Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از گاردین، دانلد ترامپ اندکی پیش از خروج از کاخ سفید به مقصد تگزاس برای بازدید از دیوار مرزی برابر خبرنگاران قرار گرفت و در پاسخ به سئوالی درباره شورش‌های منتهی به اشغال کنگره در هفته گذشته گفت: «ما خشونت نمی‌خواهیم. درباره استیضاح، این ادامه بزرگ‌ترین شکار جادوگر در تاریخ سیاست است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به عقیده من خطری بزرگ برای کشور ما پدید می‌آورد و البته خشمی بزرگ. من خشونت نمی‌خواهم.»

رئیس جمهوری آمریکا درباره نقش خود در شورش کنگره هم به خبرنگاران پیگیر گفت: «مردم فهمیدند آنچه من گفتم کاملا درست است.» ترامپ اندکی پیش از آنکه هوادارانش کنگره را اشغال کنند، از آنها خواسته بود همزمان با تشکیل جلسه مشترک سناتور و نمایندگان برای تایید پیروزی جو بایدن در انتخابات ریاست جمهوری به سوی ساختمان کنگره بروند.

شورش بزرگ چهارشنبه گذشته در واشنگتن دی‌سی به کشته شدن پنج نفر انجامید که یکی از آنها از نیروهای پلیس بود. گفته می‌شود پس از ورود شورشیان به ساختمان کنگره دست‌کم سه نفر از نمایندگان آمریکا به ویروس کرونا مبتلا شده‌اند.

از سوی دیگر، یکی از اعضای کنگره آمریکا از احتمال رخ دادن یک توطئه تروریستی در آستانه برگزاری مراسم تحلیف جو بایدن خبر داد. به گفته کانر لمب، هزاران نفر از افراد مسلح که کنگره را محاصره کرده‌اند، می‌توانند یک اتفاق تروریستی بزرگ رقم بزنند.

کد خبر 579092 برچسب‌ها آمریکا - دونالد ترامپ

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: آمریکا دونالد ترامپ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۶۶۵۰۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قیمت طلا افزایش یافت

آفتاب‌‌نیوز :

قیمت طلا بالاتر از سطح حمایتی ۲۳۰۰ دلار در اولین ساعات تجارت در روز جمعه قرار دارد. ارزش دلار آمریکا و اوراق قرضه خزانه داری این کشور پس از گزارش بالا رفتن تولید ناخالص داخلی در سه ماهه اول سال جاری میلادی افزایش یافته است. بدین ترتیب احتمال به تعویق افتادن کاهش نرخ بهره فدرال رزرو در سال جاری میلادی کاهش می‌یابد.

قیمت هر اونس طلا امروز با ۰.۰۳ درصد افزایش به ۲۳۳۰ دلار و ۷ سنت رسید. قیمت معاملات آتی طلا در بازار کامکس نیویورک هم با یک افزایش ۰.۱۳ درصدی به ۲۳۴۵ دلار و ۵۰ سنت رسیده است.

به گزارش رویترز، بالا رفتن نرخ تورم در آمریکا ترس از افزایش دوباره نرخ بهره را تشدید کرده است. بالا رفتن نرخ بهره هزینه نگهداری طلا به عنوان یک سرمایه غیر سودده را افزایش داده و تمایل برای خرید آن را پایین می‌آورد.

منبع: خبرگزاری تسنیم

دیگر خبرها

  • پیشی گرفتن ترامپ از بایدن در نظرسنجی‌ها
  • هشدار آنروا: اسرائیل در تدارک عملیات نظامی بزرگ در رفح است
  • کمک‌ های جدید آمریکا چه معنایی برای اوکراین و پوتین دارد؟
  • کمک‌های جدید واشنگتن چه معنایی برای کی‌یف و پوتین دارد؟
  • هشدار صنعاء نسبت به توطئه‌های آمریکا برضد یمن
  • هشدار حماس درباره توطئه‌های صهیونیست‌ها علیه مسجدالاقصی
  • بلومبرگ: تیم اقتصادی ترامپ به دنبال مقابله با کشورهایی است که دلارزدایی می‌کنند
  • رایزنی سئول و واشنگتن درباره تقسیم هزینه‌های حضور سربازان آمریکایی
  • طرح مشاوران ترامپ برای مجازات کشور‌هایی که دلار را کنار می‌گذارند
  • قیمت طلا افزایش یافت