Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-28@10:30:12 GMT

راه اندازی مجتمع اداری شهرستان تفتان

تاریخ انتشار: ۲۳ دی ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۶۶۵۴۰۴

راه اندازی مجتمع اداری شهرستان تفتان

ایسنا/سیستان و بلوچستان معاون سیاسی فرمانداری تفتان سیستان و بلوچستان گفت: با توجه به ضرورت استقرار دستگاههای اجرایی در شهرستان با پیگیری های صورت گرفته و در اجرای ماده ۸۹ قانون نظام بخشی از مقررات مالی دولت؛ حق استفاده اماکن و ساختمان های دولتی مازاد و بلا استفاده در شهرستان در اختیار دستگاههای اجرایی که در شهرستان مستقر شوند قرار می گیرند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حسن دهمرده در جریان بازدید از ساختمان تسهیلگری بهزیستی این شهرستان افزود: ساختمان تسهیلگری بهزیستی این شهرستان با مساحتی بالغ بر ۲۰۰۰ متر مربع به مجتمع اداری شهرستان تبدیل شده که به زودی ۱۲ دستگاه اجرایی در این مجتمع استقرار خواهند یافت.

معاون فرمانداری تفتان اظهار داشت: تاکنون سه دستگاه اجرایی در این مجتمع استقرار یافتند و به تدریج سایر ادارات نیز مستقر خواهند شد.

وی سهولت دسترسی شهروندان به ادارات؛ تجمیع ادارات و هماهنگی بین بخشی بین آنها و... را از مهمترین مزایای راه اندازی مجتمع اداری در شهرستان تفتان عنوان کرد.

شهرستان تازه تاسیس تفتان سال گذشته از خاش جدا و مستقل شده است.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: تفتان سيستان و بلوچستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۶۶۵۴۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیش راه‌اندازی واحد اوره پتروشیمی هنگام در عسلویه

به‌گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز بوشهر، رئیس مجتمع پتروشیمی هنگام گفت: با پیشرفت فیزیکی ۸۶ درصدی واحد اوره شرکت پتروشیمی هنگام و تعیین تکلیف ۳۶ سامانه و زیرسامانه، عملیات پیش‌راه‌اندازی واحد اوره با اولویت خطوط زیرزمینی (UG) آغاز شد.

پارسا افزود: تکمیل عملیات راه‌اندازی این واحد منجر به افزایش یک‌میلیون و ۱۵۰ هزار تنی ظرفیت اسمی تولید اوره کشور خواهد شد.

وی اضافه کرد: سفارش گذاری آخرین سری تجهیزات مورد نیاز برای تکمیل نهایی عملیات نصب و ساختمان این واحد انجام و با رسیدن راکتور اوره، عملیات راه‌اندازی این واحد وارد مرحله عملیاتی شد.

رئیس مجتمع پتروشیمی هنگام گفت: افزایش تولید اوره کشور ضمن این‌که نقش به‌سزایی در امنیت غذایی صنایع پتروشیمی کشور دارد، ارزآوری بسیار بالایی نیز برای کشور به‌دنبال خواهد داشت.

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • پیش راه‌اندازی واحد اوره پتروشیمی هنگام در عسلویه
  • تخلیه بخشی از فرودگاه «ونوکوو» مسکو در پی تهدید به بمب‌گذاری
  • کلنگ عملیات اجرایی ناحیه صنعتی جویم به زمین زده شد
  • شهر صدرا کمبود مدرسه دارد/ آماده استقرار ادارات مختلف هستیم
  • عجیب‌ترین دستور در یک استان؛ منشی‌های خانم ممنوع شدند!
  • راه‌اندازی یک دستگاه ام.آر.آی نسل جدید در مجتمع درمانی امام رضا (ع) کرمانشاه
  • مایملک قانونی سرخابی‌ها؛ دو ورزشگاه و یک ساختمان اداری
  • منشی زن در ادارات دولتی ممنوع شد
  • دستوری تازه در مورد استفاده از منشی های زن : «در ادارات دولتی ممنوع شد!»
  • دستوری تازه در مورد استفاده از منشی‌های زن: «در ادارات دولتی ممنوع شد!»