخلی اسرائیلی تصادف کرد؛ وضعیت او وخیم است
  • این خودروی لاکچری رسما رونمایی شد
  • نگهداری مواد مخدر توسط فرزند معاون سابق قوه قضائیه؟ | افشای راز خودروهای مازراتی، پورشه و بنز در جلسه دادگاه | عصبانیت آقازاده از انتشار اعترافات!
  • نمایشگاه خودروی پکن ۲۰۲۴ آغاز شد+ عکس
  • دستگیری سارقان لوازم خودرو در چیتگر