Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش روز سه شنبه سازمان سنجش آموزش کشور، این سازمان در اطلاعیه‌ای عنوان کرد: ضرورت دارد که همه متقاضیان در مهلت در نظر گرفته شده و پس از مطالعه دقیق دفترچه راهنمای ثبت‌نام و انتخاب رشته وفراهم کردن مدارک و اطلاعات مورد نیاز ثبت‌نام، به پایگاه اطلاع رسانی این سازمان به نشانی:  www.sanjesh.org مراجعه و نسبت به ثبت‌نام اقدام کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 با توجه به اینکه ثبت نام و انتخاب رشته در این آزمون در یک مرحله انجام می‌شود، متقاضیان می‌بایست همزمان با ثبت‌نام، نسبت به درج رشته محل های تحصیلی خود در فرم تقاضانامه اینترنتی با توجه به رشته های اعلام شده در دفترچه راهنما، اقدام کنند.

در بخش دیگری از این اطلاعیه آمده است: اطلاعیه تکمیلی و همچنین دفترچه راهنمای ثبت‌نام و انتخاب رشته، همزمان با شروع ثبت‌نام در روز یکشنبه مورخ (بیست و سوم خردادماه یکهزار و چهارصد) روی درگاه اطلاع رسانی این سازمان قرار خواهد گرفت. متقاضیان لازم است برای اطلاع از شرایط و ضوابط شرکت در این آزمون و نوع پذیرش رشته‌های امتحانی با آزمون و یا براساس سوابق تحصیلی «بدون آزمون»، دفترچه راهنمای مذکور را به دقت مطالعه کنند. 

در بخش دیگری از این اطلاعیه عنوان شده است: پذیرش دانشجو در رشته‌های تحصیلی غیرپزشکی دانشگاه آزاد اسلامی و رشته‌های تحصیلی مهندسی بهداشت محیط دانشگاه مذکور، صرفاً براساس سوابق تحصیلی (معدل کل دوره کاردانی) متقاضیان و در سایر رشته‌های گروه پزشکی این دانشگاه (شامل: تکنولوژی اتاق عمل، بهداشت عمومی، علوم آزمایشگاهی و مامایی )، براساس آزمون صورت می‌گیرد. تاریخ، نحوه انتخاب رشته و همچنین کدرشته محل‌های دانشگاه آزاد اسلامی، متعاقباً از طریق درگاه اطلاع رسانی  مرکز  سنجش و پذیرش دانشگاه مذکور به اطلاع متقاضیان علاقه‌مند خواهد رسید.

در بخش دیگری آمده است: آزمون آن دسته از رشته‌هایی که پذیرش آنها به صورت «با آزمون» است، در روز جمعه مورخ (بیست و دوم مردادماه هزار و چهارصد) برگزار خواهد شد. فهرست رشته‌های امتحانی با ذکر نوع پذیرش آنها به شرح جداول شماره ۱ و ۲ ذیل اعلام می‌شود:

برچسب‌ها دانشجو کاردانی نظام جدید سازمان سنجش آموزش کشور کنکور

منبع: ایرنا

کلیدواژه: دانشجو کاردانی نظام جدید سازمان سنجش آموزش کشور دانشجو کاردانی نظام جدید سازمان سنجش آموزش کشور کنکور اخبار کنکور انتخاب رشته ثبت نام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۶۶۲۰۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نمایشگاهی از معرفی هفته مشاغل در آران وبیدگل

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکزاصفهان؛ معاون آموزشی آموزش و پرورش آران و بیدگل، ۵۱ درصد از دانش آموزان این شهرستان را مشغول به تحصیل در رشته‌های فنی وحرفه‌ای دانست وگفت: این نمایشگاه به منظور آماده‌سازی دانش‌آموزان برای انتخاب آگاهانه رشته تحصیلی در دوره متوسطه دوم بر اساس استعداد، توانایی، علاقه و نیاز‌های جامعه و آشناسازی آنان با رشته‌های تحصیلی و مشاغل راه اندازی شده است.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی


مرتضی جمشیدی افزود: این رویداد در قالب ۱۴ غرفه دستاورد‌های هنرجویان هنرستان‌های فنی و حرفه‌ای و در رشته‌های فتو گرافیک، خیاطی، معماری و حسابداری و کامپیوتررا روایت می‌کند.
این نمایشگاه تا فردا از ساعت ۸ صبح تا ۱۳ در محل هنرستان امام خامنه‌ای برای بازدید دانش آموزان دایر است.

دیگر خبرها

  • روز ماما در سال ۱۴۰۳ چه روزیه + تاریخ، معرفی رشته مامایی و بازار کار
  • فرصت تغییر محل آزمون پایان ترم برای پیام‌نوری‌ها
  • نمایشگاهی از معرفی هفته مشاغل در آران وبیدگل
  • مهلت انتخاب رشته دکتری، امروز به پایان می رسد
  • امروز، آخرین مهلت انتخاب رشته دکتری
  • رشته های دانشگاهی را به سمت نیازهای جامعه سوق دهیم
  • رقابت پرمتقاضی‌ترین رشته های کنکور آغاز شد
  • آغاز ماراتن پرمتقاضی‌ترین رشته‌های کنکور
  • رقابت پرمتقاضی‌ترین رشته‌های کنکور آغاز شد
  • کنکور ۱۴۰۳ شروع شد | نتایج اولیه در این تاریخ منتشر می‌شود