Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرهنگ داود معظمی گودرزی اظهار داشت: در پی رصد و گشت زنی‌های مستمر فضای‌ مجازی توسط کارشناسان پلیس فتا تهران بزرگ،کانال فروش محصولات بهداشتی از جمله ماسک و... در شبکه اجتماعی تلگرام مشاهده شد که برای فروش محصولات خود اقدام به تبلیغات غیراخلاقی و مستهجن می کرد و باتوجه به حساسیت موضوع شناسایی گردانندگان آن در دستور کار این پلیس قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش رکنا، این مقام انتظامی با اعلام اینکه کارشناسان پلیس فتا با به‌کارگیری اقدامات فنی و تخصصی موفق به شناسایی گردانندگان این کانال شدند، تصریح کرد: با بررسی‌های به عمل آمده توسط افسران پلیس فتا پایتخت هویت عاملان ایجاد کانال مذکور که بیش از 9 هزار عضو داشت مشخص شد و این افراد پس از تشریفات قضایی دستگیر و به این پلیس منتقل شدند.

گودرزی بیان داشت: متهمان که پس از انتقال به پلیس فتا و مشاهده مدارک و مستندات جمع آوری شده توسط پلیس چاره ای جز قبول بزه انتسابی نداشتند، اتهام وارده را پذیرفته و انگیزه خود از این اقدام را کسب درآمد گزاف و افزایش دنبال کننده اعلام کردند.

رئیس پلیس فتا تهران بزرگ به شهروندان توصیه کرد: باتوجه به اینکه انتشار تصاویر مستهجن جرم محسوب می شود پلیس فتا برابر قانون نسبت به شناسایی عاملان و مروجین این محتواها در فضای مجازی اقدام خواهد کرد،در همین راستا شهروندان می توانند هرگونه مورد مشابه و مشکوک را از طریق سایت پلیس فتا به آدرس www.Cyberpolice.ir لینک مرکز فوریت‌های سایبری با پلیس فتا در میان بگذارند. آخرین قیمت های بازار ایران را اینجا کلیک کنید.

منبع: رکنا

کلیدواژه: سهام عدالت قیمت خودرو کرونا پلیس فتا تهران اخبار حوادث تبلیغات غیراخلاقی تلگرام دستگیر کانال تلگرامی سهام عدالت قیمت خودرو کرونا قتل بازیگر سینما و تلویزیون ایران عکس ویدئو فیلم تجاوز آزار و اذیت ساعت زندگی پلیس فتا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۶۶۵۰۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فرونشست زمین در خیابان علامه مجلسی اصفهان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز اصفهان،منصور شیشه فروش، مدیر کل مدیریت بحران استانداری اصفهان گفت: حادثه نشست خیابان به طول ۸ متر و عرض ۴ متر در اثر شکستگی خط لوله آبرسانی ۳۰۰ میلیمتری چدنی در خیابان علامه مجلسی رخ داد که باعث آبگرفتگی خیابان، پیاده رو و تعدادی مغازه شد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

وی افزود: عوامل پلیس راهور نسبت به اعمال محدودیت ترافیکی اقدام و تیم های شرکت آب و فاضلاب، شهرداری اصفهان و سازمان اتش نشانی به محل اعزام و در جهت ایمن سازی محل و تخلیه آب اقدام کردند. 

به گفته شیشه فروش پس از تخلیه و قطع جریان آب، عملیات حفاری برای ترمیم و اصلاح خط لوله شروع خواهد شد.

دیگر خبرها

  • فرونشست زمین در خیابان علامه مجلسی اصفهان
  • عامل فروش تجهیزات پیشرفته تقلب آزمون سراسری در دام پلیس
  • شناسایی و اجرای بیش از ۱۲۰ هزار میلیارد تومان فرصت سرمایه‌گذاری در سازمان ملی زمین و مسکن
  • (ویدئو) مقامات آمریکا شایستگی اظهارنظر اخلاقی در خصوص حقوق بشر را ندارند
  • مقامات آمریکا شایستگی اخلاقی اظهار نظر درخصوص حقوق بشر را ندارند
  • کنعانی: آمریکا شایستگی اخلاقی اظهارنظر در خصوص حقوق بشر، حقوق زنان و آزادی بیان را ندارند
  • مقامات آمریکایی شایستگی اخلاقی اظهارنظر در خصوص حقوق‌بشر را ندارند
  • مقامات آمریکا شایستگی اخلاقی اظهارنظر در خصوص حقوق‌ بشر را ندارند
  • کنعانی: مقامات آمریکا شایستگی اخلاقی اظهارنظر درخصوص حقوق بشر، حقوق زنان و آزادی بیان را ندارند
  • سود شرکت ایلان ماسک نصف شد​