Web Analytics Made Easy - Statcounter

ارسلان مطهری با گلزنی در ثانیه ۶۷ دربی ۹۴، دومین گل سریع تاریخ دربی را به ثمر رساند.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

گل اول استقلال در دربی ۹۴ که با پای ارسلان مطهری و روی اشتباه کمال کامیابی‌نیا به ثمر رسید، در لیست سریع‌ترین گل‌های تاریخ دربی در رده دوم قرار گرفت.

در حالی که به علت آمار پایین بازشدن دروازه استقلال و پرسپولیس در فصل جاری برخی نتیجه دربی ۹۴ را تساوی بدون گل پیش‌بینی می‌کردند، بعد از گذشت ۶۷ ثانیه از بازی یک اتفاق غیرمنتظره رخ داد که نه تنها بازیکنان و کادر فنی پرسپولیس بلکه تمامی هواداران فوتبال را غافلگیر کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

چند ثانیه بیشتر از بازی نگذشته بود که حرکت خوب ارسلان مطهری و سماجت این بازیکن برای تصاحب توپ باعث شد تا کمال کامیابی‌نیا درون محوطه جریمه مرتکب اشتباه شود و مطهری با یک ضربه دیدنی توپ را به کنج دروازه حامد لک بفرستد و این دروازه‌بان کاری جز نظاره‌کردن این گل نتواند انجام دهد. در حالی که تنها یک دقیقه و ۷ ثانیه از بازی گذشته بود، ارسلان مطهری موفق شد دروازه پرسپولیس را باز کند تا دومین گل سریع تاریخ شهرآوردهای استقلال و پرسپولیس به ثمر برسد.

رکورد سریع‌ترین گل شهرآوردهای تهران متعلق به علی سامره است. این بازیکن در دربی شماره ۵۴ که در شهر تبریز برگزار شد، در ثانیه ۴۹ موفق شد که دروازه داوود فنایی را باز کند که اتفاقا آن گل نیز روی اشتباه یحیی گل‌محمدی، سرمربی امروز پرسپولیس، به ثمر رسید.

از دیگر گل‌های سریعی که در تاریخ لیگ برتر به ثمر رسیده است، می‌توان به گل دقیقه ۲ حسین کلانی در هفتمین دربی دو تیم و گل های دقیقه ۳ محمدرضا عادلخانی در دربی ۱۲، مهدی هاشمی‌نسب در دربی ۴۶، داوود سیدعباسی در دربی ۵۷، امید روانخواه در دربی ۶۵ و گل دقیقه ۴ مهدی قایدی در آخرین دربی دو تیم در جام حذفی اشاره کرد.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: ارسلان مطهری حسین کلانی ارسلان مطهری حسین کلانی ارسلان مطهری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۶۶۶۸۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ستاره بارسا: باخت جلوی خیرونا تقصیر من بود

به گزارش "ورزش سه"، بارسلونا امشب در دیداری خارج از خانه و مهم مقابل خیرونا متحمل شکست ۴-۲ شد. این نتیجه به معنای قطعی شدن قهرمانی رئال مادرید در لالیگا بود و سفیدپوشان پس از پیروزی ۳-۰ برابر کادیز و باخت امشب بارسا، قهرمان لالیگا شدند.

در این بازی ابتدا بارسلونا با گل آندریاس کریستنسن به برتری رسید اما ثانیه‌هایی بعد آرتم دووبیک بازی را مساوی کرد. با اینکه روبرت لواندوفسکی در ثانیه‌های پایانی نیمه اول دوباره بازی را به برتری رساند، اما در نیمه دوم خیرونا با زدن سه گل به پیروزی ۴-۲ رسید.

سرخی روبرتو که نزدیک به تمدید قراردادش با بارسلوناست، ۷۹ دقیقه در این بازی حضور داشت و عملکرد ضعیفی را به نمایش گذاشت. او پس از بازی درباره شکست امشب گفت:«تیم خوب بازی می‌کرد تا اینکه نتیجه ۲-۲ شد. من عصبانی هستم چون آن گل روی اشتباه من بود. مسئول شکست من هستم. از همه عذرخواهی می‌کنم.»

او سپس درباره احتمال نایب قهرمانی در پایان فصل گفت:«متاسفانه دیگر دست خودمان نیست. فقط باید همه بازی‌هایمان را ببریم و منتظر باشیم که خیرونا امتیاز از دست دهد.»

ستاره اسپانیایی بارسا در پاسخ به سوالی درباره عملکرد کلی تیم در بازی امشب هم گفت:«ما مستحق باخت نبودیم. ما بازی را کنترل کرده بودیم، توپ را در اختیار داشتیم. اما پس از مساوی شدن بازی اعتمادبه‌نفس آنها بیشتر شد و ما نابود شدیم.»

دیگر خبرها

  • ستاره بارسا: باخت جلوی خیرونا تقصیر من بود
  • جادوگر، جاودانه شد؛ لوکا مودریچ رکورد تاریخی در رئال مادرید را شکست!
  • رکورد داران خطای پنالتی در تاریخ لیگ برتر فوتبال
  • ۱۰ نکته از دربی دیده نشده هفته ۲۵ لیگ برتر
  • مطهری و استفاده بهینه از ستاره استقلالی
  • چلسی ۲-۰ تاتنهام: حفظ امیدها برای اروپا با بردن دربی
  • شکست رکورد ایران توسط ترانه احمدی در مسابقات اسکیت فری استایل
  • حمله نکونام به رکورد تاریخی پرسپولیس
  • واکنش تحقیرآمیز یک پیشکسوت به بازی تراکتور-استقلال
  • مطهری و استفاده بهینه از مطهری!