Web Analytics Made Easy - Statcounter

سامان شیرزادی بعدازظهر امروز در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به شروع ساخت استانداردترین پیست اسکیت کشور در کرمانشاه اظهار کرد: عملیات اجرایی این پیست از تابستان سال گذشته شروع شد اما به دلیل نبود بودجه ساخت این پیست برای مدتی راکد ماند.

وی افزود: هم اکنون این پیست طبق استانداردترین مشخصات فنی فدراسیون اسکیت ساخته و ۵۰ درصد پیشرفت فیزیکی داشته که با تخصیص بودجه ۲ میلیاردتومانی آماده واگذاری به پیمانکار است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس هیأت اسکیت استان کرمانشاه با بیان اینکه این پیست طی سه ماه آینده افتتاح می‌شود، گفت: پیست اسکیت مذکور، ۲۰۰ متر سرعت بوده که در سالن شهید رجایی مجموعه ورزشی امام خمینی (ره) در بلوار طاق بستان واقع است.

وی ادامه داد: استان کرمانشاه با افتتاح این پیست آمادگی میزبانی اردوهای تیم ملی، مسابقات کشوری، منطقه‌ای و استانی را دارد.

شیرزادی با بیان اینکه ورزشگاه امام خمینی (ره) در رشته‌های مختلف اسکیت از جمله هاکی، سرعت، فری استایل و هنری آمادگی برگزاری مسابقات ملی را دارد، گفت: در سال‌های گذشته استان کرمانشاه میزبان پنج دوره مسابقات قهرمانی کشور اسکیت ماراتن در بلوار طاق بستان بوده که امسال به دلیل شیوع کرونا لغو شد.

رئیس هیأت اسکیت استان کرمانشاه افزود: با توجه به شرایط کرونایی حاکم بر کشور امکان پیش‌بینی مسابقات در سطح ملی و استانی وجود ندارد.

کد خبر 5120668

منبع: مهر

کلیدواژه: کرمانشاه اسکیت وزارت ورزش و جوانان ویروس کرونا شیراز آمار کرونا کرمانشاه بوشهر آلودگی هوا گرگان آیت الله مصباح یزدی شهرکرد خطبه های نماز جمعه شیوع کرونا شهرستان کرج مجلس شورای اسلامی لیگ برتر فوتبال ایران استان کرمانشاه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۶۶۴۲۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افتتاح فرودگاه بین المللی کربلا در اوایل سال آینده میلادی

شهردای در استانداری کربلا اعلام کرد که در آغاز سال ۲۰۲۵ میلادی شاهد افتتاح فرودگاه بین المللی این شهر به ویژه پس از دستیابی به ضریب تکمیل پیشرفته خواهیم بود.

جاسم الخطابی، فرماندار کربلا به الصباح توضیح داد که کربلا شاهد یک حرکت بازسازی گسترده در بخش‌های مختلف آموزشی، بهداشتی و خدماتی است، زیرا مقصد مذهبی مهمی برای میلیون‌ها نفر از کشور‌های مختلف جهان است. 

حرم امام حسین کار احداث فرودگاه مذکور را آغاز کرده است که امید است در اوایل سال آینده افتتاح شود.

 او اعلام کرد: این فرودگاه که توسط یک شرکت انگلیسی و طرح‌های فرانسوی با خصلت اسلامی و فرهنگی در حال اجراست، میدان هوایی، زمینی و باند خود را به اتمام رسانده است، همچنین به زودی ساخت چند سالن انتظار مسافر نیز به پایان می‌رسد.

الخطابی تصریح کرد: این فرودگاه نه تنها برای استانداری، بلکه در سطح کشور نیز از اهمیت راهبردی بالایی برخوردار است، به ویژه اینکه زیارت مذهبی فعال‌تر خواهد بود که بازتاب مثبتی بر واقعیت استانداری خواهد داشت. 

باشگاه خبرنگاران جوان بین‌الملل خاورمیانه

دیگر خبرها

  • افتتاح فرودگاه بین المللی کربلا در اوایل سال آینده میلادی
  • زمان مسابقات دستجات آزاد اسکیت فری استایل مشخص شد
  • بهره مندی هشت روستای مجتمع امام علی (ع) شهرستان کرمانشاه از آب آشامیدنی
  • آبرسانی به ۸۲۰ روستای فاقد آب شرب در استان کرمانشاه در حال انجام است
  • شرکت دو میلیون و ۶۰۰ هزار دانش‌آموز در مسابقات قرآنی
  • آبرسانی به ۸۲۰ روستای استان کرمانشاه در قالب پروژه‌های ملی، استانی و قرارگاه محرومیت‌زدایی
  • ملایر در میزبانی مسابقات قهرمانی کشور سنگ تمام گذاشت
  • سرانه فضاهای آموزشی هرمزگان افزایش می‌یابد
  • سرانه فضاهای آموزشی هرمزگان افزایش می‌یابد+فیلم
  • از اجرای ۱۲۰ پروژه تا افتتاح یک باغ بانوان طی دو ماه آینده در منطقه ۵ شیراز