Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه، محسن رخصی مدیر کل کمیته امداد استان کرمانشاه گفت : نیمه دوم سال ۹۹ پویشی با عنوان «ایران مهربان» با هدف جذب پدران معنوی در راستای طرح اکرام ایتام به این منظور که در بهار ۱۴۰۰ هیچ فرزند یتیم و نیازمندی بدون سرپرست و حامی نباشد، راه‌اندازی شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او گفت : در این پویش، خیران نیک‌اندیش در هر صنف و شغلی می‌توانند حمایت از ایتام و فرزندان نیازمند محسنین را عهده‌دار شوند که در قالب این پویش طرح هر کارمند یک حامی را هم داریم.

مدیر کل کمیته امداد استان کرمانشاه تعهد تعریف شده این طرح در استان را جذب ۳۷ هزار حامی به منظور حمایت از ایتام و فرزندان محسنین عنوان کرد و افزود: تاکنون حدود ۱۹ درصد از اهداف این پویش با جذب ۷ هزار حامی جدید برای حمایت از این فرزندان جذب شده است.

او به وجود بیش از ۷ هزار یتیم و فرزند مشمول طرح محسنین در استان اشاره کرد و افزود: فرزندان محسنین دارای سرپرست هستند، اما پدر خانواده به دلیلی از جمله کهولت سن، بیماری و از کارافتادگی و یا علل دیگر، توان اداره زندگی را ندارد.

رخصی سرانه‌ای که برای حامیان استان در نظر گرفته شده حداقل ۲۰ هزار تومان است و تاکنون سرانه پرداختی به ایتام کرمانشاهی به طور میانگین به ۳۷۰ هزار تومان رسیده است که با راه‌اندازی پویش ایران مهربان در صدد هستیم که سرانه پرداختی به هر فرزند یتیم و نیازمند را به ۷۵۰ هزار تومان برسانیم.

او ادامه داد: در این پویش کمک‌های مالی حامیان به صورت مستقیم به حساب ایتام و فرزندان محسنین واریز می‌شود و کمیته امداد تنها بر این روند نظارت دارد.

رخصی گفت: مراجعه به دفاتر کمیته امداد در شهرستان‌ها و یا سایت الکترونیکی ekram.emdad.ir، ارسال عدد ۱ به شماره پیامکی ۳۰۰۰۳۳۳۳۸۳ و تماس با شماره ۰۹۶۸۸۷ از درگاه‌های مشارکت خیران نیک‌اندیش در پویش ایران مهربان است .

انتهای پیام/د

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: کمیته امداد مددجویان کمیته امداد کمک های مردمی حمایت مالی ایران مهربان کمیته امداد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۶۶۸۰۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز پویش دست‌های مهربان در کردستان

دریافت 17 MB کد خبر 6094344

دیگر خبرها

  • بیش از ۱۳۴ هزار حامی جدید در طرح اکرام ایتام و محسنین با فراخوان در برنامه محفل
  • معلم بیرجندی با ۱۱ فرزند معنوی
  • روایت معلم نیکوکار بیرجندی که ۱۱ فرزند معنوی دارد
  • حمایت ۶۴۴۰ معلم کرمانی از ایتام کمیته امداد
  • آغاز پویش دست‌های مهربان در کردستان
  • حمایت‌ ۲ هزار و ۱۰۰ معلم نیکوکار البرزی از ایتام
  • حمایت ۵۱۴۰ معلم لرستانی از ایتام
  • حمایت از ۵۱۶ هزار فرزند یتیم و محسنین در کشور
  • ۳۶۰۰ نفر به جمعیت حامیان ایتام در قزوین افزوده شد
  • حمایت بیش از ۲۵۰۰ معلم اردبیلی از ایتام