Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها- رئیس موسسه فرهنگی اکو در بازدید از مجموعه نمایشگاه‌های بین‌المللی شهر آفتاب گفت: شهر آفتاب متعلق به فعالیت فرهنگی و اقتصادی همه کشورها و ملت‌هاست بنابراین به‌زودی شاهد افزایش همکاری‌های اکو و این نمایشگاه خواهیم بود. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از ری، به‌نقل از روابط‌عمومی نمایشگاه شهر آفتاب، محمد رئوف قادری در جریان بازدید رئیس موسسه فرهنگی اکو از مجموعه نمایشگاه‌های بین‌المللی شهر آفتاب با اشاره به مشترکات تاریخ تمدنی بسیار میان ایران و کشورهای عضو سازمان همکاری اقتصادی اکو اظهار داشت: کشورهای عضو سازمان همکاری اقتصادی اکو که دارای فرهنگ و تاریخ مشترک هستند از آنجا که در منطقه استراتژیک‌ جهان واقع شده‌اند می‌بایست همکاری‌های فرهنگی و اقتصادی آنها بیش از پیش گسترش یابد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به بخش‌های مختلف نمایشگاهی شهر آفتاب و استراتژی تعریف شده برای این مجموعه افزود: با تکمیل بخش‌های باقیمانده شهر آفتاب و به سرانجام رسیدن انتقال نمایشگاه‌ها، ایجاد شهر نمایشگاهی و منطقه آزاد اقتصادی و تجاری شاهد یکی از بزرگترین مجموعه‌های نمایشگاهی در خاورمیانه خواهیم بود.

هتل‌های Novotel و Ibis مراکز اقامتی نمایشگاه بین المللی شهر آفتاب شد1000 خودروی رسوبی در گمرک استان بوشهر آفتاب می‌خورند/ ترخیص 115 خودرو براساس مصوبه دولتنمایشگاه شهر آفتاب، منطقه آزاد می‌شود؟

مدیرعامل نمایشگاه بین‌المللی شهر آفتاب در ادامه گفت: مجموعه نمایشگاه بین‌المللی شهر آفتاب با تمامی امکانات و ظرفیت‌های خود آماده همکاری با تمامی کشورها به ویژه سازمان همکاری اقتصادی اکو در زمینه‌های اقتصادی و فرهنگی است.

در ادامه این جلسه سرور بختی با تأکید بر بی‌نظیری مجموعه شهر آفتاب اظهار داشت: با تعریف استراتژی‌های مطرح شده اطمینان داریم که این نمایشگاه تبدیل به برند می‌شود و مشخص است که کشور ایران تلاش دارد تا یکی از مجهزترین نمایشگاه‌های منطقه را داشته باشد.

رئیس فرهنگی اکو با اشاره به اینکه امکانات فراوان و بی‌نظیری در این مجموعه نمایشگاهی است افزود: آماده همکاری با این مجموعه بزرگ هستیم و امیدواریم با تشکیل اتاق فکر و تعریف چند پروژه فرهنگی و نمایشگاهی بتوانیم به بهترین نحو از شهر آفتاب برای اهداف مشترک استفاده کنیم.

انتهای پیام/ ز

منبع: تسنیم

کلیدواژه: بین المللی شهر آفتاب مجموعه نمایشگاه فرهنگی اکو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۶۶۴۸۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز همکاری‌ های حمل‌ ونقل بین‌ المللی و ترانزیتی ایران و تاجیکستان از بندر چابهار

تین نیوز

جمهوری اسلامی ایران و جمهوری تاجیکستان در بخش حمل ونقل بین المللی و ترانزیتی از طریق بندر چابهار تفاهم نامه همکاری امضا کردند.

به گزارش تین نیوز به نقل از بازار،  تفاهم نامه همکاری جمهوری اسلامی ایران و جمهوری تاجیکستان در بخش حمل ونقل بین المللی و ترانزیتی از طریق بندر چابهار میان علی اکبر صفایی؛ معاون وزیر راه و شهرسازی و مدیرعامل سازمان بنادر و دریانوردی کشورمان و شایسته مرادزاده معاون وزیر حمل ونقل جمهوری تاجیکستان امضا شد.

این تفاهم نامه با هدف توسعه همکاری های حمل ونقل بین المللی و ترانزیت چندوجهی بین جمهوری اسلامی ایران به امضا رسید.

گفتنی است، هیئت جمهوری تاجیکستان به سرپرستی معاون وزیر حمل ونقل این کشور در سفر به تهران پس از ملاقات با مقامات ارشد سازمان بنادر و دریانوردی از زیرساخت ها و ظرفیت های ترانزیتی بندر چابهار نیز بازدید کردند.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

دیگر خبرها

  • نمایشگاه اکسپو فرصتی برای امضای تفاهم نامه های همکاری است
  • امضای تفاهم‌نامه‌ همکاری شرکت ملی نفت برای توسعه میدان‌های گازی
  • امضا تفاهم‌نامه‌ همکاری شرکت ملی نفت برای توسعه میدان‌های گازی
  • شرکت ملی نفت برای توسعه میدان‌های گازی تفاهم‌نامه‌های همکاری امضا می‌کند
  • تفاهم‌نامه همکاری ستاد توسعه اقتصاد دانش‌بنیان و پالایشگاه نفت آبادان امضا شد
  • سه تفاهم‌نامه همکاری بین‌المللی در بخش کشاورزی امضا شد
  • مجموعۀ ویدئوکتاب‌های سلامت اجتماعی منتشر شد
  • امضای تفاهم‌نامه همکاری میان کمیته امداد و مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی
  • تفاهم‌نامه همکاری صندوق‌های حمایت از صنایع پیشرفته و ضمانت صادرات امضا شد
  • آغاز همکاری‌ های حمل‌ ونقل بین‌ المللی و ترانزیتی ایران و تاجیکستان از بندر چابهار