Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاونت توسعه مدیریت و منابع سازمان انتقال خون ایران در خصوص اطلاعیه جذب نیرو در این سازمان، گفت: آگهی استخدامی جذب ۲۰۰ نفر به صورت استخدام پیمانی در سایت سازمان سنجش منتشر شده و متقاضیان می توانند از ۲۲ تا ۲۵ دی در آزمون استخدامی ثبت نام کنند.

به گزارش ایسنا و بنا بر اعلام روابط عمومی وزارت بهداشت، سازمان انتقال خون در اطلاعیه ای آورده است:« به اطلاع کلیه متقاضیان ثبت نام آزمون استخدامی دانشگاه های علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی کشور سال ۱۳۹۹ می رساند سازمان انتقال خون ایران به منظور تشکیل کادر فنی و اداری خود در رشته های مختلف اقدام به نشر آگهی استخدامی جهت جذب ۲۰۰ نفر به صورت استخدام پیمانی نموده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ثبت نام این آزمون روز دوشنبه مورخ ۹۹/۱۰/۲۲ در سایت سازمان سنجش به نشانی www.sanjesh.org قسمت سایر آزمون های استخدامی شروع و تا ساعت ۲۴ روز پنج شنبه مورخ ۹۹/۱۰/۲۵ ادامه خواهد یافت. متقاضیان می توانند با توجه به شرایط احراز در مهلت مقرر برای شرکت در آزمون مذکور ثبت نام نمایند.

بدیهی است این مهلت به هیچ وجه قابل تمدید نخواهد بود.»

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: سازمان انتقال خون سازمان انتقال خون ثبت نام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۶۶۲۲۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رقایت بیش از ۱۱ هزار نفر در آزمون استخدامی آموزش و پرورش

داود موسویان با بیان اینکه این آزمون در پنج حوزه امتحانی در شهر‌های یاسوج، دوگنبدان و دهدشت برگزار شد، گفت: از این تعداد شرکت کننده ۷ هزار و ۹۱۰ نفر آقا و ۳ هزار و ۲۴۱ نفر خانم هستند.  

وی با اشاره به برگزاری هر چه با کیفیت‌تر این آزمون گفت: اولین بار است که این آزمون با این حجم شرکت کننده به صورت مطلوب در استان برگزار می‌شود.  

باشگاه خبرنگاران جوان کهگیلویه و بویراحمد یاسوج

دیگر خبرها

  • اخذ سهمیه استخدام ۵۷۷۶ معلم در شهرستان های استان تهران
  • اعلام نتایج آزمون استخدام مشاور و معلم ورزش تا نیمه خرداد
  • رقابت بیش از ۱۱ هزار نفر در آزمون استخدامی آموزش و پرورش
  • جهاددانشگاهی متولی برگزاری آزمون کتبی استخدام در آموزش و پرورش است/ تشریح مراحل مصاحبه و گزینش
  • برگزاری آزمون گسترده استخدامی مشاغل کیفیت بخشی وزارت آموزش و پرورش توسط جهاد دانشگاهی هرمزگان
  • آزمون استخدامی آموزش و پرورش با رقابت ۹۴۲۵ داوطلب در گیلان برگزار شد
  • رقایت بیش از ۱۱ هزار نفر در آزمون استخدامی آموزش و پرورش
  • اولین آزمون استخدامی سال ۱۴۰۳ برگزار شد
  • رقایت بیش از ۱۱ هزار نفر در آزمون پرورش استخدامی آموزش و پرورش
  • برگزاری آزمون استخدامی آموزش و پرورش در فارس