Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس کل دادگستری استان گلستان از رونق تولید در کارخانه لبنیات مینودشت در پی حمایت دادگستری به منظور حل مشکلات این کارخانه خبر داد و گفت: این کارخانه با ۵۰ کارگر، تولید را شروع کرد و امروز با افزایش خطوط تولید، تعداد نیروی کار خود را به ۱۲۰ نفر افزایش داده است. هادی هاشمیان، رئیس کل دادگستری استان گلستان در گفت‌وگو با میزان و در حاشیه بازدید از کارخانه لبنیات مینودشت از رونق تولید در این کارخانه و در پی حمایت دادگستری به منظور حل مشکلات این کارخانه خبر داد و اظهار کرد: این کارخانه سال گذشته پس از دو سال و نیم تعطیلی، با تلاش ستاد اقتصاد مقاومتی دادگستری، دوباره به چرخه تولید بازگشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



رئیس کل دادگستری استان گلستان خاطرنشان کرد: این کارخانه با ۵۰ کارگر، تولید را شروع کرد و امروز با افزایش خطوط تولید، تعداد نیروی کار خود را به ۱۲۰ نفر افزایش داده است.

وی اظهار کرد: تعداد خطوط تولید این کارخانه امروز از ۷ خط به ۱۰ خط افزایش یافت و به این ترتیب بستر برای افزایش تولید و صادرات محصولات این کارخانه فراهم شد.

هاشمیان در جلسه‌ای که برای رفع موانع و مشکلات این واحد تولیدی در محل کارخانه برگزار شد، گفت: بر اساس اظهارات مسئولان این کارخانه، آن‌ها برای صادرات محصولات خود مشکلاتی دارند که دادستان مینودشت را مکلف کردیم از امروز با همکاری فرمانداری و دستگاه‌های اجرایی این مشکل را نیز رفع و مسیر صادرات محصولات این کارخانه را هموار کنند.   بیشتر بخوانید: بازگشت تولید به بزرگترین گاوداری صنعتی گلستان با حمایت دستگاه قضایی رئیس کل دادگستری استان گلستان در ادامه بار دیگر از بانک‌ها خواست تا از تملک واحد‌های تولیدی به ازای بدهی خودداری کنند؛ زیرا با تملک واحد‌های تولیدی، اول از همه بانک ضرر می‌کند و امکان وصول بدهی از کارخانه تعطیل برای آنان سخت می‌شود.

وی با اشاره به اعلام رئیس قوه قضاییه درباره ممنوعیت دریافت سود‌های غیرقانونی از سوی بانک‌ها گفت: از این پس برای بانک‌هایی که خلاف دستورالعمل‌های بانک مرکزی سود‌های نامتعارف دریافت می‌کنند پرونده قضایی تشکیل می‌شود.

هاشمیان با بیان اینکه امسال شش واحد تولیدی تعطیل، با تلاش ستاد اقتصاد مقاومتی دادگستری استان گلستان به تولید بازگشته اند، گفت: در ستاد اقتصاد مقاومتی استان گلستان منتظر مراجعه تولیدکنندگان و فعالان اقتصادی برای طرح مشکلاتشان نمی‌مانیم و با بازدید میدانی از شهرک‌های صنعتی و واحد‌های تولیدی مشکلات را از نزدیک بررسی و برای رفع آن با کمک دستگاه‌های اجرایی تلاش می‌کنیم.

حسینی، مدیرعامل این کارخانه نیز گفت: در یکسال گذشته حدود ۵۰ میلیارد تومان محصول شامل انواع سس ها، پنیر و کره تولید و به بازار عرضه کرده ایم و پس از رفع برخی موانع با کمک دستگاه قضایی، صادرات محصولات این واحد تولیدی را آغاز می‌کنیم.

انتهای پیام/ برچسب ها: اقتصاد مقاومتی دادگستری گلستان

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: اقتصاد مقاومتی دادگستری گلستان رئیس کل دادگستری استان گلستان صادرات محصولات اقتصاد مقاومتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۶۶۷۷۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نیمی از پرونده‌های قضایی گرمسار الکترونیکی شد

صفدری  با اشاره به ضرورت کاهش سرانه مصرف کاغذ در دستگاه‌ قضایی گفت: برای تحقق این هدف، طرح تشکیل پرونده قضایی به صورت الکترونیکی و حذف فیزیکی آن در دستور کار قرار گرفت و تاکنون نیمی از پرونده‌ها در دادگستری گرمسار الکترونیکی شده است.

وی با تاکید بر اینکه اجرای طرح الکترونیکی شدن پرونده‌های قضایی تأثیر مطلوبی در کاهش روند اطاله دادرسی دارد، افزود: میانگین زمان رسیدگی به پرونده‌های قضایی به ۷۵ روز کاهش یافته است.

رییس دادگستری گرمسار از دیگر دستاوردهای این دستگاه را به صفر رساندن شمار پرونده‌های کثیر الشاکی و کثیر الدعوی عنوان کرد و گفت: نخستین دادگاه برخط در این شهرستان طی یک ماه آینده برگزار می‌شود که تحول بزرگی در ارائه خدمات قضایی ایجاد می‌کند.

باشگاه خبرنگاران جوان سمنان سمنان

دیگر خبرها

  • دستگیری کارچاق کن سابقه دار در گرگان
  • دستگاه قضایی آخرین ملجأ و پناهگاه مردم است
  • کشف و ضبط بیش از ۴ تن لبنیات سنتی غیربهداشتی در کرمانشاه
  • نیمی از پرونده‌های قضایی گرمسار الکترونیکی شد
  • حرکت چرخه تولید موجب رونق اقتصادی می‌شود
  • کارخانجات و واحد‌های تولیدی تعطیل و نیمه تعطیل شناسایی شود
  •  نشست مشترک مسئولان قضایی گلستان با جامعه کارگری و کارفرمایی استان برگزار شد
  • نشست مسئولان قضایی گلستان با جامعه کارگری و کارفرمایی استان
  • نجات ۳ شرکت خوزستانی از ورشستگی با حمایت قضایی
  • رسیدگی قضایی به مشکلات ۲۶۲ واحد تولیدی خوزستان