Web Analytics Made Easy - Statcounter

یک عضو ائتلاف الفتح با بیان اینکه هیچ شهروند عراقی با حضور نظامیان آمریکایی موافق نیستند، تصریح کرد از نظر ملت عراق، نظامیان آمریکایی اشغالگر به شمار می‌روند. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم به نقل از شبکه العهد عراق، «احمد الکنانی» نماینده ائتلاف الفتح با تاکید بر اینکه هیچ شهروند عراقی‌، خواهان حضور آمریکایی‌ها در کشورشان نیست، خاطر نشان کرد این نیروها از دیدگاه ملت ما اشغالگر به شمار می‌روند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

جدیدترین خبرها و تحلیل‌های ایران و جهان را در کانال تلگرامی تسنیم بخوانید. (کلیک کنید)

الکنانی افزود عراق از دیدگاهی ملی و یکپارچه بی‌بهره است و بعضی از احزاب سیاسی از جناح‌های خارجی دستور می‌گیرند.

جدیدترین خبرها و تحلیل‌های ایران و جهان را در صفحه اینستاگرامی تسنیم بخوانید. (کلیک کنید)

وی تصریح کرد یگان‌های مقاومت از دل ملت عراق به وجود آمده‌اند و به فرایندهای سیاسی معتقدند.

عراق|تاکید نمایندگان پارلمان بر خروج نظامیان آمریکا و پایان دخالت‌ها در عراق

«حسن فدعم» یکی دیگر از نمایندگان پارلمان عراق خاطر نشان کرد همه رهبران سیاسی با اخراج نظامیان آمریکایی موافق هستند، اما بعضی از آنها از اعلام آن اجتناب می‌ورزند.

خبر دیگر اینکه خبرگزاری رسمی سوریه(سانا) از  اقدام نظامیان اشغالگر آمریکایی در قاچاق محصول جو متعلق به ملت سوریه به خاک عراق خبر داد. بر اساس این گزارش، نظامیان آمریکایی یک محموله‌ جو مسروقه را از طریق گذرگاه الولید در روستای الیعربیه در الحسکه سوریه، به مناطق شمالی عراق منتقل کردند.

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: اخبار آمریکا اخبار عراق اخبار آمریکا اخبار عراق نظامیان آمریکایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۶۶۴۱۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نتانیاهو از پیگرد قضایی و سیاسی پس از جنگ می‌ترسد

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از شهاب نیوز، «خلیل الحیه» نایب رئیس جنبش مقاومت اسلامی فلسطین در غزه اعلام کرد که طوفان الاقصی یک ضربه پیش‌دستانه نسبت به حمله رژیم اشغالگر صهیونیستی علیه غزه بود و این عملیات توانست مساله فلسطین را در جهان زنده کند.

الحیه گفت: مقاومت جعلی‌بودن و دروغ‌پردازی‌های رژیم اشغالگر را برملا ساخت. هدف ما در هفتم اکتبر عملیاتی محدود بود. ما قصد داشتیم شماری از نظامیان را برای مبادله با اسیران خود به اسارت در آوریم، اما در نتیجه آن لشگر غزه ارتش رژیم صهیونیستی کاملاً از هم فروپاشید.

وی افزود: رژیم اشغالگر صهیونیستی پس از طوفان الاقصی به لرزه درآمد، با عدم اعتماد مواجه شد و سرویس‌های امنیتی آن از هم پاشید. به همین دلیل آمریکا برای نجات این رژیم شکست‌خورده شتافت.

الحیه گفت: رژیم اشغالگر خواست با کوچاندن، بمباران کورکورانه و جنایت انتقام بگیرد؛ زیرا از نظر اطلاعاتی دیدی نداشت، چیزی از مقاومت در غزه نمی‌دانست و در پیش‌بینی طوفان الاقصی شکست خورده بود.

وی ادامه داد: اشغالگران اهداف بزرگی مانند نابودی حماس و بازگرداندن اسیران را در پیش گرفتند، اما طی ۶ ماه تنها چیزی که محقق کردند ویرانی ۶۰ درصد از غزه بود. آن‌ها خود اذعان می‌کنند که تنها ۱۵ درصد از قدرت مقاومت در غزه را از بین برده‌اند.

الحیه گفت: اشغالگران در هر منطقه‌ای که از آن خارج می‌شوند و به آن بازمی‌گردند، شاهد آن هستند که شیران قسام دوباره با آنان مبارزه می‌کنند. اشغالگران در یافتن جاسوس در غزه ناکام ماندند.

وی ادامه داد: اشغالگران نه تنها در بازگرداندن اسیران خود ناکام بوده‌اند، بلکه ده‌ها نفر از آنان را کشته‌اند. ما از طریق گفت‌وگوها و میانجیگری قطر و مصر ده‌ها اسیر زن، کودک و برخی بیگانگان که به اشتباه به اسارت درآمده بودند را به آسانی آزاد کردیم.

الحیه افزود: ما می‌خواهیم همین حالا جنگ پایان یابد و نرمش لازم در این خصوص را نشان داده‌ایم، اما اشغالگران این موضوع را رد می‌کنند. تاکید می‌کنیم بدون آتش‌بس کامل هیچ‌گونه توافقی در کار نخواهد بود.

وی ادامه داد: نتانیاهو از پیگرد قضائی و سیاسی پس از جنگ می‌ترسد و حتی تلاش دارد منطقه را با جنگی منطقه‌ای به آتش بکشد تا در پُست خود باقی بماند. باید از نتایج طوفان الاقصی بهره ببریم تا دست‌کم به استقلال خود در کشور فلسطین در کرانه باختری و نوار غزه دست پیدا کنیم.

کد خبر 6088161

دیگر خبرها

  • مشارکت ۲۴۰ اثر در جشنواره شعر «طوفان القوافی»/ اختتامیه در بصره برگزار می‌شود
  • مشارکت ۲۴۰ اثر در جشنواره شعر«طوفان القوافی»/اختتامیه در بصره برگزار می‌شود
  • مشارکت ۲۴۰ اثر در جشنواره شعر«طوفان االقوافی»/اختتامیه در بصره برگزار می‌شود
  • تحریم‌های جدید آمریکا علیه ایران، تلاشی سیاسی و بی‌اثر برای کسب رضایت صهیونیست‌ها
  • تکذیب خروج نظامیان ایران از سوریه
  • نتانیاهو از پیگرد قضایی و سیاسی پس از جنگ می‌ترسد
  • رئیسی: اشغالگر باید به فوریت اخراج، محاکمه و مجازات شود/ رئیس جمهور سریلانکا: ما حمله به کنسولگری ایران در سوریه را محکوم کردیم
  • شمار نظامیان کشته شده اسرائیل در جنگ غزه به 606 نفر رسید
  • پنتاگون: از طرح حمله اسرائیل به رفح خبر نداریم
  • احتمال احیای داعش در منطقه تا چه حد جدی است؟