Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر،  جواد مرادی صبح چهارشنبه در جمع پرسنل هلال احمر درمیان از اعزام کاروان نیکوکاری به روستاهای مرزی درمیان خبر داد و افزود: این کاروان به همت خیرین با هدف خدمت به محرومان و دلجویی از نیازمندان به مناطق مرزی اعزام شد.

وی اظهار کرد: توزیع ۲۰۰ ثوب البسه بین کودکان نیازمند، ۵۰ قطعه اسباب بازی، ۳۰ بسته معیشتی و تامین هزینه درمانی شش کودک بیمار نیازمند از جمله خدمات این کاروان بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مرادی ارزش این خدمات را بالغ بر ۴۰۰ میلیون ریال دانست و افزود: در این کاروان، پوشش مادام العمر هزینه درمانی سه کودک بیمار توسط یک نوع دوست رقم خورد که گامی بسیار ارزنده در کمک به محرومان است.

رئیس جمعیت هلال احمر درمیان بیان کرد: اهدای یک دستگاه آبگرمکن، یک دستگاه بخاری، ۳۰ متر مربع موکت و ۱۰ تخته پتو به یک خانواده نیازمند به ارزش ۵۰ میلیون ریال از دیگر اقدامات کاروان بوده است.

مرادی از توزیع ۸۰۰ پرس غذای گرم بهداشتی در روستاهای دونخی، دفت آباد، جاجنگ و شهر اسدیه و قهستان خبر داد و افزود: این گام به همت خانه های هلال روستاهای دادران، محمدآباد و سرو برداشته شده است.

کد خبر 5120967

منبع: مهر

کلیدواژه: جواد مرادی هلال احمر خراسان جنوبی ویروس کرونا ویروس کرونا شیراز آمار کرونا کرمانشاه آلودگی هوا بوشهر گرگان شهرستان کرج خطبه های نماز جمعه شیوع کرونا آیت الله مصباح یزدی لیگ برتر فوتبال ایران شهرکرد دهه فجر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۶۶۷۳۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امداد رسانی به افراد گرفتار در سیلاب مناطق عشایری سرایان

به گزارش خبرگزاری صدا وسیمای خراسان جنوبی، کاووسی افزود: شب گذشته در پی تماس تلفنی مرکز کنترل و هماهنگی عملیات استان، در مناطق چاه‌های عشایری بغداده سرایان درخواست کمک شد.

وی گفت: بلافاصله دو تیم سیلاب از جمعیت هلال‌احمر شهرستان سرایان و پایگاه شهیدان وطن‌خواه سه‌قلعه به محل اعزام شدند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی افزود: امدادگران به این ۹ نفر دسترسی پیدا کردند و به منطقه امن انتقال داده شدند.

کاوسی گفت: این عملیات از ساعت ۱۹ شب گذشته آغاز و به دلیل دسترسی دشوار جاده‌ها و مسیر‌های تردد تا پاسی از شب ادامه داشت.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی افزود: تیم‌های امدادی سیلاب هلال احمر سرایان به دنبال هشدار سطح نارنجی هواشناسی در حال آماده باش هستند.

دیگر خبرها

  • اعزام ۳ هزار زائر از استان همدان در قالب کاروان راهیان نور
  • امداد رسانی به افراد گرفتار در سیلاب مناطق عشایری سرایان
  • امدادرسانی هلال احمر بیرجند به ۱۶ نفر متاثر از سیلاب
  • سیل به مزار امامزاده سیدعلی (ع) رسید / تخلیه آبگرفتگی صحن مزار
  • حجاج ابهری و خدابنده‌ای برای تزریق واکسن مننژیت اقدام کنند
  • حجاج ابهر و خدابنده برای تزریق واکسن مننژیت اقدام کنند
  • حجاج ابهری و خدابنده ای برای تزریق واکسن مننژیت اقدام کنند نمایند
  • تداوم امدادرسانی هلال احمر در مناطق متأثر از سیل و آبگرفتگی
  • تداوم امدادرسانی نیرو‌های هلال احمر در مناطق متأثر از سیل و آبگرفتگی
  • ۱۱۱ تیم عملیاتی هلال احمر در حال خدمات رسانی به سیلزدگان جنوب سیستان و بلوچستان هستند